JC Napisano 3 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 3 Luty 2014 Jakby było mało przygód z iPhonem, mój zewnętrzny dysk WD My Passport zastosował strajk włoski i zaczął baaaardzo wolno przesyłać dane. Wszystko działa, wszystkie testy przeszedł poprawnie, są wszystkie dane tylko ta prędkość... Próbuję skopiować zawartość na inny dysk, ale zamie mi to prawdopodobnie kilka... tygodni :eek:. Prędkość transmisji, w porywach, 40 kilobajtów/sek. Plik 800 MB czas przegrania 5 godzin. A mam do przegrania 1 TB danych :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_67 Napisano 3 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 3 Luty 2014 Może coś z USB w kompie? Spróbować na innym kompie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 3 Luty 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 3 Luty 2014 Może coś z USB w kompie? Spróbować na innym kompie. Pozdrawiam Inny komputer, inny kabel... i nic. Cały czas transfer 40 kb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 3 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 3 Luty 2014 Inny komputer, inny kabel... i nic. Cały czas transfer 40 kb/s. Screen z HD Tune wrzuc. Bad sektorów nie ma? Temperatura normalna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jellyfish Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 bardzo prawdopodobne że pada dysk, też kiedyś miałem podobne efekty. bad sectory, błedy, zaczął cicho popiskiwać i po kilku dniach padł. Akurat jak się zabrałem za backup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 7 Luty 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 bardzo prawdopodobne że pada dysk, też kiedyś miałem podobne efekty. bad sectory, błedy, zaczął cicho popiskiwać i po kilku dniach padł. Akurat jak się zabrałem za backup. ale mój nie piszczy, nie ma bad sectorów, błedów... Tylko wolno pracuje. Już mi się udało skopiować jeden folder 8GB . A mam do skopiowania 1TB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 ale mój nie piszczy, nie ma bad sectorów, błedów... Tylko wolno pracuje. Już mi się udało skopiować jeden folder 8GB . A mam do skopiowania 1TB A da radę screen z hd tune'a ? Nie był gdzieś narażony na "ekstremalne temperatury"? Taka sytuacja może nie odbić się w błędach i badach. Poza tym nie zawsze coś co jest skopsane, świeci się na czerwono i pokazuje błąd np "Seek error rate". Masz plomby na obudowie i gwarancję? Jeśli nie, potencjalnie możesz zobaczyć co będzie po podpięciu bezpośrednio do jakiegoś blaszaka. Jak i tam będzie kapucha to po dysku. O ile dobrze pamiętam,w tym modelu w środku siedzi Seagate... ja osobiście nie mam z tą marką za dobrych wspomnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_67 Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 No to trochę jeszcze przed tobą:smile: A może spróbuj tu:http://support.wdc.com/contact/contact.asp?lang=pl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyM Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 może być uszkodzony interfejs usb albo złe sektory. Można by wyjąć dysk z obudowy i podłączyć inaczej jak masz do czego. Lub udać się do serwisu IT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 7 Luty 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 A da radę screen z hd tune'a ? Nie był gdzieś narażony na "ekstremalne temperatury"? Taka sytuacja może nie odbić się w błędach i badach. Poza tym nie zawsze coś co jest skopsane, świeci się na czerwono i pokazuje błąd np "Seek error rate". Masz plomby na obudowie i gwarancję? Jeśli nie, potencjalnie możesz zobaczyć co będzie po podpięciu bezpośrednio do jakiegoś blaszaka. Jak i tam będzie kapucha to po dysku. O ile dobrze pamiętam,w tym modelu w środku siedzi Seagate... ja osobiście nie mam z tą marką za dobrych wspomnień. W środku jest WD No to trochę jeszcze przed tobą:smile: A może spróbuj tu:http://support.wdc.com/contact/contact.asp?lang=pl Pozdrawiam Z WD już się kontaktowałem. Odpowiedź? Proszę zgrać dane jeżeli się da i wysłać nam dysk, to wymienimy na nowy. może być uszkodzony interfejs usb albo złe sektory. Można by wyjąć dysk z obudowy i podłączyć inaczej jak masz do czego. Lub udać się do serwisu IT Nic z tego. Nawet zamieniłem elektronikę między dwoma dyskami i tez nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MB Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 Słucham a raczej czytam jakbym po chińsku albo w jidisz czytał.:eek: :tongue: :crazy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 Nic z tego. Nawet zamieniłem elektronikę między dwoma dyskami i tez nie pomogło No to temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 7 Luty 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 No to temat do zamknięcia. No nie, bo jaszcze będę tym żył przez następny miesiąc , albo dwa Mobilnie Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyM Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 no wiesz , możesz oddać do http://www.krollontrack.pl/ ale cena może powalić:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arbiter Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 Słucham a raczej czytam jakbym po chińsku albo w jidisz czytał.:eek: :tongue: :crazy: Nic się nie martw : , nie jesteś sam , oni gadają po obcemu i o jakiś dziwnych sprawach :applause: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MB Napisano 7 Luty 2014 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2014 Nic się nie martw : , nie jesteś sam , oni gadają po obcemu i o jakiś dziwnych sprawach :applause: Ale może knują coś przeciw "nam". (nam) Tym "nie czytatym","nie pisatym":smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 18 Marzec 2014 Zgłoszenie Share Napisano 18 Marzec 2014 Jacek, z ciekawości, jak się sprawa skończyła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 18 Marzec 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 18 Marzec 2014 Jako, że dysk pracuje, to cierpliwie zgrywam wszystko. Zejdzie mi jeszcze trochę... ok. 10 miesięcy Mobilnie Jacek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 20 Lipiec 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Lipiec 2014 Napiszą krótko, większość danych przegrana, ale nie wszystkie. Przegrywanie uszkodzonego dysku trwa :laughing: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario Napisano 20 Lipiec 2014 Zgłoszenie Share Napisano 20 Lipiec 2014 W Nic z tego. Nawet zamieniłem elektronikę między dwoma dyskami i tez nie pomogło Nie wystarczy zmienić elektroniki, nawet jeśli jest identyczna. no wiesz , możesz oddać do http://www.krollontrack.pl/ ale cena może powalić:biggrin: Są lepsze od tego firmy, ale słuszna uwaga, jeśli to ważne dane lepiej oddać do specjalistów, dziw, że jeszcze działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 20 Lipiec 2014 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Lipiec 2014 Są lepsze od tego firmy, ale słuszna uwaga, jeśli to ważne dane lepiej oddać do specjalistów, dziw, że jeszcze działa Najcenniejsze dane przegrałem, teraz kopiuję resztę. Dysk jest na gwarancji i uszkodzenie zgłosiłem. Jest szansa, że przegram wszystko przed końcem gwarancji. A jak nie to wyrzucę do kosza. To i tak wyjdzie taniej niż oddanie do firmy odzyskującej dane. Mobilnie Jacek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.