Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

[all mountain] pomoc w pierwszym świadomym zakupie


damiok

Rekomendowane odpowiedzi

1. Płeć - M

2. Wiek - 28 lat

3. Waga - 82kg

4. Wzrost - 178 cm

5. Na nartach jeżdżę od ..4.. sezonów, kilkanaście dni w ciągu roku, staram się jak najwięcej, w ciągu roku biegam, chodzę po górach, MTB, wspinaczka

6. Moje umiejętności określam na ...5. Sam nie wiem jak to określić, nie mam problemów na czerwonych trasach. Czarne czasem okazują się za trudne, choć nie zawsze.

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - Nordica Cruise flex 70

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Fischer CTX 200 poprzednio Rossignol CUT 10,5

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - lubię raczej krótkie skręty, dynamiczną, szybką jazdę. W takim kierunku chciałbym iść - dynamiczna, agresywna, szybka jazda, a dalej chciałbym spróbować się poza trasą. Czasem lubię także długi skręt. W zasadzie nie mam wyrobionego konkretnego stylu jazdy, zawsze chce szybciej, najwięcej fanu mam z jazdy po czerwonych trasach, czasem rekreacyjnie niebieskie, jeśli chodzi o czarne trasy to czasem dają więcej przyjemności niż czerwone, a czasem zwyczajnie na nich się męczę. Ale z czarnymi nie mam jeszcze ogromnych doświadczeń.

10. Upatrzyłem sobie narty - Salomon X-Drive 8.3 / Rossignol Experience 83 TPX

11. Mój budżet na narty to około - +/- 1500,00zł