Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Buty... hmm...


Azmadan

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie wymyslilem ze kupie sobie inne buty...

mam tendencje siadania na tylach i zastanawiam sie nad czyms co mi to uniemozliwi... = moje dotychczasowe buty sa strasznie miekkie... Lange Athos 40

i w zasadzie moge w nich stanac prosto :-P

co moglbym kupic ? (ps. jestem biednym bezrobotnym studentem - wiec nie za 2000zl :-P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buty... hmm... ???

... kto Ci takie doradził takie rozwiązanie? Co kupisz sobie buty do kolan?

Jak masz tendencję do siadania na tyłach to nie kupuj nowych butów tylko popracuj nad techniką, buty tu nic nie zmienią.

Proponuję:

- pojeździć na... łyżwach lub rolkach (w lecie)

- pojeździć z instruktorem, który zaleci Ci kilka ćwiczeń i dopilnuje Twojej sylwetki,

- pojeździć na shortach (99 cm) - szybko i trochę boleśnie przekonasz się jak bardzo się odchylasz ;)

... gwarantuję, że nawet w "kapciach" Twoja sylwetka wróci do pionu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buty... hmm... ???

ale sa takie buty w ktorych nie da sie dobrze jezdzic nie wiem czy Lange Athos do nich naleza ale jak mozna w nich stac prosto no to najlepsze nie sa, wiele butow otwieranych do tylu mialo te wade wzmacniana dodatkowo slabym spieciem buta, wtedy w stawie skokowym masz kat prosty i w efekcie jazda na prostych nogach z tendencja do siadania na tylach. But musi zapewnic odpowiednie ugiecie w stawie skokowym ale twardosc nie ma tu nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buty... hmm... ???

Te buty Lange chyba nie sa takie zle (sa chyba przednio zapieciowe). Nawet w tylno zapieciowych da sie utrzymac prawidlowa sylwetke, co najwyzej bedziesz mial tendencje do "wyskakiwania" z nich bez rozpinania na trudniejszej trasie.