skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Dobra ochrona czy słońce, czy deszcz

2005.07.05
fot. J.Ciszak/skionline.pl
fot. J.Ciszak/skionline.pl
Wywiad z Jurgenem Kurapkat, W.L. Gore & Associates GmbH

Jakie są Państwa oczekiwania w związku z udziałem w ispo summer 05?
Chcemy udowodnić dystrybutorom i partnerom handlowym, że oferowane przez nas produkty gwarantują doskonałą ochronę przez cały rok. Sprawdzają się nawet latem, czy w trakcie uprawiania sportów wymagających dużego wysiłku, jak biegi przełajowe, lub kolarstwo. Podczas ispo chcemy skupić się właśnie na tych dyscyplinach. Wykazując tak duże zainteresowanie wydarzeniami sportowymi chcemy na bieżąco śledzić rozwój poszczególnych dyscyplin i dopasować naszą ofertę do potrzeb sportowców, a także promować i zwiększać sprzedaż nowych kolekcji.

Nad czym obecnie pracujecie?

Chcemy stworzyć materiał zapewniający maksymalny komfort użytkowania. Pracujemy nad rozwojem Gore - Tex XCR wykorzystywanym w obuwiu i nad odzieżą typu Windstopper. Obydwa projekty są ściśle związane z dyscyplinami, które potocznie określamy jako "fast forward" ("szybko naprzód"). Liczymy, że wzbudzą duże zainteresowanie wśród miłośników aktywnego wypoczynku. Ochrona przed wiatrem i wilgocią to absolutne priorytety, gdy mowa o obuwiu z Gore - Tex, czy Winstopper’ach. Mamy również propozycję dla osób poszukujących lekkiego, nieprzemakalnego obuwia, które sprawdzi się przy zmiennej pogodzie i w ekstremalnych warunkach, jak kilkanaście godzin biegu, czy bardzo wysokie temperatury. Dzięki współpracy z naszymi partnerami udało się stworzyć kolekcję idealnie odpowiadającą wspomnianym wymaganiom.

A jak rozwój wysokiej jakości produktów może przełożyć się na sprzedaż?

Przepis na sukces rynkowy raczej się nie zmienia. Ważne jest, by podążać za bieżącymi trendami w branży i wskazywać na związek między jakością produktu, a komfortem użytkowania w określonych warunkach. Handlowcy, którzy wykazują zainteresowanie takimi dyscyplinami jak bieg przełajowy, kolarstwo, czy Nordic Walking mają ułatwioną komunikację z potencjalnym klientem. Zyskują także wsparcie branży, mediów i są w stanie łatwiej uświadomić klientowi korzyści wynikające z zakupu poszczególnych produktów. Aby uskutecznić taką politykę, oczywiście trzeba mieć w ofercie najwyższej jakości produkty, na których oprzemy nasze teorie, jak również kompetentny, wykwalifikowany personel, który umiejętnie przekaże klientowi istotne fakty.

Które z Waszych pomysłów zasługują na szczególną uwagę?

Koncentrujemy się teraz na wygodnych i zapewniających idealną ochronę i oddychalność produktach, które będą wykorzystywane podczas uprawianie dyscyplin z grupy "fast forward". Korzyści z posiadania takiej odzieży i obuwia są ewidentne: amatorzy ruchu na świeżym powietrzu nie muszą obawiać się już zmiennej pogody, bo w każdych warunkach mają tak samo dobrą ochronę przed wilgocią i wiatrem. Weźmy na przykład bieganie: masz ochotę na odkrycie nowej trasy? Może ścieżka przez las zaraz po przejściu burzy? A co zrobić, gdy wybieramy się na wakacje, lub wyjazd służbowy i nie wiemy jaka będzie pogoda? Z kurtką Windsopper i obuwiem Gore - Tex’owym XCR można zapomnieć o kłopotach wynikających ze złego dopasowania odzieży, bo sprawdzą się zawsze i w każdych warunkach.

Czy planujecie wdrożyć programy marketingowe, które ułatwią pracę handlowcom?

Oprócz programów i akcji pro-sprzedażowych, którym patronujemy już od kilku lat, we wrześniu, tego roku planujemy dużą imprezę. "Gore - Tex Transalpine - Run" to pierwszy w historii bieg, którego szlak wiedzie przez Alpy. W ciągu 7 dni zawodnicy będą mieli do pokonania trasę długości 215 km. Różnica wzniesień na całej długości trasy wynosi ponad 10 500 m; start w Oberstdorfie, meta w Tyrolu Południowym. Planujemy umieścić reklamy dystrybutorów wzdłuż trasy biegu. Oprócz tego organizujemy konkursy, zakłady, oferujemy buty do testów i zachęcamy jak największą liczbę osób do wzięcia udziału w zawodach. W tej chwili już trwa promocja butów do biegania, a ponad 300 dziennikarzy i kluczowych klientów testuje nasze obuwie wykonane z Gore - Tex XCR.

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo lato 05
Relacja

zobacz wszystkie galerie