Narty - skionline.pl
Jump to content

dodo

Members
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

122 Excellent

About dodo

  • Rank
    Średnio zaawansowany
  • Birthday 03/30/1981

Personal Information

  • Imię
    Dominik
  • Miejscowość
    Mościsko

Ski equipment

  • Narty marka
    Rossignol
  • Buty marka
    Head
  1. Poczytaj jeszcze raz te posty. Powołując się na doskonale zorientowane źródła niestety trochę się ośmieszasz. Albo podaj źródło info, albo powołaj się na portal,gazetę czy telewizję. A ploty z pod budki z piwem zachowaj dla siebie, Bądź przyznaj, że zasłyszałeś w barze przy drinku . Najgorsze te twoje źródła informacji, groteska. A cała śmieszność delikatnie mówiąc, spada na ciebie, nie na twoich informatorów. Jak nie wiem to nie piszę. Siemka.
  2. A ja życzę ci Korony KGP! niech Ci lekką będzie.:smile: Rysy to mały pikuś!:smile:
  3. Nie żartuj,czekam na filmik z Twoich narciarskich wyryp.obiecałeś! Nogi wzmacniaj. Przede mną 20 km górskiej wyrypy z ciężkim jak h..słoń plecakiem! pozzdro.:smile:
  4. Jeśli ktoś czuje się urażony,to przepraszam.
  5. Ten piękny zwierz to puma Concolor, właściciel(były żołnierz Kamil, założył cyrk(zarejestrowany) i ta puma tam charce wywija. ) takie newsy mam z neta.:smile: więc wszystko jest legalnie.:smile:
  6. takie klimaty też lubię,łażę ze statywem i....szukam inspiracji.
  7. Nie o Tobie. Johnny- Ty jesteś fajny gość, :smile:pozdro.
  8. ano. :angry: Jak ktoś nie ma serca do robienia zdjęć-to niech ich nie robi. Po co oglądać na zdjęciach NIC!!!
  9. Gówno wiesz o tak pięknej dziedzinie sztuki jaką jest fotografowanie, wyłazi z Ciebie totalny ignorant i wieśniak z Chopoka! pozdro. Nie dziwię się że nikt Cię nie lubi na forum.
  10. Używasz blendy!?błysku dopełniającego!? Poza tym w fotografii jest taki termin "złota godzina"-kto ciekaw niech szuka info.pozdro.:smile:
  11. Leitner, kalibrujesz czasami monitor swojego kompa? bo to ważne jest.:smile:
  12. Ty i tak kłócisz się z każdym,szydzisz z ludzi którzy nie kochają CHOPOKA-phii,. Info o GIMP'ie było do Johnny'ego, nie gadaj głupot,że to trudny program .pozdro:smile:
  13. Między GIMP'em a Ps -jest kolosalna różnica,pomijając to, że Ps kosztuje parę tysi! GIMP 2.8-jest darmowy i wbrew pozorom prosty w obsłudze,dodatkowym plusem jest polska wersja językowa.:smile:
  14. Fajnym programem do obróbki zdjęć jest darmowy GIMP.:smile:
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...