Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Majówka 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko ładnie, pęknie. Jednak z tego co pisał kiedyś Gajowy to mają już rozbierać Pitz-panoramabahn. Trochę to uszczupla tereny do śmigania. Dziś nie chodzi, raczej nie ze względu na pogodę.

Pozdrawiam.

O ile wiem już zaczęli robierać/wyłączyli, a do tego od 22.04 wyłączony jest ten długi orczyk, mały też, też w związku z budową.

Mało tego zostaje, bo w praktyce krzesła nie ma co liczyć, to tylko łącznik a 1 gondola obsługuje tę bardziej płaską część ośrodka.

http://www.pitztaler-gletscher.at/static/swf/pitztal_lifte_in_betrieb.swf

Do tego brak dostępu na szczyt, czyli także do widoków, panoram ...chyba że ktoś tam sam wlezie :)

Skipass tani w tym okresie, nawet bardzo, kwatery pewnie też (?) - na oko, w tym momencie to świetne miejsce na jakiś skitourowy wyjazd, pewnie pusto i tanio - a śniegu moc, Wildspitze "pod ręką" - tak sobie myślę, ale nie znam się :)

Trochę się dziwię, że tak wcześnie zaczęli, że nie poczekali tych 2-3 tygodni, do końca sezonu.

Ja bym pewnie teraz odpuścił, wybrał bym inne miejsce na majówkę - choćby dowolnego "sąsiada" w Tyrolu; za to w przyszłym roku trzeba by Pitztalera odwiedzić.

Nowa gondola, Wildspitzbahn pewnie wydajna - stara byla ...taka sobie, do tego dość kosmiczny wygląd - podoba mi się ta "czapa śniegu":

http://www.pitztaler-gletscher.at/en/skigebiet/wildspitzbahn/bauplan

z drugiej strony - kupa śniegu, prognozy niezłe - i tak pewnie będzie pięknie :)

PS. Przypomniało mi się jeszcze, coś raczej na poziomie plotki - jest szansa, że jak im zostanie coś z budżetu to dołożą jeszcze jakieś krzesło w ośrodku... ale to nic konkretnego, ktoś z kimś tamtejszym rozmawiał itd.

Edytowane przez gajowy01
PS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach