Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
kozlow

gdzie są dziewczyny?!

Recommended Posts

tak ostatni czytam i patrze na nicki urzytkowników,i nie zauażyłem zadnej dziewczyny,co jest grane??ktos widział płec piekną??

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

Pianki, piankami ale chyba najwieksze wrazenie moze zrobic dziewczyna ktora panuje doskonale nad narta, a jej jazda w niczym nie ustepuje jezdzie męzczyzny

nio chyba ze to tylko moja babska naiwnosc, a obcisla pianka w ktorej tylek wyglada doskonale zwycieza

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

Oj basiu!!! masz racje, nie ma to jak doskonle jezdzaca kobieta!!!a pianka to poprostu miły dodatek:)

ps.tylko żeby nie było, że jestem szowinistą:):)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

i tak najważniejsze jest to czego oczy niewidzą:-)

pozdrawiam wszystkie dziewczyny na nartach:-) i bez też:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

no co:-) zawsze miło wypić herbatkę lub grzańca w towarzystwie płci pięknej:-)

jeszcze raz pozdrawiam wszystkie piękne istoty z Wenus:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

no jak to gdzie :)) ...... na nartach.... aha - pianki są the best :D

pozdrawiam wszystkich

megi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

Hm, ja polecam brać swoją dziewczynę na narty - to jest naprawdę dobre i sprawdzone rozwiązanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

Kozlow zawsze jeszcze mozna jechac na nartki z mama =)

Dziewczyna i to w dodatku bardzo wazna w zyciu kazdego męzczyzny... :)

hehehehehehe

pozdrowionka:

BARBARKA

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

Kozlow zawsze jeszcze mozna jechac na nartki z mama =)

Dziewczyna i to w dodatku bardzo wazna w zyciu kazdego męzczyzny... :)

hehehehehehe

pozdrowionka:

BARBARKA

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

Basia! Nie nabijaj sie z Kozlowa -widac ,ze malo intensywnie sie po trasach rozgladal ,skoro zadnej narciarki do tej pory nie wypatrzyl-ale co sie odwlecze to nie uciecze. Pozdrowienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

no nie ma jak to dziewczyna na nartach :)

a na zawodach jak pokże sie w gumie to juz jest niebo na ziemi

szkoda tylko że tak malo dziewczyn jeździ na nartach :(

serdecznie pozdrawiam wszystkie narciarki

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

oj kurcze przepraszam juz nie bede, poprawie sie i przestane byc tak uszczypliwa i wredna =)

Dla pocieszenia Kozlow, nie tylko ty jestes w takiej sytuacji- ja tez nie mam jak an razie osobnika plci przeciwnej z ktorym jezdzilabym sobie regularnie na nartki, ale spokojowo damy rade.

pozdrowoinka

BARBARKA

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

to moze sie jakos umowimy na jazdy do szkalajace,pomogła bys mi podszkolic technike, carvingowa(jezdze bardziej tradycyjnie) co?!

czekam na propzycje:):)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

no ja moje kochanie uczył bede carwingu- mam nadzieję że nie połamie swoich ładnych nóżek:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

o kurcze jakiś romans tu widze:-) no cóż życzę powodzenia, w doszkalaniu oczywiscie:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

hihihiiiii wybieram się na wielką raczę w łikend, może też kogoś spotkam :)))

byle do piątku!!

pozdro dla wszystkich!!

megi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdzie są dziewczyny?!

jazdy doszkalajace mowisz???

hmmmm.... wsumie mi tez przydaloby sie pocwiczyc troche krótkie skrety z kijkami czyli wrocic do techniki tradycyjnej....

Jezeli chcialbys sie spotkac na stoku to ja bede siedziec na Pilsku od 6 do 12 lutego-zapraszam =)

pozdrowionka dla wszystkich samotnych narciarzy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...