Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

zaj

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana zaj w dniu 20 Październik

Użytkownicy przyznają zaj punkty reputacji!

O zaj

  • Urodziny 28.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Miejscowość
    Warszawa

Sprzęt narciarski

  • Narty marka
    n
  • Buty marka
    l

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

zaj's Achievements

Średnio zaawansowany

Średnio zaawansowany (3/6)

315

Reputacja

  1. zaj

    Gurgl

    Gurgle to bardzo fajna stacja, ale niebieskich tras nie ma zbyt wiele, jak pisano - często są to łącznikowe trawersy albo stoki otoczone czerwonymi, lub mają stromiznę fioletowo-granatową. Soelden to chyba lepsza opcja co do ilości niebieskich ale pamiętam jak znajoma męczyła się tam właśnie na niebieskich bo we Włoszech czerwone były łatwiejsze. zawsze można przećwiczyć Soelden 4 dni plus Gurgle - 2 dni. To jest 15-20 minut jazdy pogoda nigdy nie będzie gwarantowana - miałem super słońce w Austrii w styczniu i dupuwe w marcu we Włoszech. Kaprun- to jest ośrodek lodowcowy - jak popsuje się pogoda to robi się słabo, nie ma gdzie uciec na niższe stoki. Maiskogel jest położony bardzo nisko. Plusem tego ośrodka jest relatywna bliskość z Polski ja zastanowiłbym się nad Ischgl- sporo niebieskich tras tam jest, ale czerwonych i czarnych też nie braknie. Stoki dochodzą do prawie 2900 ale jest także dobry wybór tras niżej i w lesie (bardzo się przydaje w brzydką pogodę). Można troszkę przyoszczędzić na kwaterze i mieszkać w tej samej dolinie w Galtur gdzie jest kameralny pusty ośrodek z dużą ilością niebieskiego- i każdego dnia decydować czy jedziecie do Ischgl czy zostajecie w Galtur
  2. zaj

    Austria - nowe inwestycje

    Masz tam jakieś sprawdzone miejscówki? ze ścieżkami przez las jest tak że nie za bardzo można się rozpędzić, na zorganizowanej nartostradzie możesz trzymać prędkość i mieć fun z jazdy
  3. zaj

    Austria - nowe inwestycje

    Piszesz jakbyś już tymi trasami jeździł, a tam jest całkiem głęboka dolina - w pasie reglowym są strome zbocza, aby stok był w miarę płaski trzeba budować trawersy… zobaczymy co z tego wyjdzie, moze wąska dojazdówka jedynie, niemniej konieczność przeskakiwania na Giggijoch góra bywała kłopotliwa, bo: pod koniec dnia kolejki, albo radość na lodowcu powodowała spóźnienie na ostatni wjazd. Albo w złą pogodę przy znacznych odstępach o wiele wygodniej zjechać w dół lasem niż pchać się C31 i zjeżdżać w dół w tłumie. nie mówiąc już o dniach z taką prawdziwie okropną dupowa, kiedy na tych wyższych stokach jest masakra i sytuację ratują te leśne przecinki aby się nie topić w kopnym śniegu i mgle
  4. zaj

    Austria - nowe inwestycje

    Dzięki! wg planu ma być to zrobione w listopadzie. Ciekawe… chyba wbrew obawom Jeeb trasy jednak będą naśnieżane- w ramach projektu zbudowane ma zostać 2.750m nowej instalacji do naśnieżania (snow pipe - cokolwiek to nie znaczy, chyba wodociąg do armatek?)
  5. zaj

    Austria - nowe inwestycje

    Czy wie ktoś jak wygląda rozbudowa stoków w Soelden? Krąży po necie (snowbrains) taka informacja oraz mapka (także na bergfex) wskazująca na nowe łączniki w dolnej „reglowej” części ośrodka pozwalające przemieszczać się między kolejką na Gigijoch a Gaislachkogl. Rzadko się zdarza w ostatnich latach aby powstawały nowe stoki, co najwyżej nowej wyciągi zastępują starsze wyciągi, samo jeżdżenie zwykle po tym samym. Strona Soelden milczy o tym, mapka tych stoków nie pokazuje. dla mnie to byłaby atrakcja - piętro „reglowe” w Soelden nie jest zbyt rozbudowane a przydaje się w czas złej pogody
  6. Znowu offtop , ale pisanie wojna w cudzysłowiu w odniesieniu do tego co się dzieje na Ukrainie w związku z napaścią Rosji jest przykładem złej woli, zajeżdża onucą.
  7. Jeśli wierzyć zapowiedziom to będzie jakiś kombajn projektowany w excelu. Aby ekologom i estetom uczynić zadość inwestor informuje, że budynki będą wkomponowane w naturalny krajobraz, nie wyższe niż 10 pięter… Lokalne wysokości też nie powalają, może tam mają inne zimy, może aż tak szybko się nie ociepla jakby wskazywały zimy z ostatnich paru lat… trudno powiedzieć. To nie będzie miejscówka dla mnie ale jak powstanie to się ucieszę oczywiście, może nawet odwiedzę. w linii prostej to jest może 30 km od polskiej granicy, dojazd oczywiście bardziej skomplikowany, może się będzie opłacało samochodem a może raczej pociągiem, bo linia przechodzi przez ten rejon
  8. Genialny wątek. Miejsca które chciałem odwiedzić. Chociaż infra nie powala, to klimat i te puste stoki….
  9. zaj

    Livigno

    Liczę się z tym. Ale skomentowałem w dobrej wierze
  10. zaj

    Livigno

    Podoba mi się ten tekst, taki napisany od serca
  11. zaj

    Ischgl

    Prawdę mówiąc to liczyłem na coś więcej - na Bergfex pokazują że w planach jest sporo wyciągów od strony Szwajcarii - np gondola do Samnaun wzdłuż istniejącej trasy, oraz krzesełka chyba wraz z wytyczeniem nowych tras. to co tutaj podają to są po prostu modernizacje istniejącej całkiem dobrej infrastruktury
  12. zaj

    Maso Corto czy Kaunertal?

    Jak widzisz strona www średniowieczna i trudny kontakt z obiektem…. ale może taki urok miejsca sprawia że nie ma tam tłoku…?
  13. zaj

    Maso Corto czy Kaunertal?

    No to dalej doję temat, a właściwie 2 dni w Sulden/Soldzie spędzone w marcu Na górze, tzn pod Madritsch Pass, znajduje się teren, o charakterze lodowcowym (wysokość + ukształtowanie) ale bez lodowca. Mieliśmy tam duuużo radości, w drugim dniu nawet euforii bo i pogoda była dosyć stabilnie słoneczna. Fajne zróżnicowanie tras - dwie czarne, 3 czerwone i kilka niebieskich dawały możliwość wielu wariantów na teoretycznie niewielkim obszarze. Obsługiwane przez 3 krzesła - dwa wyprzęgane z bublinami i jedno starszego typu ale całkiem sprawnie dawało radę.
  14. zaj

    Maso Corto czy Kaunertal?

    Część uroku wynika właśnie z dalekiego położenia i braku sensownej alternatywy do noclegów na miejscu - miejsce jest bardzo kameralne. A na miejscu noclegi nieliczne i drogie. I jeszcze te lokalne strony www - brak angielskiej wersji, brak możliwosci rezerwacji online, częsty brak odpowiedzi na zapytania, fake'owe oferty na bookingu. A najbliższa sąsiednia miejscowość znajduje się o wiele niżej i codzienne dojazdy zespułyby dużą część przyjemności
  15. zaj

    Maso Corto czy Kaunertal?

    To jeszcze fotka ze zjazdu do wioski, bardzo lubię takie nartostrady biegnące między zabudowaniami. Na kolejnej początek czarnej trasy przy gondolce w lewym górnym rogu widać nartostradę z najwyższej części ośrodka (Madritsch Pass) Potem już przenieśliśmy się w najwyższy rejon ośrodka - pod przełęcz Madritsch Pass (Madrycka?). Należy tam wjechać dwoma wagonami na wzór Kasprowego - dosyć irytujące, po co oni tak robią? Na szczęście same wagony chodzą dosyć sprawnie. Ale trochę naczekać i nastać sie trzeba. Drugi duży minus - zamknięty dolny odcinek czarnej trasy do samego Sulden/Soldy. Mega szkoda bo dolina piękna, śniegu mnóstwo, wysoko, skiturowcy korzystali. Coś im na jednym ostrym zakręcie się chyba zsuneło. Mam nadzieję że naprawią. Można było na nartach jedynie z góry do pośredniej stacji - wspaniały wizualnie zjazd. Na fotce górna stacja gondolki
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...