Narty - skionline.pl
Jump to content

ptk89

Members
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ptk89 last won the day on June 11 2018

ptk89 had the most liked content!

Community Reputation

412 Excellent

About ptk89

  • Rank
    Początkujący
  • Birthday 02/24/1989

Personal Information

  • Imię
    Patryk
  • Miejscowość
    Łódź

Ski equipment

  • Narty marka
    Fischer RC4 The Curv Ti
  • Buty marka
    Fischer RC4 110 Vacuum Full Fit

Skills

  • Poziom umiejętności
    8
  • Dni na nartach
    0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ptk89

    Gopass...

    Kur** weź wróć do podstawówki, naucz się czytać i liczyć. Piszę Ci od 4 postów, że kumpel jedzie w TE SAME 5-6 dni do Szczyrku. Co z tego skoro karnet ma droższy(440 zł) niż osoba, która przyjedzie tu na jeden dzień za 39 zł. Lepiej jest tu przyjechać codziennie z 1-dniowym skipassem, zawalić miasto w korkach, nawalić dymu z auta, niż szanować i promować ludzi, którzy w TYM SAMYM terminie przyjadą z góry na 5-6 dni, zostawią auto pod kwaterą i będą jeździć skibusem. Jeśli nadal nie rozumiesz to albo robisz z siebie idiotę albo po prostu nim jesteś. Kur** cały Szczyrk(ludzie, władze gminy, władze województwa) walczą z korkami i smogiem, a TMR i właściciel skionline "promuje" karnety jednodniowe za 39 zł. Ręce opadają i tylko współczuć mieszkańcom Szczyrku.
  2. Przeczytałeś uważnie mój post? Znam termin, kumpel sam chce jechać wtedy bo jest w miarę pusto. Wyklikuje karnet 5 dniowy na cały ten „suchy” okres - cena 440 zł. On jednym autem, które stanie przez 5 dni pod kwaterą zapłaci 440 zł, a 5 osób które codziennie rano i o 16 będą korkować i wdmuchiwać kolejny syf z diesla w miasto zapłaci łącznie 309 zł. Nadal nie rozumiesz?
  3. @JC Jak będziesz rozmawiał z TMR to zapytaj czy mają w planach przestać oszukiwać ludzi tzn. wykreślić trasy, które nigdy nie będą w użytkowaniu i przestać się chwalić tymi 40km tras. Czy zaczną racjonalnie myśleć przy promowaniu pobytów wielodniowych(niższe ceny skipassów), bo przecież podobno korki w Szczyrku generują głównie jednodniowi narciarze, a oni dają najniższe ceny karnetów na jednodniowe wypady. To tak na sam początek. Potem można poprawić komunikację z klientami na FB, przedstawić konkrety przywrócenia do życia Czyrnej(hmm "ożywić Czyrną" to chyba było ich motto kiedy startowali, a teraz to istny grobowiec), zapytać o sens demontażu orczyków na Julianach(tam miało być jedno z pierwszych krzeseł wg. pierwotnych planów, a teraz będzie jedno z ostatnich). Temat skutecznego naśnieżania lancami pewnie wróci za kilka tygodni
  4. ptk89

    Gopass...

    To samo jest w Szczyrku w dniach 6-10 stycznia. W związku z tym, że wszyscy w Szczyrku narzekają na jednodniowych turystów, którzy korkują Szczyrk to ten ich nowy system promuje...właśnie takich jednodniowych turystów. Taniej jest przyjeżdżać w pojedyncze dni, niż kupić karnet od razu na 5 dni.
  5. Idioci z TMR wprowadzili dynamiczne ceny. Inaczej ich nazwać nie można. Kumpel chce karnet 5-dniowy w dniach 6-10 stycznia - koszt 440 zł. Jak kupi 1-dniowe na każdy dzień z osobna zapłaci 309 zł. Kurtyna.🤣🤣🤣
  6. Oni wrzucą karnety tydzień przed otwarciem i powiedzą, że trzeba było kupować wcześniej żeby było taniej jak w liniach lotniczych 🤣 Chyba niczym już TMR mnie nie zaskoczy. Generalnie w ich wypadku zawsze spodziewam się najgorszego - najwyżej się pozytywnie zaskoczę.
  7. Dziwne to, że nie możesz nic napisać. Prowadzisz portal narciarski i jesteś poniekąd dziennikarzem/redaktorem, rolą takich osób jest "wyciąganie" informacji i przekazywanie opinii publicznej. Pomijając fakt, że każdy właściciel ośrodka w ramach dobrej komunikacji z klientami powinien takie informacje zamieszczać na swoim www czy social mediach. Oczywiście to tylko plany jak piszesz, do realizacji pewnie daleko, ale nie zmienia to faktu, że powinno się o tym poinformować z wyraźnym zaznaczeniem, że jest to pewna koncepcja i plan na przyszłość.
  8. Domyślam się bo FB ośrodka milczy. Dlaczego nie będzie skoro miało być? Na kiedy zostały przełożone te inwestycje? Czy etap projektów, decyzji środowiskowych już jest załatwiony?
  9. COS małymi krokami ale do przodu - BRAWO!!! http://bip.cos.pl/2062/budowe-tymczasowego-wodociagu-do-dosniezania-trasy-narciarskiej-ondraszek-odcinek-tzw-es-lacznik-trasy-narciarskiej-na-male-skrzyczne-hala-jaworzyna-wraz-z-instalacja-elektryczna Zdecydowanie czekam na zbiornik do naśnieżania.
  10. Tak, rozważam nocleg w Tropolach lub Sonnenalpe. To drugie miasto położone na wysokości około 1500 metrów. Na Chopoku wjeżdżałem w pełni zimy na wysokość 1200 metrów, przy wysokiej klasy zimówkach oraz napędzie 4x4. Zastanawiam się czy to samo wystarczy na Sonnenalpe. Inna kwestia. Ciężko chyba dostać łańcuchy na koła 20 cali. Poza tym np. VW Arteon ma homologacje dla łańcuchów tylko dla kół 17 cali. Co w takim przypadku? Mam zakaz wjazdu w rejony alpejskie?
  11. Na drodze do Sonnenalpe jest zazwyczaj czarno czy trzeba się uzbroić w łańcuchy na koła?
  12. W ośrodku Nassfeld można pojeździć przy sztucznym oświetleniu? Na mapie pierwszy odcinek w Tropolach jest niby oświetlony. Planuje wypad w połowie lutego 2020 - to dobry termin? Będzie luźniej niż w polskich ośrodkach?
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...