
tryhp3
Użytkownik forum-
Liczba zawartości
54 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Miejscowość
Kraków
Sprzęt narciarski
-
Narty marka
Atomic
-
Buty marka
Head
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
tryhp3's Achievements

Początkujący (2/6)
22
Reputacja
-
Byłem wczoraj. Co do parkingu to byliśmy drudzy i nasze auto stało obok parkingu VIP. Ludzi raczej dużo nie było, brak kolejek do wyciągów. Co do relacji Jacka Ciszka, to moja opinia już raczej taka optymistyczna nie jest. Trasa niebieska (1) jest bardzo płaska (nazwał bym ją zieloną) i wąska, przy pierwszym zjeździe jeszcze była OK, jak wracaliśmy na parking o 12:00 to była przeorana. Ona powinna być ze dwa razy szersza i powinna istnieć alternatywa do niej, najlepiej wzdłuż gondoli. Trasa 9 i 10 to de facto jedna trasa, warunki tam były zdecydowanie lepsze, zaczęły się psuć dopiero po 12:00. Myślę, że to żadna trasa czerwona a niebieska. Oznaczenie tras 5 i 6 na całej długości jako dwie trasy to też nadużycie. Tu już jeździło mniej narciarzy i do końca było tam twardo. One są w lesie i to też na pewno pomagało. Tu już można się zgodzić, że to trasy czerwone. Podobnie było z trasą czarną, ale ona wiele trudniejsza od 5/6 nie jest. Trasa czerwona 11 jest na mapach ale jest zamknięta, na dole budują zbiornik zapewne do jej naśnieżania. Orczyk H z mapy, chyba jest zamknięty na stałe, ponieważ wokół jego dolnej stacji, stoją teraz samochody (parking). Trasa czarna 7 z tego co widzę, jest praktycznie cały czas zarezerwowana dla klubów. Pytanie czy wyciągi które są na mapach (zaznaczyłem niżej) a wydają się nie używane, będą reaktywowane? Obok trasy 7 widziałem też już częściowo zarośniętą równoległą do niej trasę (na mapach jest też wyciąg którego już chyba tam nie ma, zaznaczyłem na kolejnej mapie), rozumiem że trasa 7 ją zastąpiła?
-
tryhp3 obserwuje zawartość → Iguana , Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla , Bachledka Ski i 5 innych
-
Byłem dokładnie rok później i było jeszcze połączenie pomiędzy Wierchomlą i Szczawnikiem z ograniczeniem, tj. wyciąg F nie działała, trasa 5 była otwarta, trasa 6 była zamknięta chodź był na niej z 50 cm śniegu, orczyk G działał, dojście do Wierchomli od Szczawnika był górą po płaskim (kto był ten wie o co chodzi). Co do kanapy na Wierchomli, to rzeczywiście jest to bardzo wolny wynalazek.
- 75 odpowiedzi
-
- wierchomla szczawnik
- dwie doliny
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@Lexi Czy za ten parking można kartą płacić?
-
@Lexi Byłeś może w weekend? Dzisiaj na kamerkach kolejek nie ma. Ja myślę nad jutrzejszą sobotą i na pewno będzie więcej ludzi. Ferie jeszcze też trwają (PL, SK, CZ...).
-
Dodaję temat, ponieważ chyba nie ma. Większa stacja niedaleko granicy od strony Jurgowa. M. in. gondola i tras czerwonych czy czarnych chyba więcej niż na Jaworzynie. Ktoś jeździ? Hot or Not?
-
Większość informacji które jest na forum dotyczy GOPASS. Tam jest jakieś podstawowe ubezpieczenie, które pokrywa np. interwencje tamtejszych służb na oznakowanych trasach w dniu działania GOPASSu. Pytanie jak to jest na innych obiektach, np. Bachledka Ski? Ps. Zastanawiam się nad tą stacją na jutro. Na kamerkach nie ma jakichś strasznych tłoków a relacje np. z Jasnej nie zachęcają (kumulacja ferii czeskich, słowackich i polskich).
- 2 odpowiedzi
-
- ubezpiecznie
- słowacja
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Da się jeszcze gdzieś tanio kupić to chińskie imadło? Ich ceny podskoczyły pod 500 zł. Ma ktoś może porównanie tego chińskiego imadła do Imadło Stanley IMADŁO MAXSTEEL MODELARSKIE - 83-069 - Opinie i ceny na Ceneo.pl?
- 36 odpowiedzi
-
- imadło narciarskie
- serwis nart
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
polecany serwis narciarski w Krakowie / śląsku
tryhp3 odpowiedział n00rest → na temat → Tuning sprzętu
Ktoś serwisował tutaj -> Profesjonalny serwis narciarski w Krakowie | KrakowSport Chwalą się nową maszyną Wintersteiger Jupiter.- 16 odpowiedzi
-
- serwis
- serwis reczny
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jeszcze w samej budowie wkładek są spore różnice. Np. CURREX ma taką samą grubość na całej powierzchni a Sidas czy Superfeet raczej na pięcie będzie sporo grubszy, ale nie zawsze.
-
@lski@interia.pl Czy jest duża różnica między gotowymi a spersonalizowanymi?
-
Czy używacie dedykowanych gotowych wkładek narciarskich np. firm Sidas, Currex, Superfeet, BOOT DOC lub innych? Jak się sprawdzają, czy kupilibyście drugi raz?
-
Tylko, że zmiennych jest więcej. Co prawda nie znam się na budowie nart ale chyba, może być konstrukcja składająca się z jednej blachy o powierzchni 2x a może być układ dwóch blach których suma powierzchni da x (połowę mniejszej). Ale tak ogólnie to bym chciał wiedzieć jaka jest różnica pomiędzy tymi Salomonami, ponieważ rozglądam się za tego typu nartami. W teście nowej wersji S/MAX 12, tester na stoku stwierdził, że lubił stare S/MAX 12 czyli te mniej sztywne, ale chyba nawet nie powiedział na jakich jeździ na filmie.
-
Mniej więcej takie rzeczy kojarzę. W nowej wersji S/MAX 12, model twardszy ma chyba dwa titanale a ten miększy jeden. Tylko, że to nie mówi wszystkiego. Załóżmy, że suma grubości dwóch blach jest taka sama jak pojedynczej i co wtedy?
-
A do czego z konkurencji byś porównał sztywniejsze S/MAX 12 (następca Blastów) a do czego te mniej sztywne? Czy jest jakaś istotna różnica?
-
Kiedyś przyzwoita marka bodaj z USA, obecnie znak handlowy wykupiony przez Martes będący jego rebrandingiem z lepszym designem.