Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Dobór Butow flex +120 skala um. 6-7


Ciawaros

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesiu jeszcze pytanko do Ciebie -jako ,że za Twoja sugestia kupiłem BDF (jak to mówią- poszła krowa niech idzie i ciele:)) chce kupic cos uniwerslanego(lub nawet cos poza "dobrze przygotowana trase" jako 2 nartę.Powiedz czym sie rożni allmountain od allround,a moze cos z rockerem?? podobno http://allegro.pl/narty-fischer-progressor-800-dl-170-cm-n1099-i3675407242.html to bardzo dobra narta a majac w pamieci wspaniała jazde na salomon crossmax ,sporo starszy niz ten model (http://www.skionline.pl/sprzet/narty,07-08,salomon,crossmax-v6-610,2795.html) moze cos wiesz na temat nart z tego rozadzaju(niechce mi sie zakladac mowego tematu-w razie klapy zwinie na Ciebie:P )

PZdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesiu jeszcze pytanko do Ciebie -jako ,że za Twoja sugestia kupiłem BDF (jak to mówią- poszła krowa niech idzie i ciele:)) chce kupic cos uniwerslanego(lub nawet cos poza "dobrze przygotowana trase" jako 2 nartę.Powiedz czym sie rożni allmountain od allround,a moze cos z rockerem?? podobno http://allegro.pl/narty-fischer-progressor-800-dl-170-cm-n1099-i3675407242.html to bardzo dobra narta a majac w pamieci wspaniała jazde na salomon crossmax ,sporo starszy niz ten model (http://www.skionline.pl/sprzet/narty,07-08,salomon,crossmax-v6-610,2795.html) moze cos wiesz na temat nart z tego rozadzaju(niechce mi sie zakladac mowego tematu-w razie klapy zwinie na Ciebie:P )

PZdr

Ja nie Wiesiu wprawdzie, ale cieszy mnie każde zainteresowanie nartami AM, których jestem fanem, czym szerszych tym lepiej, więc sie wtrącam :wink:

AM to wg mnie narta gdzie jest conajmniej 80mm pod butem, i rocker. Rocker jest potrzebny na ciapie i poza trasą. Dzieki tym nartom aż sie cieszę na nadejście przedwiośnia i odkrywam drugie oblicze zimy - miodzio. Wszyscy psioczą na muldy, ciapę a ty masz na nogach osiemdziestpare mm pod butem i masz to gdzieś :)) Jeśli nie chcesz zbyt szeroko pod buciorem, tak by jeszcze pojeździć na zwykłych trasach to:

- w Salomonie szukaj coś z Enduro

- w Voelkl - coś z RTM ale z drewnem

- w K2 - Rictor

- w Dynastarze - outland

jeżeli szerzej - no to już masz pole do popisu chłopie...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ja nie Wiesiu wprawdzie, ale cieszy mnie każde zainteresowanie nartami AM, których jestem fanem, czym szerszych tym lepiej, więc sie wtrącam :wink:

AM to wg mnie narta gdzie jest conajmniej 80mm pod butem, i rocker. Rocker jest potrzebny na ciapie i poza trasą. Dzieki tym nartom aż sie cieszę na nadejście przedwiośnia i odkrywam drugie oblicze zimy - miodzio. Wszyscy psioczą na muldy, ciapę a ty masz na nogach osiemdziestpare mm pod butem i masz to gdzieś :)) Jeśli nie chcesz zbyt szeroko pod buciorem, tak by jeszcze pojeździć na zwykłych trasach to:

- w Salomonie szukaj coś z Enduro

- w Voelkl - coś z RTM ale z drewnem

- w K2 - Rictor

- w Dynastarze - outland

jeżeli szerzej - no to już masz pole do popisu chłopie...

Cieszę się, że nie jestem sam z moim uwielbieniem wiosenych roztaopów na nartach choć ja praktycznie zawsze na gigantce.

Koledze polecam Dynstara Cham - wersja w zalezności od zaptrywań. Jeździłem na 98 chyba i była świetna na twardym i na miękkim. No i oczywiście najdłuższa mozliwa.

Pozdrowienia

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesiu jeszcze pytanko do Ciebie -jako ,że za Twoja sugestia kupiłem BDF (jak to mówią- poszła krowa niech idzie i ciele:)) chce kupic cos uniwerslanego(lub nawet cos poza "dobrze przygotowana trase" jako 2 nartę.Powiedz czym sie rożni allmountain od allround,a moze cos z rockerem?? podobno http://allegro.pl/narty-fischer-progressor-800-dl-170-cm-n1099-i3675407242.html to bardzo dobra narta a majac w pamieci wspaniała jazde na salomon crossmax ,sporo starszy niz ten model (http://www.skionline.pl/sprzet/narty,07-08,salomon,crossmax-v6-610,2795.html) moze cos wiesz na temat nart z tego rozadzaju(niechce mi sie zakladac mowego tematu-w razie klapy zwinie na Ciebie:P )

PZdr

Wygląda, że utrwala się w tej chwili dobrze dopracowany model narty uniwersalnej czyli takiej na ubite i nie. I choć trudno uwierzyć ale to działa. Cechy tej narty:

- rocker, duża długość, dość szeroka (100 mm), dzioby wąskie

- silne taliowanie w części środkowej (nawet 15 m) przy krótkiej krawędzi efektywnej (np 130 cm)

Czyli na płasko to w zasadzie normalna freeridówka a na krawędzi blisko slalomki. Taki pomysł miał (chyba jako pierwszy) parę lat temu Zag a teraz jest coraz więcej takich konstrukcji - różnych firm. Sam niestety nie miałem okazji na czymś takim jeździć ale mam relacje innych. Sam natomiast znam troszkę mniej taliowane konstrukcje i jako uniwersalną nartę polecam np Mantrę - 98 mm lub inne podobne.

A co do jazdy po ciapie to najlepsza rzecz jaką spotyka narciarza, puch jest rzadko a na wiosnę ciapa jest zawsze! Trzeba tylko (poza trasą) rozpoznać moment dopóki wody nie jest za dużo - bo wtedy grożą gruntówki

Pozdro

Wiesiek

Edytowane przez Wujot
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Wygląda, że utrwala się w tej chwili dobrze dopracowany model narty uniwersalnej czyli takiej na ubite i nie. I choć trudno uwierzyć ale to działa. Cechy tej narty:

- rocker, duża długość, dość szeroka (100 mm), dzioby wąskie

- silne taliowanie w części środkowej (nawet 15 m) przy krótkiej krawędzi efektywnej (np 130 cm)

Czyli na płasko to w zasadzie normalna freeridówka a na krawędzi blisko slalomki. Taki pomysł miał (chyba jako pierwszy) parę lat temu Zag a teraz jest coraz więcej takich konstrukcji - różnych firm. Sam niestety nie miałem okazji na czymś takim jeździć ale mam relacje innych. Sam natomiast znam troszkę mniej taliowane konstrukcje i jako uniwersalną nartę polecam np Mantrę - 98 mm lub inne podobne.

A co do jazdy po ciapie to najlepsza rzecz jaką spotyka narciarza, puch jest rzadko a na wiosnę ciapa jest zawsze! Trzeba tylko (poza trasą) rozpoznać moment dopóki wody nie jest za dużo - bo wtedy grożą gruntówki

Pozdro

Wiesiek

Myslę, że do tech parametrów nalezy dodać niezbyt szeroki a wręcz często zweżający się tył narty. Bardzo to wpływa na jej skretnośc i znacznie łatwiejsze wyjście ze skrętu - kosztem dynamiki niestety.

Pozdrowienia

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...