Narty - skionline.pl
Jump to content

pawel_ts

Members
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pawel_ts last won the day on November 20 2008

pawel_ts had the most liked content!

Community Reputation

12 Good

About pawel_ts

  • Rank
    Początkujący

Personal Information

  • Imię
    Pawel
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Ski equipment

  • Narty marka
    Elan
  • Buty marka
    Salomon

Skills

  • Poziom umiejętności
    7
  • Dni na nartach
    0
  1. To raczej statystyka ile kosztuje karnet na 1km dostępnej nartostrady, no bo kto by przejechał wszystkie trasy w "DolomitiSuperSki" !! A więc z definicji na korzyść dużych, a nawet bardo dużych ośrodków, Polska jest tańsza: - koszt dojazdu (500km zamiast 1300km), a z południa to jeszcze taniej - koszt noclegu w tym samym standardzie i lokalizacji, nie można liczyć apartamentu na obrzeżach do hotelu w centrum - koszt karnetu (80PLN - PL , 45EUR - AT,IT, 70CHF- CH) takie same albo porównywalne: - jedzenie, jeżeli nie szukamy najdroższych miejsc na posiłek to koszty są podobne - iloś
  2. Ja akurat mam inne doświadczenia z PZU. Sprawa (złamanie na stoku) została załatwiona sprawnie włączając to transport karetką do kraju, klinika też nie miała współpracy z PZU, a kolega nie posiadał EKUZ i nic nie płacił, a został zapakowany w usztywniacz na kilka tygodni, a nie godziny, a PZU było poinformowane, że było zdarzenie i że pojedzie do najbliższego szpitala, padło też pytanie czy jest potrzebny zmiennik dla kierowcy ja miałem jeszcze więcej szczęścia/zawzięcia i dojeździłem wyjazd ze złamanym kciukiem, a teraz tylko NNW, bo w gips wkładali mi palec po powrocie do Polski (nie zgłas
  3. dla 6 dniowych nie ma zdjęcia, ale i tak to nie ma znaczenia, bo zdjęcie robią na miejscu i nie trzeba miec nic ze soba, do tego zdjecie laduje w systemie i na niektorych bramkach widza Twoja twarz na monitorach chociaz czuje w pytaniu inny podtekst to: - sa rozne typy karnetow (meskie/damskie, etc ...), wiec uwaga, nie pomylic sie i nie zabrac karnetu zony, czy tym bardziej dziecka/dziadka, etc - kontrole sa na wszystkich bramkach, co pozwala na sprawdzenie ile przejechales km tras pozdrawiam, Pawel
  4. Z miejscowości polecam stronę szwajcarską - Samnaun, możesz w Laret znaleźć kwaterę do której zjeżdżasz na nartach, ceny oscylują około 450-550CHF za tydzień w apartamencie razem z karnetem, noclegów poszukaj na stronach ośrodka śnieg i przygotowanie tras - byłem w zbliżonym terminie i warunki były dobre (prawie wszystkie trasy otwarte, nieczynne pojedyncze zjazdy do miejscowości) chyba ze 2 lata temu
  5. omijanie autostrady w ten sposób to chyba, żeby oszczędność na winietce, no niech wszystkiego będzie 10E, ja mam inną propozycję, z której zawsze korzystam: http://maps.google.pl/maps?saddr=A8&daddr=47.5844636,11.577969+to:Zell+am+Ziller,+%C3%96sterreich&hl=pl&ie=UTF8&sll=47.661688,11.955872&sspn=0.904559,1.738586&geocode=FeAF2wIdkMuyAA%3BFc8U1gIdcaqwACmbi1xFhZudRzGRwy2yrUgeEw%3BFUa50AIdok21ACk1p_SqWdt3RzEAmeYtV5cABA&vpsrc=0&mra=dpe&mrsp=1&sz=9&via=1&t=m&z=9 lub http://maps.google.pl/maps?saddr=A8&daddr=47.61277,11.65675+to:Zell+am+
  6. Dzięki, za sugestie, od razu myślałem o damskich 155, bo 165 trochę za długie są na mnie (170), to już niewiele brakuje do sklepowej gigantki SLX to jest ciągle to samo, więc decyzja o zmianie zapadła i kupuję Omegalss TI -model sklepowy, w który celowałem dzięki za sugestie!
  7. a nie były to bramownice od systemu poboru opłat, a Ty miałeś refleks na ekranie czujnika, który się tam znajduje ....
  8. pawel_ts

    Lenzerheide

    Klosters/Davos Klosters - Parsenn Ośrodek chyba najciekawszy, w których jeździłem w tej okolicy, przewaga tras czerwonych, na których naprawdę da się pojeździć, kilka tras niebieskich, szerokich o równym nachyleniu, ale początkujący właściwie muszą się skupić na pojedynczych trasach, a później do miejscowości zjazd wyłącznie kolejką bo trasy czarne (Davos) lub czerwone (Klosters) z wyciągów przewaga krzeseł i gondolek, jest kilka kolejek i orczyków, dużego tłoku nie doświadczyłem, z tras polecam 19,20, 30 obsługiwane przez orczyki, bardzo dobre połączenie tras 1/2 (czarne)+17+21/22 do go
  9. pawel_ts

    Lenzerheide

    Witam, Powolutku zbliża się kolejny sezon, w zeszłym sezonie miałem możliwość weekendowej jazdy w kilku ośrodkach w Szwajcarii, uwagi ogólne: - kraj jest relatywnie drogi i 100CHF na dzień jazdy (wliczając koszty dojazdu około 120-150km w jedną stronę) to norma - karnet ~65CHF, parking 5CHF - parkingi chyba wszędzie w Szwajcarii są płatne (jedyny znany mi wyjątek to Samnaun), przerwa w knajpce ... - na przygotowanie tras nie narzekałem, ale nie byłem nigdy krótko po opadach śniegu no i pogoda była ładna na początek: Lenzerheide - trochę wrażeń z tego miejsca, jeździłem tylko po stron
  10. Dajcie spokój, ani to pierwszy śnieg tej jesieni bo jeszcze lato, ani lata bo już był śnieg w sierpniu na około 2200, po co komu to potrzebne, tylko warunki piesze się sp... a mogło być tak pięknie w ten weekend ... a jak teraz się już zaczęło to niech pada http://www.lenzerheide.com/sites/wetter_livecams/see.html
  11. Witam, Wymieniam narty bo poprzednie się już zużyły i mam dylemat Elan SLX Waveflex, czy Dynastar Omeglass TI. Ze względu na moje parametry (170/65kg/7) szukam narty bardziej technicznej niż atletycznej, zapewniał mi to do tej pory SLX (160). Jeździłem też na slalomkach Atomic'a czy Fischer'a (testowo) ale narty mi nie leżą, szczególnie Atomic jest nartą atletyczną z mocno przesuniętym wiązaniem do tyłu. Teraz się zastanawiam nad Dynastar (155) lub dalej SLX (155/160). Narty mają zbliżone taliowanie, niestety nie miałem szansy jazdy na Omeglass, na sucho Dynastar jest trochę twardszy od Elan
  12. Dobry punkt wypadowy to Moena/Vigo di Fassa/Pozza di Fassa, masz dojazd (max 20km) do: - Val di Fiemme (z Predazzo) - Trevalli (Moena/Passo san Pellegrino) - Val Gardena (na nartach) - Val di Fassa - Arabba (na nartach) no i do Alta Badia, ale to albo dwie przełęcze samochodem, albo na nartach 1/2 Sella Rondy co do noclegów to się nie wypowiadam, bo zawsze jeżdziłem na pełne tygodnie Paweł
  13. Witam, Box mam, ale zaleznie od sytaucji (ilości osób go używam lub nie), mając otwór na narty w tylnej kanapie i odpowiednio je mocując za wiązania pasem środkowym (narty nie maja prawa się ruszyć! w boksie tak samo, wszystko musi być dobrze umocowane, nic nie może latać) nie ma problemu z przewozem pod warunkiem że jedzie max 3 osoby i 3-4 pary nart, jezeli więcej to muszę brać box, który po pierwsze spala dodatkowe paliwo, samochód jest wrażliwy na boczny wiatr o czym była już mowa no i prędkość maksymalna spada, co jest ważne na niemieckich autostradach, zalety boksu to łatwość pakowania
  14. Kupisz na każdej stacji blisko granicy, na pocztach, nawet niektóre markety mają (Denner - 35CHF), swojej nie odkleję zresztą 40CHF to ja mógłbym płacić za winietki w Polsce, tylko, żeby autostrady nie były płatne pozdrawiam, Paweł
  15. Witaj, Po pierwsze, ile masz wzrostu, bo chyba, nie 170-175, po drugie rozrzut między serwisówką (Fischer WorldCup - FIS'owskie 27m), a drugą w linii gigantką, tak więc ... uzupełnij profil, jak oceniasz swoje umiejętności. Co to za narta Voelkl 163, bo pewnie slalomka. Czy kiedyś testowałeś jakąś nartę gigantową, jeżeli nie to zdecydowanie przetestuj, zobaczysz co znaczy narta dobrze trzymająca krawędź przy dużej prędkości. Pawel
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...