Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Zakup nart


Maria9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Od 3 lat...dopiero...zaczynam swoją przygodę z nartami. Odkrywam czar tego sporu i zaczynam się nim fascynować. Narty na których zjeżdżałam były pożyczone. W tym roku planuję zakup nart. Chcę mieć w końcu swoje!!!

Czy ktoś z Was mógłby mi pomóc wybrać narty odpowiednie dla mnie.

Jestem początkującą narciarką, chciałabym narty do spokojnego zjazdy. Kiedy wchodzę na strony sklepów gubię się w parametrach. Boję się, że wybiorę złe.

Proszę pomóżcie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robalek

Podpowiem Tobie tak dla orientacji, że jeśli gdzieś koło Ciebie jest w pobliżu Makro, Cash & Carry to właśnie tam w ofercie handlowej znajdziesz w większości, właśnie narty tzw. rekreacyjne.

Nie namawiam do zakupu tam ale przynajmniej do zorientowania się o jakie modele chodzi. Może mniej niż więcej ... ale zawsze.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robalek

Mario !!!

sorki dopiero teraz spojrzałem w Twój profil.

Nie wiem czy w pobliżu jest właśnie MC&C (raczej nie) więc moje dywagacje trochę kulą w płot :rolleyes: ale jesli szukasz coś dla siebie to polecam stronki właśnie skionline.pl i tam w zakładce sprzętowej poświęconej nartkom wejdź na jakąkolwiek markę i tak mniej więcej wybierz 3-4 grupę nart od góry (z reguły allmountain) i tam z kolei coś ze środka i w dół (choć samego dołu bym nie polecał).

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam kolejna Panią na naszym forum!

Myślę, że powinnaś dobrać sobie coś dla siebie z grupy nart specjalnie dla kobiet. Będą to narty przyjazne jeździ rekreacyjnej i miłe dla oka!

Jak będziesz miał coś upatrzone odpisz markę i model, to postaramy się doradzić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Mario!!