Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Rozbieżności w ocenach progrresora 800.


pieczara2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów.Jeżdżę od 5 lat a swe umiejętności oceniam na 5.Do dziś jeżdżę na rossignol zenith z1 ale instruktor z którym jezdziłem w ubiegłym tygodniu powiedział,że czas na zmianę.Poważnie myślałem o fischer progressor 800 -doskonała ocena na worldskitest ale na innej stronie(tesujemynarty.pl) narty oceniono bardzo słabo i dalej nic nie wiem.Myślę też o voelki rtm 84-wiem,że to inna grupa ale jestem ambitny choć do końca nie wiem jak w praktyce wygląda różnica w technice jazdy nartą allround a allmountain.Dziekuję z góry i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie narty 84 pod butem....

Ja bym się absolutnie nie zdecydował na taką nartę jako jedyną, wiedz o tym że zmusić nartę 72 pod butem do skrętu, a 84 to gruba różnica, na pewno będzie to świetna narta do jazdy po opadzie śniegu, jak trasy będą rozkopane, ale na miękko, ale nie na beton.

Jak chcesz pozostać przy jednej narcie to ja bym nie wchodził w nartę z talią powyżej 80 mm.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

........Poważnie myślałem o fischer progressor 800 -doskonała ocena na worldskitest ale na innej stronie(tesujemynarty.pl) narty oceniono bardzo słabo i dalej nic nie wiem.

Tu masz wątek o tym http://www.skionline.pl/forum/showthread.php/15052-Fisher-Progressor-800-%2811-12%29?highlight=progressor+800

Obecnie mam progressora 800 i jak przeczytasz powyższy wątek też miałem wątpliwości ale mi je rozwiano i jestem zadowolony z zakupu.

Edytowane przez wojmu
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystam z tego tematu, chociaż moje pytanie podobne to nieco inne.

Skąd tutaj, na tym forum w dziale "sprzęt", biorą się takie rozbieżności w ocenach "stopnia zaawansowania" nart ?

Jak już jesteśmy przy fischerze to pierwsze przykłady z brzegu: