Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Mój Scott i małe mody.


artix

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu zakupiłem rower marki Scott z zamiarem aby wypełnić sezon letni i tęsknotę do nart.Szybko też postanowiłem że rower musi przejść małe modyfikacje Lubię majsterkowani, a wieloletnie tuningowanie aut tylko ułatwiło mi przeskok na MTB. Podczas otwierania każdej paczki cieszyłem się znów jak mały chłopiec. :biggrin:Postanowiłem uderzyć w grupę XT i zamówiłem parę gratów. Cdn wrzucam zdjęcia.Rower i mały semitrailer :wink:

DSC_0217.jpg

Przerzutki

Screenshot_2015-05-25-18-32-38.jpg

Manetki

DSC_0256.jpg

Hamulce nie XT

DSC_0226.jpg

Zakupiłem też Gripshift za którymi tak tęskniłem ale po tygodniu idą na półkę

DSC_0248.jpg

Na razie tyle, nowe plany są ale może bym tak zaczął coś jeździć :biggrin:

DSC_0217.jpg.cf45b4012b492e543de7f6caba34fae9.jpg

Screenshot_2015-05-25-18-32-38.jpg.acdbf24670d24c2c8675fc05206e357c.jpg

DSC_0256.jpg.1538af03f0d1f5cfbcea9adc599bb37c.jpg

DSC_0226.jpg.1285b642301dc24fc2db12b9af5826f3.jpg

DSC_0248.jpg.6d6d6735d6878d8a62126c22ddd0c16c.jpg

Edytowane przez artix
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha , puscisz mnie z torbami :tongue:

Klocki sa metaliki :smile:

Jak zaczne robic kilometry to bede dalej modzil. Na razie tylko sie ze mnie moja smieje :biggrin:

To trzaśnij kilometrów trochę, bo klocki się muszą dotrzeć ;)

Ja się sam już z torbami puściłem, jak by moja małżonka się dowiedziała ile poszło na mój rower, to by mnie dawno za drzwi wystawiła, oczywiście bez roweru :D:cool:

Tapatalkiem

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem zmodyfikować swoją maszynę,ale doszedłem do wniosku,że to nie ma sensu.Kiedy ustaliłem zakres modernizacji i sprawdziłem ceny,doszedłem do wniosku,że za to mam nowy rower i to full suspension!

Druga sprawa,to sam fakt,że mam dobrą,ale za małą ramę do swoich wymiarów.Kiedyś radzono,żeby na wypady typowo górskie dobierać ramę przynajmniej dwa rozmiary mniejszą... :stupid:

Tak więc ostatecznie na razie będą tylko ulepszenia kosmetyczne: inne opony (bardziej szosowe),błotniki (co by to co na drodze,nie było na moich plecach i głowie) i bagażniczek z kufrem,żeby mieć gdzie się spakować na dłuższą podróż. :rolleyes::

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Johnny nie wszystko na raz. Musisz zadać sobie pytanie czy zostaje przy 26 czy idę w 29 cali. Jeśli zostajesz przy 26 to można po woli robić modyfikację, jeśli chciałbyś przejść na 29 to bez sensu dalej walić kasę :stupid:

Przede wszystkim chcę mieć pełną amortyzację,bo to bez porównania do "sztywniaka". :wink: Ale te kilkadziesiąt złociszy mogę jeszcze poświęcić na obecną maszynkę.Planowany wstępnie zakup to wydatek ok. 5000 zł,więc jeszcze parę miesięcy muszę się pomęczyć. :redface: A już w czerwcu planuję dłuższe wyprawy i trzeba być gotowym. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim chcę mieć pełną amortyzację,bo to bez porównania do "sztywniaka". :wink: Ale te kilkadziesiąt złociszy mogę jeszcze poświęcić na obecną maszynkę.Planowany wstępnie zakup to wydatek ok. 5000 zł,więc jeszcze parę miesięcy muszę się pomęczyć. :redface: A już w czerwcu planuję dłuższe wyprawy i trzeba być gotowym. :)

johnny - może ten artykuł pomoże Ci w dokonaniu wyboru:

http://www.1enduro.pl/rowery-enduro-do-8000-zl-prezentacja/

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem zmodyfikować swoją maszynę,ale doszedłem do wniosku,że to nie ma sensu.Kiedy ustaliłem zakres modernizacji i sprawdziłem ceny,doszedłem do wniosku,że za to mam nowy rower i to full suspension!

Druga sprawa,to sam fakt,że mam dobrą,ale za małą ramę do swoich wymiarów.Kiedyś radzono,żeby na wypady typowo górskie dobierać ramę przynajmniej dwa rozmiary mniejszą... :stupid:

Tak więc ostatecznie na razie będą tylko ulepszenia kosmetyczne: inne opony (bardziej szosowe),błotniki (co by to co na drodze,nie było na moich plecach i głowie) i bagażniczek z kufrem,żeby mieć gdzie się spakować na dłuższą podróż. :rolleyes::

Johnny sprawdzałem ceny i za około 5k był xt tylko z tyłu i hydraulika. W moim przypadku wyszło taniej i mam więcej osprzętu z wyższej półki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ciebie Maciek to idealnym rozwiązaniem byłby zwykły miejski rower z przerzutkami, amortyzowaną sztycą i wygodnym siedziskiem, i tak większość czasu spędzasz na asfalcie a taki rowerek nieporównywalnie więcej komfortu daje i takie 100km na nim to żaden problem, dodatkowo sakwy i parę innych bajerów bagażowych i możesz ruszać w Polskę na dłużnej. Dlaczego tak bo sam kupiłem ostatnio żonie używanego Kettlera na wypasie i po jeździe na nim stwierdziłem że mój Giant to jakiś klocek, który nadaje się tylko na górki a od szosy powinien trzymać się jak najdalej.

Pozdrawiam

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ciebie Maciek to idealnym rozwiązaniem byłby zwykły miejski rower z przerzutkami, amortyzowaną sztycą i wygodnym siedziskiem, i tak większość czasu spędzasz na asfalcie a taki rowerek nieporównywalnie więcej komfortu daje i takie 100km na nim to żaden problem, dodatkowo sakwy i parę innych bajerów bagażowych i możesz ruszać w Polskę na dłużnej. Dlaczego tak bo sam kupiłem ostatnio żonie używanego Kettlera na wypasie i po jeździe na nim stwierdziłem że mój Giant to jakiś klocek, który nadaje się tylko na górki a od szosy powinien trzymać się jak najdalej.

Pozdrawiam

Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłby zakup 2 rowerów - kolażówka (bądź miejski,trekking itp) i góral.Pierwszy do takich 2 - 3 godzinnych wypadów na asfalt,żeby możliwie się zamęczyć i nawinąć co nieco lub wypraw,drugi do wypadów górskich.Dotychczas jeździłem po asfalcie,bo mnie ograniczała kontuzja... :smile: Teraz mam nieco inne plany.

Sztyca pod siodełkiem to nie to samo co tylny zawias.Mam takową w obecny rowerze i tego porównać się nie da.Kompromis nie jest łatwą rzeczą,bo zawsze gdzieś coś nie do końca będzie pasować.Rzecz w tym,żeby wybrać co dla nas jest najlepsze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...