cezar Napisano 4 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 4 Styczeń 2004 Jak skutecznie kontrolowac predkosc na stoku o wiekszym niz srednie nachylenie nie uzywajac do tego zeslizgu i nie jezdzac od bandy do bandy!!! Na srednim stoku wszystko jest ok pelen luz, a na stromym zaczyna sie walka o zycie i zeslizg i dupa i porazka!!! Czy jest to kwestia brakow technicznych (jakich?), kondycyjnych, cz jest jakis sposob aby sobie z tym poradzic? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba Napisano 4 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 4 Styczeń 2004 Predkosc kontrolowana nie da się. albo ześlizg. albo podkręcasz jeżeli chcesz tylko i wyłącznie na krawędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eqiupe Napisano 5 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 5 Styczeń 2004 Predkosc kontrolowana albo jedziesz śmigiem albo równoległym na krawędziach tylko że na krawędziach będziesz przyspieszał więc od czasu do czasu trzeba zwolić chyba że się chcesz zabić albo zabić kgoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 6 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2004 Predkosc kontrolowana Taka jazda na stromym i twardym niemiłosiernie daje po bułach, nie to co wożenie sie zeslizgiem. I tu dochodzimy do sedna sprawy ktore zawsze glosze na tym forum chociaz jestem za to krytykowany przez Misia i przez JC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fajnie Napisano 12 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 12 Styczeń 2004 pani okrutna i to jest właśnie najlepsze w jezdzi na nartach;P nie da sie hamowac!!! robisz slalom między ludźmi,co jakiś czas jakaś mulda, oblodzenie, glebka, rozwalony nosek, a ty dalej speeda na maxa, i jazda... to fakt, prawdopodobienstwo 50%: rozwalisz sie czy nie, ale trzeba brac to pod uwage i yechać daley;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicc Napisano 27 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 27 Styczeń 2004 Predkosc kontrolowana Rzecz w tym, że tym przypadku (jazda bez ześlizgu lub banda-banda) nie tyle chodzi o kontrolowanie prędkości, co raczej o kontrolę nad jazdą przy większej prędkości. Poprawa techniki i kondycji pozwoli ci na pewniejszą jazdę przy większej prędkości, a co najważniejsze bezpieczniejszą dla ciebie i innych. Ale to za jakiś czas. Wicc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 31 Styczeń 2004 Zgłoszenie Share Napisano 31 Styczeń 2004 Predkosc kontrolowana Diabeł tkwi w pozycji. Należy dążyć do tego aby podczas całego skrętu pozycja była zrównoważona. Wtedy nie ma szczgólnych obciążeń. Sposobem na ograniczenie predkości oprócz podciągnięcia pod górę jest obciążenie wewnętrznej narty. Otrzymujemy wtedy krótszy moment działania siły i większy nacisk na podłoże. Trzeba jednak przyznać, że wiąże się to z większym wydatkiem energetycznym. Istnieje jeszcze jeden patent, wykorzystywany przez zawodników (dobrych) ale jest tak radykalny, że nie będę go tu opisywał. Pozdrawiam Misiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dopeStar Napisano 1 Listopad 2004 Zgłoszenie Share Napisano 1 Listopad 2004 Predkosc kontrolowana moze jednak sie skusisz i opiszesz ten sposob.. ?? chtenie bym sprobował .. albo poczytałprzynajmniej hmm co do kontrolowania predkosci ... hmm mozna walczyc krotkim, dobrze doręconym skretem, mocno, bardoz mocna docinając krawędź ale jest to bardzo wyczerpujące ... dociskając oczywiscie wewnetrzna narte .... moze to jest nawet ten wyzej opisany sposob przez misia ... hmm głowy nie dam ze tak, ale ze nie tesh nie ejstem pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazio-2k4 Napisano 27 Listopad 2004 Zgłoszenie Share Napisano 27 Listopad 2004 Predkosc kontrolowana Oj Misiu wymigujesz sie jak zawsze. Do radykanych sposobow to mozna zaliczyc np nacinanie rowkow w poprzk nart, granie lepiku i smaroanie nim slizgow. Patrzenie ufnie w przyszlosc i manie nadziei ze MIT massachusetts institute of technology http://web.mit.edu/ http://web.mit.edu/isn/aboutisn/whatisnano.html zamiast opracowywac nowe mundury i inne cacka dla wojska oparte na nano technogi opacuje narte ktora sama bedzie wiedziala co robic. Jak juz taka narte opracuja to bedziemy mogli sobie siedziec spokojnie przy barze a narty same beda wiedzialy co robic na stoku. Mysle ze jak juz tak sie stanie to nie bedziesz sie wymigiwal od radykalnych opowiesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozlow Napisano 29 Styczeń 2005 Zgłoszenie Share Napisano 29 Styczeń 2005 Predkosc kontrolowana Przycinaj!!!jedz po lini prostej i "skrecaj" samymy tyłami ,przycinajac i jednoczesnie hamujesz,i nie rozpedzisz sie za bardzo,wszytko tez zalezy od siły pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doli Napisano 16 Luty 2005 Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2005 Predkosc kontrolowana jednym ze sposobow na opanowanie i kontrolowanie predkosci na stromym jest pochynlenie sie do przodu (przyduszenie dziobow) zedy nie jezdzic od bandy do bandy proponuje smig na krawedziach w tym skrecie wbijasz kijek tak jak w metodzie tradycyjnej ale odbijasz sie jednoczesnie z dwoch krawedzi trzeba to robic dosyc energicznie zeby narty mogly podkrecic skret (krotkie narty) i oczywiscie musisz pamietac o zachowaniu rytmu, jesli chodzi o szerokosc nart prowadzonych w tym skrecie to musza byc troszke szezej niz linia bioder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mcmartini Napisano 11 Luty 2006 Zgłoszenie Share Napisano 11 Luty 2006 Predkosc kontrolowana Zeleży czym dla ciebie jest "predkosc kontrolowana". Można jechać szybko i konrtolować jazdę. Co do radykalnych sposobów to jest taki sprawdzony i musze stwierdzić, że to na prawdę działa. Mianowicie trzeba się wybić na muldzie na maxa w górę (podskoczyć) i w powietrzu prędkość zostanie trochę wytracona. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rgar Napisano 4 Grudzień 2006 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2006 Predkosc kontrolowana Można też wykonywac ekstremalnie krótkie skręty na stromym:>. Ale to tylko na Big Footach lub w jeździe z kijkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siwy15 Napisano 16 Styczeń 2007 Zgłoszenie Share Napisano 16 Styczeń 2007 Predkosc kontrolowana Też bym sie tego z checia dowiedzial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi