Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Atomic cloud 9 , Blizzard Viva Magnum 7.4 czy Volkl Attiva Estrella


aga2011

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow.

Bardzo prosze o porade w doborze nart, także jeżeli chodzi o ich długość a wiec

1. Płeć - K

2. Wiek - 40

3. Waga - 55

4. Wzrost - 160

5. Na nartach jeżdżę od 25 lat, średnio około 10-15 dni w sezonie

6. Moje umiejętności określam na 5/6

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - Salomon Performa 6

8. Teraz jeżdżę na starych już bardzo nartach- Atomic Beta.Carv 9.18, długość 160 cm

9. Preferuję styl jazdy (krótkim skrętem, po przygotowanych stokach)

10. Zastanawiam się nad Atomicami cloud 9 – długość 144, Voelkl Attiva Estrella albo Blizzard Viva Magnum 7.4

11. Chcę kupic narty w cenie do 1500 zl

W sklepach zachwalają mi te atomiki cloud 9 i tę długość 144 cm ale nie jestem pewna wyboru. Na obecnych atomikach beta carv 9.18 jezdzilo mi sie przez lata świetnie ale czas zrobił swoje.

Dziękuję za pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego chcesz kupić tak krótkie narty jeśli jeździło Ci się dobrze na 160 cm? Bo zachwalają? Nie słuchaj podszeptów złych ludzi:D Narty dla Ciebie to w przedziale 152-160, jździsz długo, masz doświadczenie, po co Ci takie krótkie? Te Atomici ok, Volkle pewnie też, Rossignol Attraction VI ale mogłyby Ci dobrze przypasować Kneisle Blue Star - dobre narty do przestawienia sie z takich jak ty jeździłaś poprzednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, ja tez mam wątpliwości co do tej długości atomika, ale kilka osob z róznych sklepow poleca mi taką długość, twierdzac, że będzie mi sie na takiej narcie łatwiej jeżdzic, Ja się z kolei obawiam, że będzie to dla mnie za mało stabilna narta. Moze to glupie pytanie ale jakie konsekwencje wiązą sie wyborem zbyt krotkiej narty a jakie ze zbyt długą narta ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach