Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Idziemy na zakupy "SkiTeam" bez VAT ...


Rekomendowane odpowiedzi

święte słowa

byłem w ski i mieli normale ( wysokie ceny ) teraz jest akcja ( lipa vat ) a towar którego są dystrybutorem jak ICE PEAK można już od 30 dni nabyc w innych sklepach 30 % taniej

czyli więcej niż vat

taka nasza akcja dla "ciemnego ludu " co się złapie na lep i na ferie da się oskubać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj ( Arkady ), największą zaletą to spory wybór odzieży przynajmniej większy jak IS i nieporównywalnie do GO SPORT.

Jak z cenami?! To fakt za darmo ( 50% i więcej) nic nie widziałem ale sam dla siebie coś tam wybrałem, czego nie znalazłem w innej sieci, kurtka tańsza o prawie 500zł niż u konkurencji.

Do tego warto odwiedzić piętro niżej autoryzowany sklep Rossignol też mają dużo fajnych rzeczy 30-40 % mniej.

Zmartwienie mają ci którzy dysponują standardowym rozmiarem ( jak ja) bo mało kiedy zostaje już coś gdy ceny opadają do tych fajnych 50% :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

święte słowa

byłem w ski i mieli normale ( wysokie ceny ) teraz jest akcja ( lipa vat ) a towar którego są dystrybutorem jak ICE PEAK można już od 30 dni nabyc w innych sklepach 30 % taniej

czyli więcej niż vat

taka nasza akcja dla "ciemnego ludu " co się złapie na lep i na ferie da się oskubać

Pozwolę sobie jeszcze uzupełnić o stwierdzenie że ten drogi towar jest o niskich parametrach. Cena za kurtkę o parametrach 5000/5000 powinna oscylować na poziomie 200-250 zł a nie 500-700 zł . Polecam sprawdzenie cen w renomowanych sklepach internetowych. Tam kurtki o parametrach 20000/20000 można kupić na wyprzedaży już za 450 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam doceniam zakup w necie jednak nie jest tak różowo , bywa że towar jest tylko w "reklamówce" na stronie lub kolor lekko inny ...lub rozmiar ...lub to co mnie wku...ia w rozmowie ze sprzedawcą, właśnie czekamy na dostawę i tak później dzwonię co tydzień i koleś w reszcie mówi że już w tym roku nie będzie ...w sklepie za zwykłą cenę też już rozmiaru mojego nie ma i tak zostaje się w poopie :)

Gorzej mają ci którzy kupują droższe ( nie tylko) rzeczy, może i IS, GO Sport, Ski Team i reszta nie mają niskich cen ale z doświadczenia wiem że są to "normalne" ceny i jak jest coś dobrego to nie wisi długo.

Z lekkim uśmiechem też podchodzę do ofert renomowanych marek gdzie te produkty 20000/20000 są po 450 zł. Najczęściej takie cuda to pod Łodzią :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam doceniam zakup w necie jednak nie jest tak różowo , bywa że towar jest tylko w "reklamówce" na stronie lub kolor lekko inny ...lub rozmiar ...lub to co mnie wku...ia w rozmowie ze sprzedawcą, właśnie czekamy na dostawę i tak później dzwonię co tydzień i koleś w reszcie mówi że już w tym roku nie będzie ...w sklepie za zwykłą cenę też już rozmiaru mojego nie ma i tak zostaje się w poopie :)

Gorzej mają ci którzy kupują droższe ( nie tylko) rzeczy, może i IS, GO Sport, Ski Team i reszta nie mają niskich cen ale z doświadczenia wiem że są to "normalne" ceny i jak jest coś dobrego to nie wisi długo.

Z lekkim uśmiechem też podchodzę do ofert renomowanych marek gdzie te produkty 20000/20000 są po 450 zł. Najczęściej takie cuda to pod Łodzią :D

Potwierdzam Twoje słowa czasami towar jest w reklamówce. Są wyjątki , takie gwiazdy na rynku .Zobacz na moim profilu jaką odzież noszę , wpisz w Google , sklep jest ze Szczecina . Wczoraj najwyższy model ( Raidera ) przysłali mi za 432 zł i Softschel 1000/1000 za 299 zł. Szkoda że tych solidnych sprzedawców w internecie jest tak mało. W tym roku pomimo polowania na okazje w sklepie stacjonarnym udało mi się tylko kupić kurtkę Gore-Tex Rossignola ( 1000 zł ) której i tak nie używam bo przytyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dalej twierdzę że warto korzystać z obniżek w sklepach, opieram to na przykładzie dzisiejszej próby zakupu bluzy Odlo. W necie nie znalazłem nic sensownego po doliczeniu kuriera, wyczekiwanie na niego i całą resztę wybrałem sie na zakup do sklepu, bo przecież jeszcze do niedawna uginały się półki. A tam wymiecione, na szczęście podziałał mój urok na panią, podzwoniła trochę i coś mi znalazła ...tylko dlaczego musiał być to IS na drugim końcu miasta :mad:

Zamiast kupić pod nosem jak jeszcze były to wydałem więcej na szukanie jej w "dobrej" cenie.:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrzeć tylko jak Rossignol otworzy "butik" z kurtkami :D:D:D:D:D

dokładnie na pewno na handel ;)

Rossingnol to podrzuć na priv ten sprawdzony super sklep może jak będzie coś wartego uwagi to się skuszę na wymianę mojej poczciwej kurteczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestrzegam przed "SkiTeam"

Radzę omijać firmę "SkiTeam" szerokim łukiem. Przekonałam się na własnej skórze, że filozofia tej "renomowanej" firmy sprowadza się do myśli" niech klient zostawi u nas jak najwięcej pieniędzy i się od nas odczepi, a jeśli my coś schrzanimy to i tak klient za to zapłaci". Serwis narciarski "SkiTeam" zgubił narty Blizzard mojego męża (narty były w bardzo dobrym stanie). Już 4 razy jeżdził do nich, bo dzwonili z kolejnymi propozycjami załatwienia tego problemu (zawsze chcieli je przedstawiać osobiście). Zaproponowali w zamian: stare, strasznie zajeżdzone narty (które wyglądały jak "trupy", których chciała się pozbyć wypożyczalnia). Mężowi powiedzieli, że to są narty po testach, które porysowały się w przechowywaniu. Potem zapropnowali jak pan powiedziaL "bardzo, bardzo dużą zniżkę" na zakup u nich nowego sprzętu -czyli 30%. ONI ZGUBILI NARTY, A KLIENT MA IM ZAPŁACIC I KUPIC U NICH NOWE NARTY!!!! Jedną z propozycji było też by kupił sobie u nich SPRZĘT ROWEROWY! Zgubili mu narty, a niech sobie u nich kupi rower.

W końcu zaproponowali zniżkę 50% od aktualnej ceny sklepowej na dwa wskazane przez nich modele nart Dynastar. Mąż zerknął na aktualną stronę internetową "Skiteam" i zobaczył, że firma w internecie oferuje na te narty promocyjną cenę prawie identyczną z tą, którą zapropnowano mężowi w zamian za zgubione narty!! Nie dosyć, że zgubili sprzęt klienta to jeszcze robią z niego idiotę!

Sami oceńcie co to za firma ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz kwit to rozwiązaniem jest konkretna rozmowa a nie gdybanie, wyceniasz swój zgubiony sprzęt w oparciu np allegro ,rozglądasz się w ofercie co mają, rzucasz własną propozycje i po dyskusji .

Oczywiście w wycenie trzeba zachować realność i to dotyczy obydwóch stron.

Bez względu na miejsce i sytuacje, ktoś widzi że można z kimś pogrywać a ten jeszcze w dodatku się daje ...taki kraj i zwyczaj :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roobs nie każdy ma takie wielkie bary by się rozpychać :D:D .

Nie można z pokrzywdzonego robić ofiary . To tej Pani zagubiono sprzęt .

Tak jak kolega Roobs pisał należy złożyć reklamację na piśmie (koniecznie) i mieć potwierdzoną kopię lub wysłać list polecony za potwierdzeniem odbioru .

Ale wydaje mi się że SkiTeam to renomowana firma i wystarczy napisać list do centrali tej firmy a sami szybko będą chcieli załatwić tą sprawę .

Tu podaję adres strony do kontaktu SKI TEAM .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie jesteś z Wrocławia, byśmy z marszu załatwili sprawę bo akurat mam zamiar coś u nich kupić :)

P.S

Rossignol tu nie chodzi o wielkość bicepsów tylko zdecydowanie + argumenty.

Koleżanka szybko powinna naskrobać pismo wzywające do zwrotu, w dodatku gdyby rozmowa z kierownikiem sklepu nie przyniosła rezultatu ( koniecznie sporządzić notatkę-protokół z rozmowy pamiętając imię i nazwisko) bez zastanowienia wypożyczyłbym sprzęt o podobnych parametrach i obciążył sklep kosztami.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie jesteś z Wrocławia, byśmy z marszu załatwili sprawę bo akurat mam zamiar coś u nich kupić :)

P.S

Rossignol tu nie chodzi o wielkość bicepsów tylko zdecydowanie + argumenty.

Koleżanka szybko powinna naskrobać pismo wzywające do zwrotu, w dodatku gdyby rozmowa z kierownikiem sklepu nie przyniosła rezultatu ( koniecznie sporządzić notatkę-protokół z rozmowy pamiętając imię i nazwisko) bez zastanowienia wypożyczyłbym sprzęt o podobnych parametrach i obciążył sklep kosztami.

Roobs ale to chyba nie Twój Ski team Wrocław . Ci z Wrocławia mają fajną obsługę . Czasami odwiedzam ten sklep w Faktory . Bardzo miła obsługa i tam chyba niema serwisu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...