Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Pomoc w doborze nart


Tweety

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Prośba o pomoc w doborze nart: 171 cm wzrostu,  55kg. Jestem laikiiem w nartach. Mam jeden sezon samodzielnej jazdy za sobą. Panuje nad nartami, skrętami i zatrzymywaniem. Umiejętności oceniam tak na 2-2,5. 

Szukam nart z przedziału: poczatkujący/średniozaawansowany. Natomiast nie chciałabym też takich, które musiałabym wymieniać po jednym sezonie. Mam świadomość, że porady sklepów internetowych dbają o to, żeby kupujący często zmieniał sprzęt ;) Dla przykładu idąc tym tropem buty powinnam mieć z flex 45, na szczęście uczciwy sprzedawca wytłumaczył, że jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto i obecnie jeżdżę w rossignol alltrack flex 70.

Oglądałam narty rossignol nova 02, nova 04 i nova 06. Natomiast opisy brzmią marketingową i niewiele mówią o rzeczywistym przeznaczeniu. Nie chciałabym przesadzić w żadną ze stron, czyli wybrać zbyt początkujących lub takich, którym nie podołam. Jeżdżę spokojnie i to się pewnie już za bardzo nie zmieni, ale to kwestia wieku ;)

Nie musi być to koniecznie rossignol, rozważam tą markę, bo wiele lat jeździłam na desce snowbordowej rossignol, która była strzałem w dziesiątkę.

Prośba o zaproponowanie konkretnych modeli, które polecacie.

 

- Agnieszka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Gdzie do tej pory jeździłaś? Jak z kondycją ogólną i sprawnością?

O wiek nie chciałbym koleżanki pytać ale może jaki jest Twój cel? Czy chcesz po prostu sobie pozjeżdżać czy interesują Cie postępy i opanowanie w miarę porządnej techniki?

Jakbyś jeszcze mogła napisać, w których momentach na nartach czujesz się pewnie a co sprawia trudność, np. czy potrafisz jadąc ze średnią prędkością szybko się zatrzymać czy jest to raczej powolne wytracanie prędkości pługiem?
Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach