skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispo summer 03 stawia na bieżącą informację o aktualnych trendach i na nowatorskie produkty

2003.06.24
fot. alexschelbert.de
fot. alexschelbert.de
ispo summer 03 w nowym terminie na przełomie czerwca i lipca gwarantuje kompletny przegląd rynku na początku sezonu oraz przed różnymi krajowymi i zagranicznymi terminami prezentacyjnymi. Tym samym ispo potwierdza swoją funkcję jako źródło aktualnych informacji, zaznaczając również swoją wiodącą pozycję w dziedzinie nowych trendów i nowatorskich idei.
Takie firmy jak Adidas, Arena, Asics, Billabong, Chiemsee, Columbia, Fila Skates, Haglöfs, Lotto, Lowa, Meindl, Merrell, New Balance, Nike Inline, Quiksilver, Tecnica, Speedo, Venice Beach oraz wiele innych potwierdziły już swój udział w targach.

Nowy termin oraz skrócenie czasu trwania targów do trzech dni zapewni na ispo summer 03 większą koncentrację wystawców oraz stworzy atmosferę jeszcze bardziej intensywnej pracy przy jednoczesnym skoncentrowaniu się na nowatorskich produktach i informowaniu o nowych trendach. W związku z tym targi będą w ciągu trzech dni targowych dostępne dłużej, to jest do godziny 19.00.

Prawie 1.100 wystawców z całej międzynarodowej branży artykułów sportowych i mody sportowej z ponad 40 krajów zaprezentuje fachowcom z całego świata (od niedzieli, 29 czerwca do wtorku, 1 lipca 2003 na powierzchni prawie 100.000 m2 na terenie Neue Messe München) najnowsze produkty w zakresie sprzętu i akcesoriów sportowych oraz najnowsze kolekcje mody sportowej.

ispo summer 03 koncentruje się na handlu: handlowcy będą mogli ponownie zdobyć wszelkie ważne informacje i zapoznać się z nowinkami, co jest podstawą osiągnięcia sukcesu w nowym sezonie. W tym celu zorganizowane zostaną różne imprezy: konkurs dla innowacji produktowych start-up "ispo DuPont BrandNew", projekt wspierania młodych "ispo_trainee_project", program ispocard membership - zapewniający nieskomplikowane i tanie uczestnictwo w targach - VOLVO SportsDesign FORUM - poświęcone informacjom o nowych trendach, Colour Forum zorganizowane przez Worth Global Style Network (WGSN), międzynarodowa wystawa designerów International Designer´s Exhibition of Active Sport (IDEAS), Promostyl Trendbarometer oraz liczne pokazy mody.

We współpracy z FEDAS - Europejskim Zrzeszeniem Związków Handlu Artykułami Sportowymi - ispo organizuje program dla kluczowych klientów amerykańskich (key account) z branży outdoor . Naczelni menadżerowie z REI, EMS i Galyan´s, przedstawiciele sieci handlowych Quest Outdoor, Adventure 16 i Nantahala Outdoor oraz ROI - Retailers of the Outdoor Industry, interesują się głównie działami ispo o charakterze przekrojowym, takimi jak running_ispo i board_ispo. Kolejny projekt key account dla handlowców z wiodących europejskich firm branży outdoor zostanie zaprezentowany przez firmę Columbia.

Międzynarodowa oferta ispo summer 03 będzie zgrupowana w ramach branżowych platform, tzw. special communities. Poszczególne tematy będą opracowywane całościowo w formie seminariów, warsztatów, forów dyskusyjnych, pokazów na żywo oraz innych ramowych punktów programu.

Halę A1 zajmą special communities racket_ispo i teamsport_ispo na czele z takimi firmami jak Amer, Champion, Dunlop, Fischer, HTM, Joola und Yonex. Prezentację produktów będą uzupełniały pokazy tenisa i tenisa stołowego przygotowane przez wystawców.

Running_ispo w hali A2 połączy ściśle modne tematy nordic walking i walking z outdoor_ispo w hali A3 (por. informacja prasowa nr 5). Elementem łączącym "Nordic Fitness Sport Park" z obu pozostałymi działami specjalnymi (special communities) będzie "Nordic Walking-Parcours", wiodący przez atrium i hale A2 i A3. Handlowcy będą mieli możliwość uzyskania od kompetentnych trenerów pełnej informacji o nordic walking, poczynając od szkolenia produktowego, poprzez praktyczne testy, aż po ważkie koncepcje dotyczące konkretnej realizacji tematu w sklepie. W dyskusji panelowej o nordic walking weźmie udział między innymi Jochen Behle, trener reprezentacji Niemiec w narciarskich biegach na długich dystansach.

Oprócz running_ispo w hali A2 będą zorganizowane nowe działy football_ispo i bike_ispo; będą tam reprezentowane takie firmy jak Addidas, Asics, Converse, Ecco, Fischer Löffler, Gonso, Gore Bikewear, Kappa, Lotto, Odlo, New Balance, Pony, Sugoi, Tao Sportswear, Tri.me i wiele innych. W centrum hali powstanie "Runner´s World Action Point" - punkt oferujący kompletny program informacji o sportach wytrzymałościowych.

Jaką trzeba mieć kondycję, aby wziąć udział w biegu na 10.000 metrów, dowiedzą się wszyscy uczestnicy "ispo_run", bo w ramach "ispo community night" w poniedziałek wieczorem (30 czerwca) z atrium wystartuje bieg, którego trasa prowadzić będzie przez tereny federalnej wystawy kwiatów. Na starcie staną sportowcy o międzynarodowej renomie. Do udziału w biegu mogą zgłaszać się wszyscy zainteresowani; zgłoszenia i bliższe informacje będą dostępne od maja pod adresem www.ispo.com lub bezpośrednio u Tobiasa Gröbera, groeber@ispo.com.

Na outdoor_ispo zaprezentuje się oprócz znanych firm z branży outdoor z całego świata takich jak Columbia, Craft of Scandinavia, Crispi, Dolomite, Ecco, Exel, Gore, Haglöfs, Helly Hansen, Hi-Tec, Kamik, Komperdell, Leki, Lizard, Lowa, Maiersport, Meindl, Mephisto, Merrell, Northland, Odlo, Petzl, Polartec, Regatta, SIGG, Tecnica, Trespass, Trezeta i wielu innych po raz pierwszy amerykański producent z działu outdoor i climbing firma Gramicci.

BoulderCup, Nordic Sports Bar, Internet Cafe oraz Alpin Berge Trekking-Treff zapewnią interesującą rozrywkę w dziale outdoor. W centrum hali A3 zostanie zorganizowana ponownie arena ispo outdoor, zajmująca się typowymi tematami dla branży outdoor. Tutaj będzie również można zobaczyć innowacje outdoor-summer 2004, startujące w konkursie "ispo Outdoor Award" w kategoriach tekstylia, obuwie, sprzęt i akcesoria. Dalsze informacje na temat przedsięwzięć w ramach outdoor są dostępne pod adresem groeber@ispo.com.

W hali A 3 została umieszczona również ekspozycja fitness_ispo, skupiająca takich oferentów jak Body Sculpture, Carnegie Fitness, Chung Shi, Compex, Earthlite, Gumotex, Höno Sport, Intermed, Motion Fitness, Penta Vital i Style Fitness. Ważnym tematem prezentowanym w tym dziale specjalnym będzie wellness.

W hali A4 wystawiają się oferenci z segmentu sportówdeskowych, tacy jak Billabong, C1 Gallaz, Carhartt, Element, és, Insight, Irie Daily, Jansport, l-path, Nixon, O´Neill, Quiksilver, Reef, Rusty und Vans. "ispo sound squat" będzie tworzyło pomost pomiędzy muzyką a kulturą board sports, pokazując specjalistom z handlu nowe pomysły i rozwiązania marketingowe dla przygotowania oryginalnych aranżacji we własnym sklepie.

Na "board_ispo skate summit" spotkają się przedstawiciele handlu, przemysłu, sportowcy, producenci filmów video oraz media pod hasłem "European Skateboarding Rendez-Vous" i będą omawiali tematy związane ze sportami deskowymi. Projekt "streetwear today" zorganizowany w ramach board_ispo ma pomóc w starcie młodym, ale nadzwyczaj nowatorskim i dobrym jakościowo markom streetwear. Zostaną tu zaprezentowane marki z pięciu krajów europejskich, a ich ekspozycje będą niewątpliwie inspiracją dla poszerzenia zakresu oferty oraz interesującym źródłem informacji dla specjalistów z dziedziny handlu. Informacje o board_ispo są dostępne pod adresem mick@ispo.com.

Halę A5 zajmuje nowy dział (special community) inline_ispo. Segment inline przeżył najpierw okres boomu, potem znów słabszy sezon i dopiero po ostatnim lepszym sezonie letnim stał się autentycznym sportem masowym, zapewniając stabilne obroty w całej międzynarodowej branży artykułów sportowych.

Najnowszą ofertę inline skates oraz odpowiednie wyposażenie i sprzęt zapewniający ochronę zaprezentują takie marki jak Nike Inline, Excel, Fila Skates, Fun 4 you, Hypno, K2, Powerslide, Roces, Rollerblade, Roller Derby, Rossignol, Salomon, Solex, Xero Wheels i wiele innych. Odpowiedniej ilości przeżyć w czasie trwania targów dostarczy "Salomon Blader Cross", zorganizowany we współpracy z Salomonem w atrium przed halami A4 i A5.

W hali A5 będzie również usytuowane textrends_ispo, specjalny dział dla producentów materiałów do produkcji, takich jak Meryl, Penn Nylar, Schoeller Textil, Designer´s Exhibition of Active Sports, IDEAS, Taiwan Textiles Federation. Tutaj swoje ekspozycje będą mieli również laureaci ósmego konkursu start up "ispo DuPont BrandNew".

Halę A6 zajmą producenci sportswear_ispo oraz beachwear_ispo, tacy jak Arena, Bogner Fire & Ice, Brugi, Campagnolo, Casall, Elho, Ellesse, Fashy, H2O, Helly Hansen, Kaipa, Killtec, L-Fashion Group, Matador, Medico, Mistral, Seafolly, Solar, Speedo, USA Pro, Venice Beach i wielu innych. Na wybiegu odbędą się pokazy najnowszy kolekcji sportswear i beachwear.

W halach B3 i B4 w ramach tzw. sourcing_ispo można będzie zobaczyć międzynarodowe ekspozycje z różnych państw. W hali B5 obecne będą organizacje z działu zakupów Intersport i Sport 2000.

W sobotę 29 czerwca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Monachium (International Congress Center Munich), ICM, zostanie wręczona nagroda premiera rządu Bawarii dr Edmunda Stoibera. Po raz drugi w historii, a po raz pierwszy w ramach ispo, zostaną wręczone nagrody w ośmiu kategoriach; między innymi dla przedstawicieli sportów wyczynowych i młodych sportowców, za innowacje w sporcie i propagowanie sportu, za szczególne zasługi dla sportu i godne naśladowania inicjatywy w bawarskim sporcie.
Nagrody wręczą dr Edmund Stoiber - premier rządu Bawarii oraz przewodnicząca jury, pani minister oświaty i wyznań Monika Hohlmeier. W uroczystości wezmą udział sprawujące patronat nad konkursem znane osobistości ze świata sportu, gospodarki i polityki.

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie