Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Jakie narty Head czy Fischer?


GP-T1000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jeżdżę od 14 lat na nartach i po moich starych klasycznych, nietaliowanych Völki 180 cm (przy moim 176cm wzroście) chciałbym zmienić na coś talkowanego. Mój wybór padł na Head Xenon Xi 6.0 lub FISCHER RX FIRE CONCEPT. Które wybrać? Chodzą mi jeszcze po głowie FISCHER RC4 COMP FR8 no ale cena 2 razy większa. Head’y są tylko 170 cm więc nie wiem czy nie za duże. W ogóle to jaka długość do mojego wzrostu jest odpowiednia?

Lubię jeździć szybko, na stromych i szybkich trasach. Więc jakie polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jeżdżę od 14 lat na nartach i po moich starych klasycznych, nietaliowanych Völki 180 cm (przy moim 176cm wzroście) chciałbym zmienić na coś talkowanego. Mój wybór padł na Head Xenon Xi 6.0 lub FISCHER RX FIRE CONCEPT. Które wybrać? Chodzą mi jeszcze po głowie FISCHER RC4 COMP FR8 no ale cena 2 razy większa. Head’y są tylko 170 cm więc nie wiem czy nie za duże. W ogóle to jaka długość do mojego wzrostu jest odpowiednia?

Lubię jeździć szybko, na stromych i szybkich trasach. Więc jakie polecacie?

ja polecam fischera progresor albo jakąs prawdziwa stricte gigantke jezeli ludzisz szybko to raczej nie slalomka tzn ona tez jeest szybka ale wnioskuje ze chyba nie o taką szybkośc chodzi:) jeżeli jednak chodzi o slalomke to 160 bądz 165 w zależnosci od upodobań:) przy zmiane nart na "nowe" najlepiej wyporzyczyc pare modeli i postarac sie je potestować i dobrać je do swoich potrzeb:) btw te hedy co podables wydaje mi sie ze nie za bardzo jak na zmiane techniki jazdy:) moge byc monotematyczny :P ale fischer rc4 race sc na początek jako slalomka powinna być ok:) albo rx4 jako taki allround masz duzy wybor więc określ się dokladniej co i jak

określ się czy chcesz slalomke czy gigantke bądz allrounda i wtedy będzie łątwiej coś dobrać

Edytowane przez bugajson
Odnośnik do komentarza