Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

jakie narty dla : 35lat/190cm/95kg ?


polik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

chciałbym kupić narty, ale mam pewne wątpliwości, jakie narty będą odpowiednie dla mnie.

wiek - 35 lat

waga - 95 kg

wzrost - 190 cm

kondycja i sprawność fizyczna - dobra

jeżdżę od 2 lat - ok. 25 dni na stoku w sezonie - (zakochany w białym szaleństwie)

średniozaawansowany - 6 w skali 1-10

styl - na krawędziach ciętym skrętem o średnim promieniu na przygotowanych trasach, ciężar ciała na obu nogach, chyba że jest bardzo stromo wówczas techniką klasyczną - ślizgiem. Nie wiem dlaczego, ale boję się dużych prędkości.

podoba mi się funcarving i próbuję wykładać się na boki z dotykaniem śniegu - z różnym skutkiem.

chciałbym podnieść swoje umiejętności narciarskie.

bliżej mi do slalomu niż do giganta.

obecny sprzęt - buty dalbello axion 10 (100 flex)

narty rossignol radical r11 z długimi końcówkami (r = 15 ) długość 174 cm

chciałbym zmienić narty na bardziej skrętne.

byłem w kilku sklepach i padły takie propozycje :

head isupershape

head isupershape magnum

head chip

rossignol 8s

rossignol 9s

rossignol zenith - numeru nie pamiętam

volkl racetiger - nie pamiętam modelu

elan slx - chyba

fischer rc4 sc pro

dynastar omeglass

i jeszcze parę innych.

proszę was o fachową pomoc. nie wiem jakie narty dobrać - promień skrętu , twardość, długość. oprócz rodzaju narty rodzi się pytanie jaką długość dla danej narty ?

za wszystkie rady i komentarze z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podoba mi się funcarving i próbuję wykładać się na boki z dotykaniem śniegu - z różnym skutkiem.

chciałbym podnieść swoje umiejętności narciarskie.

bliżej mi do slalomu niż do giganta.

obecny sprzęt - buty dalbello axion 10 (100 flex)

narty rossignol radical r11 z długimi końcówkami (r = 15 ) długość 174 cm

chciałbym zmienić narty na bardziej skrętne.

byłem w kilku sklepach i padły takie propozycje :

head isupershape