Obiektywizmu nie widzę żadnego, dopiero moje zapytanie spowodowało jakieś tam przedstawienie sprawy,(o co właściwie pretensje) wcześniej tylko "Polska bezinteresowna reklama"
Moja wersja jest taka.
Przyszedł Pan (jeśli obraziłem zwrotem "ty" wcześniej to przepraszam ale na forum tak bywa) z chęcią zakupu kółek, obejrzałem, wytłumaczyłem co należy wykonać, poradziłem i co śmieszniejsze z rady Pan skorzystał. (nie jest to jednoznaczne że jeśli wiem co można/należy zrobić, będę się tego podejmował)
Krótko, poświęciłem Panu mój czas, przyczyniłem się do oszczędności bez żadnego wynagrodzenia. Podziękowanie? wdzięczność? dosyć osobliwe od Pana otrzymałem na tym forum.
Następny aspekt tej samej sprawy, mój serwis jest pod nr 12, serwis z opcją sprzedaż części, tuż obok pod nr 9 jest sklep rowerowy z opcję serwis. Swobodnie mógł Pan tuż obok kółka zakupić, zlecić ich wymianę, ewentualnie pomalowanie. (nie wiem czy malują)
Lepiej jednak komuś na forum, poza plecami, schowanym za nicka dokopać, najlepiej tak to ujmując by nie wiedział za co.(polecam pierwszy pański post w temacie naprawa buta)
Nie widzę żadnej potrzeby informowania Pana, ani wszystkich na publicznym forum dlaczego takiej pozycji w oferowanych usługach brak.
Czy to moja alergia na chemię, czy paragraf umowy o najem lokalu, czy brak warunków, czy wszystko razem.
Mogło również tak być że obok powyższych, trafił Pan na okres kiedy żadnych zleceń nie przyjmowałem z braku miejsca.
W kwestii zimy na bramie wisi sobie takie coś:
http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5416102937695243346
Po wejściu mniej więcej zastał Pan taką sytuację:
http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5416102946269426434
Również na zapleczu.
A ja byłem zajęty taką lub podobną "typową" robotą, gdzie od momentu rozrobienia kleju do ostatecznego poskładania elementów mam 12-15 minut jeśli nie zdążę wszystko jest do wywalenia.
Jest to robótka na 4 i więcej rąk.
http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5417429093011017874
Został Panu sprzęt wydany owszem szybko, (takie są realia w szczycie sezonu i z taką rozpoczętą robotą na zapleczu) smar był ale został Pan dokładnie poinformowany i przeproszony że w tym momencie nie jest możliwa jego sprzedaż z powodu braku możliwości dostania się na szybko po niego, tu należy się wszystkim wyjaśnienie nie jest to moja wersja wydarzeń a zapis z pełnego monitoringu zainstalowanego w serwisie. Przeglądałem kilka razy i jakoś tego poniżej nie stwierdzam:
Życzę samych sukcesów.W.G.