Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

W.G.

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Imię
    Witold
  • Miejscowość
    Kraków
  • Strona WWW
    gatar-ski-serwis.pl

Sprzęt narciarski

  • Narty marka
    Salomon
  • Buty marka
    Salomon
  • Gogle
    Salice

Umiejętności

  • Styl jazdy
    Emeryt

W.G.'s Achievements

Nowy

Nowy (1/6)

0

Reputacja

  1. Poznań, kiedyś robił Muszak, Kraków robię ja.Tak z 15 lat jeśli chodzi o takie usterki.
  2. W.G.

    Ostrzałka do cyklin

    Dlaczego nie pracujesz w rękawiczkach? Teraz są fantastyczne do dopasowania.
  3. Ponieważ masz kłopot w kontaktach z rzeczywistością (jak widać po tekście), to może w tym miejscu jeszcze małe wyjaśnienie. Jako prowadzący ten serwis, jest pewne, że wiem czego się podejmuję, a czego nie. Bez względu na to czy się to Tobie podoba, czy też, jak widać, nie. Tracisz czas na oglądanie zdjęć, zamiast czytać ze zrozumieniem. Jest na mojej stronie cennik? Opis proponowanych usług? Czy jest tam gdzieś pozycja naprawa wiązań? Jeśli nie, to dla średnio rozgarniętego człowieka, jest to czytelny znak, że nie ma takiej usługi u mnie w serwisie. Jest też taka uwaga: Nie obsługuję sprzętów nieatestowanych, nadmiernie wyeksploatowanych, niekompatybilnych ze sobą - miksów wiązań, wiązań przerabianych. Konstrukcje archaiczne - na specjalnych zasadach. (bo czymś takim albo takim może się to skończyć). Czy jest coś jeszcze nie jasne w kwestii naprawy wiązań? Ponieważ masz też kłopot ze zrozumieniem słowa pisanego na furtce do serwisu, stronie internetowej oraz słowa mówionego to może najpierw tymi problemami się zajmij, może wtedy życie będzie dla Ciebie mniej bolesne. A zupełnie informacyjnie to czasem jest tak, że pozycje z cennika nie występują w realu z różnych przyczyn. (brak terminu, komponentów, planowane remonty maszyn lub awarie).
  4. W.G.

    Regeneracja po zimie

    Plastikdübel tak nazywa się ten element w katalogu snoli i wintersteiger.
  5. W.G.

    Regeneracja po zimie

    O gniciu rdzenia, wprawdzie od innej strony destrukcja się zaczyna ale zjawisko jak najbardziej występuje i jest znane zwłaszcza w drewnianym rdzeniu. https://picasaweb.google.com/witold.gatarski/NajnowszeTechnologie#5560171651949202834 Strzałką w R w albumie https://picasaweb.google.com/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5455837253882267522 Strzałką w R w albumie
  6. Obiektywizmu nie widzę żadnego, dopiero moje zapytanie spowodowało jakieś tam przedstawienie sprawy,(o co właściwie pretensje) wcześniej tylko "Polska bezinteresowna reklama" Moja wersja jest taka. Przyszedł Pan (jeśli obraziłem zwrotem "ty" wcześniej to przepraszam ale na forum tak bywa) z chęcią zakupu kółek, obejrzałem, wytłumaczyłem co należy wykonać, poradziłem i co śmieszniejsze z rady Pan skorzystał. (nie jest to jednoznaczne że jeśli wiem co można/należy zrobić, będę się tego podejmował) Krótko, poświęciłem Panu mój czas, przyczyniłem się do oszczędności bez żadnego wynagrodzenia. Podziękowanie? wdzięczność? dosyć osobliwe od Pana otrzymałem na tym forum. Następny aspekt tej samej sprawy, mój serwis jest pod nr 12, serwis z opcją sprzedaż części, tuż obok pod nr 9 jest sklep rowerowy z opcję serwis. Swobodnie mógł Pan tuż obok kółka zakupić, zlecić ich wymianę, ewentualnie pomalowanie. (nie wiem czy malują) Lepiej jednak komuś na forum, poza plecami, schowanym za nicka dokopać, najlepiej tak to ujmując by nie wiedział za co.(polecam pierwszy pański post w temacie naprawa buta) Nie widzę żadnej potrzeby informowania Pana, ani wszystkich na publicznym forum dlaczego takiej pozycji w oferowanych usługach brak. Czy to moja alergia na chemię, czy paragraf umowy o najem lokalu, czy brak warunków, czy wszystko razem. Mogło również tak być że obok powyższych, trafił Pan na okres kiedy żadnych zleceń nie przyjmowałem z braku miejsca. W kwestii zimy na bramie wisi sobie takie coś: http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5416102937695243346 Po wejściu mniej więcej zastał Pan taką sytuację: http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5416102946269426434 Również na zapleczu. A ja byłem zajęty taką lub podobną "typową" robotą, gdzie od momentu rozrobienia kleju do ostatecznego poskładania elementów mam 12-15 minut jeśli nie zdążę wszystko jest do wywalenia. Jest to robótka na 4 i więcej rąk. http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5417429093011017874 Został Panu sprzęt wydany owszem szybko, (takie są realia w szczycie sezonu i z taką rozpoczętą robotą na zapleczu) smar był ale został Pan dokładnie poinformowany i przeproszony że w tym momencie nie jest możliwa jego sprzedaż z powodu braku możliwości dostania się na szybko po niego, tu należy się wszystkim wyjaśnienie nie jest to moja wersja wydarzeń a zapis z pełnego monitoringu zainstalowanego w serwisie. Przeglądałem kilka razy i jakoś tego poniżej nie stwierdzam: Życzę samych sukcesów.W.G.
  7. Ciekawi mnie czego nie chciał wykonać, serwis bowiem znany nie tylko w Krakowie z nietypowych usług? wystarczy zerknąć na pozycje cennika i technologie napraw. Część z nich to właśnie nietypowe usługi, może żądałeś cudów? A tak na marginesie to po co tam wracasz? tyle fajnych serwisów w okolicy.
  8. Możesz zerknąć na tam wybrać możesz opcję jaka Cię interesuje, resztę dogadasz w serwisie.
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...