JC

Zasady na forum!!!

201 postów w tym temacie

Przeglądam wątki na forum i z żalem stwierdzam, że wiele wątków przeradza się w "gadanie o niczym". Dlatego proszę o przestrzeganie kilku podstawowych zasad, które pozwolą na utrzymanie odpowiedniego poziomu Naszego forum, a gościom na uzyskanie cennych informacji:

  • przestrzegaj Netykiety (dobrych zasad obowiązujących w Internecie),
  • zadawaj tylko takie pytania jakich jeszcze nie było na forum lub nie udzielono na nie wyczerpującej odpowiedzi - używaj często wyszukiwarki,
  • wypowiedzi wpisuj w taki sposób, aby były związane z aktualnym tematem i zrozumiałe dla wszystkich,
  • jeżeli zakładasz nowy wątek sprawdź, czy nie było już dyskusji w tym temacie,
  • tytuły wątków nadawaj krótkie, oddające treść wypowiedzi,
  • zgłaszaj wszelkie naruszenia Netykiety,
  • dziękuj za udzielone odpowiedzi, które Ci pomogły,
  • obowiązuje całkowity zakaz umieszczania treści reklamowych oraz ogłoszeń kupię - sprzedam.

Wątek pozostawiam otwarty, bo liczę na Waszą dyskusję nad Zasadami obowiązującymi na Naszym forum

1 osoba lubi to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sie zastanawiam nad ta reklama. Czy jak napisalem kiedys o nowej stacji narciarskiej to jest reklama? Bo teoretycznie moze to tak zostac potraktowane. Podobna sytuacja miala miejsce niedawno, kiedy jeden z uzytkownikow zostal wlasnie posadzony o reklame.

http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=5780

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie czepiam się słówek! Są pewne ogólnie przyjęte zasady i trzeba mieć wyczucie gdzie kończy się rzetelna informacja, a zaczyna kryptoreklama!

Swego czasu były na forum wpisy: mam wolne miejsca na wyjazd i tu reklama biura podróży!

Albo ostatnio dodano komentarz pod opisami nart: sprowadzę każda ilość nart i tu adres plus telefon!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak...

Jacek się chyba letko zirytowł:mad:

ale fakktycznie , często na forum , główny temat wątku schodzi gdzieś na dalszy plan a zaczyna się zwykła pyskówka .Po kilku postach nie wiadomo już za bardzo o co chodzi a każdy każdemu próbuje coś udowadniać:confused:

Sam też oczywiscie biję się w piersi , ale ,jak Barti napisał , my są tylko ludzie a nie komputery:eek:. Z drugiej strony- czasem takie bardziej emocjonalne a mniej merytoryczne podejście do tematu też jest ciekawe ;)

Ps

a kryptoreklamiarzom na Forum mówimy zdecydowane NIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ja tak właśnie bardziej emocjonalnie... no a czasem ten chaos który potrafię wprowadzić w danym wątku:mad: .

ale zarzewie grubszego konfliktu to raz próbowałem gasić w zarodku i chyba nawet mi się udało.

jak JC był nieobecny to sobie pomyślałem,że jak wróci to nam da popalić za ten bajzel no i stało się:o

no cóż porządek musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również przepraszam za to ze ostatnio narozrabiałem, ale zostałem sprowokowany ;) a co do paru rzeczy o których napisałes to zwracałem nie którym na to uwage a jeszcze mi sie dzis za to dostało ze sie rządze ;)

Co do reklam to zawsze i wszyscy razem krzyczmy NIE!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj Jacku mam takie pytania czy istnieje tutaj - tzn na tym forum jak upomnienia?...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz komuś dodać lub ująć pkt w reputacji.

Możesz również "monitować post" wtedy taka informacja trafi bezpośrednio do mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja bym był za ukryciem ilości postów i będzie po problemie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przeglądam wątki na forum i z żalem stwierdzam, że wiele wątków przeradza się w "gadanie o niczym".

Jacku nie masz racji!!!!

Bez tego jak to nazwałeś "gadania o niczym" to forum na pewno stanie się nudne, a te wszystkie przekomarzania i "pyskówki" dodają mu niezbędnego pieprzu. Trochę to są takie spotkania przyjaciół (taką przynajmniej mam nadzieję), którzy czasami poważnie, czasami na luzie pierdaczą na tematy narciarskie. I tak jest dobrze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no ilość postów jest ok ale w zamian tego jakieś gwiazdki wstawić i co ileś setek śnieżynka np:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacku nie masz racji!!!!

Bez tego jak to nazwałeś "gadania o niczym" to forum na pewno stanie się nudne, a te wszystkie przekomarzania i "pyskówki" dodają mu niezbędnego pieprzu. Trochę to są takie spotkania przyjaciół (taką przynajmniej mam nadzieję), którzy czasami poważnie, czasami na luzie pierdaczą na tematy narciarskie. I tak jest dobrze!!!!

Źle mnie rozumiesz. Nie mam nic przeciw pogadaniu sobie na forum, po to jest , ale ... Chciałbym uniknąć sytuacji w której osoba wchodząca na forum pierwszy raz nie będzie w stanie odszukać interesujących ją treści, bo wszędzie będą dyskusje "wolne".

Po to zrobiłem miejsce na tematy dowolne, żeby tam uskuteczniać tego typu dyskusję.

Wtedy bedzie ład i porządek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i z tym się zgadzam, a pozatym przydał by się jakiś box, taki zeby na live pogadać:] myślałeś nad tym już ?? JC??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bugajson! muszę Cię tak lekko napomnieć: nie uważasz ża to troche nie elegancko mieć zdanie na każdy temat?

W rubryce z ostatnimi wątkami w tym momęcie na 10 jest 9 twoich, pomyśl co by było jak by zasiadło 15 użytkowników i zaczeło trzaskać posty z taką czenstotliwością:eek: .

Czyżbyś się gdzieś śpieszył:confused:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę niedoceniłeś kolegi po kliknięciu na `Nowe posty` miał ostatne zdanie w 16 wątkach:mad:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nudzi mi sie w domu to co mam robic dobra nie bd sie oddzywal jak sie nie podoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj dalem dwa upomnienia tej lasce, ktora reklamowala jakas tam badziewiasta strone i ksiazke czy cos takiego:cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O widzisz i tu wychodzi Twoja ... 'młodość'.

Może zamiast - nie będę sie odzywał jak sie nie podoba - wstaw kilka ciekawych dat do kalendarza, wtedy będą Ci dziękować, a nie upominać.

Przemyśl to!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja wczoraj dalem dwa upomnienia tej lasce, ktora reklamowala jakas tam badziewiasta strone i ksiazke czy cos takiego:cool:

On/ona grasuje i na innych stronach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nudzi mi sie w domu to co mam robic dobra nie bd sie oddzywal jak sie nie podoba

Nosz kurde jaka ta młodzież nerwowa: Bugajson wcale mi nie o to chodziło żebyś sie nie odzywał......przeczytaj jesze raz to co napisałem- koniecznie:cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja wczoraj dalem dwa upomnienia tej lasce, ktora reklamowala jakas tam badziewiasta strone i ksiazke czy cos takiego:cool:

Oj Ty to ostry jesteś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK sory panowie ponioslo mnie troche:) Przepraszam JC i SB

JC masz racje jestem młody sam wiesz ze za 2 tyg mam urodziny :) i nie no przyznam sie a co, 20stka mi stuka na kark:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i dorastasz przy nas :)

PS

A teraz powinien wpaść **** i nadać Ci za błędne sory :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się