skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Greenhouse project - debiutanci z branży outdoor po raz kolejny na ispo

2007.02.05
fot. skionline.pl
fot. skionline.pl
Inicjatywa Greenhouse Project po raz pierwszy sprawdziła się podczas ispo winter 05. Od tego czasu zdążyła stać się stałym punktem programu każdej kolejnej edycji targów. Podczas ispo winter 07 - podobnie jak to było w ubiegłych sezonach - młode, nieznane dotąd szerzej marki z segmentu outdoor prezentują swoją ofertę międzynarodowej publiczności targów.
Inicjatywa Greenhouse szybko zyskała pozytywny oddźwięk ze strony przemysłu sportowego. Jej wartość doceniają jednak przede wszystkim sami młodzi wystawcy.
Na terenie hali C4 znajduje się Greenhouse Village, gdzie firmy biorące udział w projekcie rozłożyły swoje stoiska.
Wystawcy mogą liczyć na skuteczną promocję m.in. dzięki kanałom przesyłu informacji, jakimi dysponują targi ispo.

Impreza jest dla młodych marek okazją do nawiązania cennych kontaktów handlowych. Udział w projekcie jest wartościowy również i z tego powodu, że przeważającą część międzynarodowej publiczności targów stanowią ludzie z branży. Wszystko to otwiera przed młodymi firmami niepowtarzalne możliwości zaistnienia na międzynarodowym rynku.

W tym roku w projekcie Greenhouse bierze udział m.in. polski Filmar Factory i Nordhorn Sp. Można też oglądać stoiska Mark Sport (Szwajcaria), Prodimex Global (Hiszpania), Normark Trading (Szwecja), Lundgags (Norwegia).
Prezentacja przebiega pod hasłem funkcjonalnej odzieży technicznej. Na stoiskach można zobaczyć na przykład zaawansowaną technologicznie bieliznę sportową, skarpety, ultralekkie kurtki hybrydowe czy uniwersalne antypoślizgowe podeszwy, które za pomocą rzepów zamocować można do niemal każdego rodzaju obuwia.

skionline.pl


skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie