Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Alpy-Gdzie na narty w marcu tanio i blisko dla rodziny


Raschey

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam do dyspozycji termin 14.03.2015-22.03.2015. Chciałbym pojechać pierwszy raz na narty w Alpy. Na nartach jeżdżę z żoną od 8 lat. Białka Tatrzańska albo Rokytnice nad Jezierou. Jak że w tym roku słabo z urlopem to muszę się ruszyć dalej za śniegiem.Chciałbym wydać na wyjazd porównywalną kwotę więc kryterium numer 1 to jak najniższa cena. Będziemy jechali z dzieckiem 19,5 miesiąca w chwili obecnej więc kryterium numer 2 jak najbliżej z Łodzi. Do dziecka zabieramy opiekunki w postaci babcia+dziadek które na nartach nie jeżdzą. W związku z tym szukamy noclegu pod taką konfigurację i interesuje nas apartament z osobnym pomieszczeniem do spania i jak to przy dziecku jakiś aneks kuchenny by się przydał.

Bardzo liczę na Waszą pomoc ponieważ bardzo krucho u mnie z czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słowacja to może nie Alpy, ale z opisanej sytuacji poleciłbym przeanalizowanie tej opcji :happy:

Chopok oferuje dość dobre warunki narciarskie w porównaniu do odległości od naszej granicy z innymi osrodkami. No i dziadkowie będą mieli co robić z pociecha np. w Tatralandii. Bylismy tam dobrych kilka lat temu na tydzień i wrazenia ok, choc osrodek byl zaraz po otwarciu. Nie wiem ,jak to wygląda teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem 2 razy Tatralandia/Chopok przy okazji Białki i nie pojadę tam więcej bo jakoś mi nie podeszło.

Pomijając fakt terminu bardziej mi podpasowały Rokytnice niż chłopok. "Prawie" jak w Alpach :)

P1050418J_whwhwsh.JPG