Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Zakupy on-line?


Rekomendowane odpowiedzi

A czemu nie. Poza spożywczymi i duperelami to niemal wszystko kupuję w sieci. Takie czasy. Można sporo zaoszczędzić.

Mieszkam w UK, a nierzadko kupuję coś z Niemiec, Francji, Polski, z Czech... Darowałem sobie USA bo tutejsza poczta dolicza obligatoryjną opłatę 8 funtów. Plus cło.

W kwestii bezpieczeństwa i ochrony kupującego: bardzo sobię cenię, gdy sprzedawca oferuje płatności PayPal. Jak nie, to płacę kartą kredytową. Albo szukam na ebay, amazon, allegro. W internetowych sklepach sieciówek.

Spożywcze też mógłbym robić w sieci, ale bywały czasy, że w ogóle auta bym nie odpalał, gdyby nie cotygodniowa wyprawa na zakupy.

Wszystko dla ludzi :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

No właśnie bo przecież zakupy on-line robią się coraz bardziej popularne i nie da się ukryć, że chyba nawet bardziej wygodne bo zamiast chodzić po ogromnym centrum handlowym moge wejść w neta i zrobić to szybciej. Oczywiście nie ufam każdemu sprzedawcy dlatego zazwyczaj kupuję w takich sklepach on-line, które znam ze sprzedazy tradycyjnej jak np: Rossman wiem, że on istnieje naprawdę istnieje więc czuję się bezpieczniej, że nie zostane oszukana. Oczywiście nie da się wszystkiego kupic w internecie bo pewne rzczy trzeba przymierzyć, zobaczyc na żywo!

Edytowane przez JC
usuniecie linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

bardzo często .... a na dodatek sam w pracy obsługuję sklep internetowy ( branża e-papierosy) i wiem że ludzie bardzo dużo kupują przez interent - ciekawostką jest jedynie to że głównie płacą zwykłym przelewem lub wybierają opcję za pobraniem - mało jest transakcji przez systemy takie jak przelewy24.pl , ecard czy paypal .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo często .... a na dodatek sam w pracy obsługuję sklep internetowy ( branża e-papierosy) i wiem że ludzie bardzo dużo kupują przez interent - ciekawostką jest jedynie to że głównie płacą zwykłym przelewem lub wybierają opcję za pobraniem - mało jest transakcji przez systemy takie jak przelewy24.pl , ecard czy paypal .

Płatność kartą jest o tyle wygodna, że przyśpiesza transakcję, bo odbiorca ma forsę na koncie od razu. Ja płacę kartą. Teraz mój bank wprowadził podwójną autoryzację w zakupach on line. Jest to bardziej upierdliwe, jednak bezpieczeństwo z tego tytułu jest o klasę lepsze.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem jak np. kupujecie buty narciarskie przez internet :) Na ten moment oczywiście można iść do normalnego sklepu przymierzyć i kupić w necie. Tylko jak to będzie waszym zdaniem wyglądać za kilka lat gdy już sklepy internetowe "wykończą" sklepy stacjonarne. Ciekawe gdzie wtedy będziemy dopasowywać buty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wykańczaniem sklepów to bym polemizował. Za to może w stacjonarnych marża zostanie obniżona, by była konkurencyjna do sklepów online, bo czasami jest wysoka, a nie do końca jestem przekonany, czy usprawiedliwiona wyższymi kosztami prowadzenia sklepu stacjonarnego.

nie wiesz o czym piszesz:

- mały sklepik w centrum warszawy to koszt wynajmu minimum 5 tyś a i 15 tys netto miesiecznie do tego dochodz pracownicy i długie godziny otwarcia

- sklep internetowy to serwer za 700 rocznie i magazyn w domu w salonie :biggrin: ( nie mówiąc o dropshopingu) i praca na kilka godzin

- dobry sklep internetowy (tak jak nasz hehe) ma obroty kilku jak nie kilkunastu sklepów stacjonarnych przy kosztach zdecydowanie niższych .

roznica kosztów jest kosmiczna - z tego biora sie roznice w cenie sprzedazy

dlatego kupuje sprzet narciarski w internecie oprócz butów .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I te koszta tłumaczą różnicę 1/3 ceny? Może w przypadku małych sklepików, ze specyficzną ofertą, jak sprzęt narciarski. Ale sieciówki (np. rtv-agd) to czasami strzelają sobie w stopy cenami.

nadal nie rozumiesz ?

to może na liczbach w bardzo dużym uproszczeniu:

Sklep stacjonarny koszty miesieczne :

wynajem powierzni 5000 netto

koszty 2 pracowników 7 dni w tygodniu 12 godzin dziennie stawka 15 brutto 10800

Koszty 15800

Sklep iinternetowy:

Serwer 150 zł

koszty pracownika 5 dni w tygodniu 8 godzin dziennie stawka 15 brutto 2520

Koszty 2670

Obrót 50 tyś zł

Sklep interntetowy marża 9 %

Sklep stacjonarny 35 %

Zysk sklep internet 4500 minus koszty 2670 = na czysto zostaje 1830

Zysk sklep stacjonarny 17500 minus koszty 15800 = na czysto zostaje 1700

Rozumiesz dlaczego w internecie jest taniej ? nikt i nic tego nie zmieni sprzedaz bezposrednia zawsze bedzie droższa

to że czesc sklepów równa ceny z internetem w dół to tylko marketing - internet generuje zyski a sklepy sa wyłacznie centrami wystawienniczymi które generuje zyski wyłacznie z półkowego itd.

Temat bardzo długi i nie ma sensu wchodzic w szczegóły - przedstawiłem ci tylko skąd biora sie róznice w cenie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I te koszta tłumaczą różnicę 1/3 ceny? Może w przypadku małych sklepików, ze specyficzną ofertą, jak sprzęt narciarski. Ale sieciówki (np. rtv-agd) to czasami strzelają sobie w stopy cenami.

jeszcze taka ciekaowstka dotyczca konkretnie "drogiego" Rtv ( +5 tyś ) o którym wspominasz konkurencja spowodowała spadek zysku /marzy do poziomu wręcz dramatyczego czesc sklepów internetowych nie zarabia nawet 50 zł na sprzedazy telewizora za 5000 -1000 tyś a ciagnie jedynie dzieki sprzedazy drobnicy (taniej chińszczyzny) gdzie nadrabia marza czasami grubo ponad 100-300 % (przewód w hurcie 3,2 w sprzedazy 11,99 zł ) sklepy stacjonarne w tym przypadku są dla klijentów który woli zapłacić dużo więcej ale kupic od sprzedawcy.

narciarstow to też specyficzny segment i wielkie marże z duzymi przecenami oraz sugerowanymi cenami przez dystrybutorów , niewiele marek na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

A ja się trochę obawiam, a zwłaszcza chodzi mi o reklamację. Kiedyś kupiłem telefon, co prawda niedrogi, bo za 400 zł, ale problem w tym, że się popsuł. Wysłałem reklamację, ale sprzedawca odmówił i odesłał. Nie chciało mi się użerać z facetem, bo sklep był kilkaset kilometrów ode mnie, więc sama podróż kosztowałaby mnie połowę ceny telefonu i odpuściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...