waler21 Napisano 12 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 12 Październik 2010 Witam. Prosiłbym o pomoc w doborze sprzętu, dokładniej rzecz ujmując nart. 1. Płeć -Mężczyzna 2. Wiek -25 3. Waga -105 4. Wzrost -185 5. Na nartach jeżdżę od 2 sezonów, ( 10 dni w sezonie) 6. Moje umiejętności określam na 5 (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328) 7. Moje buty to - Salomon Mission X4 8. Teraz jeżdżę na nartach/model - wypożyczam 9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - jazda rekreacyjna w miarę wzrostu umiejętności coraz szybsza 10. Upatrzyłem sobie narty - http://allegro.pl/rossignol-zenith-z9-5-ti-axium-120-tpi2-170cm-i1270641368.html lub http://allegro.pl/fischer-progressor-8-rsx-12-2011-i1254346171.html 11. Mój budżet na narty to około -1700 zł Czy będą to odpowiednie narty. Teoretycznie są dla zaawansowanych narciarzy, ale niestety nie potrafię jeszcze wziąć pod uwagę swojej wagi jeśli chodzi o dobór sprzętu. Za wszystkie cenne uwagi z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareklewandowski Napisano 12 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 12 Październik 2010 Narty upatrzone są super:p,ale dla kierowanych użytkowników;),jak na dzień dzisiejszy do tej grupy nie należych /bez obrzazy!:rolleyes:/Może lepiej niższy model,albo inne narty dla średnioaawansowanych. Jak dla mnie trochę za wysoko oceniasz możliwości:cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magelan Napisano 12 Październik 2010 Zgłoszenie Share Napisano 12 Październik 2010 Na razie zejdź na http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=2797&id_modelu=3846 http://www.skionline.pl/sprzet/?co=kolekcje_narty&id_grupy=2797&id_modelu=3846 to są bardzo wymagające narty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...