Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
Heckler

Nowe HEAD Supershape I.rally i plamy na ślizgu po serwisie.

Recommended Posts

Powitać, mój pierwszy post na forum.

Od kilku lat serwisuję ręcznie sprzęty swoje, rodziny i znajomych.

Wczoraj dostałem nówki ( no prawie, po dwudniowym teście) Head I.rally do serwisu, właściciel chciał tylko smarowanie, widać że narta nie była wcześniej smarowana, krawędź z fabryki.

Na pierwszy strzał poszedł zmywacz holmenkol i szczotka miedziana, później smar bazowy też holmenkol, narty zostały na noc. Rano wycyklinowane, szczotkowane i niestety coś poszło nie tak bo na jednej narcie pojawiły przebarwienia, brzydkie tłuste plamy.

Obawiam się, że pomiędzy czyszczeniem  ślizgu zmywaczem a smarowaniem ubiegło za mało czasu, lub nie zdjąłem zmywacza zbyt dokładnie, ewentualnie zmywacz nie był dokładnie rozmieszany, rozwarstwił się i w niektórych miejscach przesuszył ślizg? Nie mam innych pomysłów.

Kolejne czyszczenie ślizgu zmywaczem i szczotkowanie szczotką miedzianą niestety niewiele pomaga, przebarwienia nadal są widoczne.

Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Jakiś sposób na pozbycie się przebarwień?

Z góry dziękuję, za wszelkie podpowiedzi.

Pierwsze zdjęcie po kolejnym potraktowaniu zmywaczem i szczotką miedzianą.

 

received_539081943693100.jpeg

received_598764917371485.jpeg

received_2789236667864351.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By n00rest
      Cześć,
      poszukuje sprawdzony serwis narciarski najlepiej w Krakowie lub okolicy bądź Katowice lub okolica. Zależy mi na naprawdę dobrej usłudze
      Znam:
      - Żuru sport - troszkę daleko mam do Gliwic. Z serwisu, jak i obsługi klienta zawsze byłem mega zadowolony! Mega.
      - Gatar Ski - serwis - super, poziom bdb, obsługa, nie mogę nic złego powiedzieć. Po prostu lubię interakcję ze sprzedającym, a tej mi brakuje.
      - Windsport - raczej nastawiają się na automat
      tych których nie znam, a może warto spróbować:
      - Weld - Dąbrowa Górnicza
      - Wolf trail Kraków
      - Happy Ski Kraków,
      znacie, polecicie?
       
    • By Bartłomiej
      Witam, czy takie uszkodzenie da się jeszcze naprawić? ?? Peknieta krawedz i slizgow.  Czy odkręcić wiazania i narty do smieci....


    • By Ula S.
      Gdzie w Lublinie lub okolicach znajdę fachowca od dopasowania butów? 
    • By jorguś
      Witam
      Mam pytanko odnośnie ostrzenia Fischerów RC4 Worldcup SC. Zanabyłem w tym sezonie takie narty (nowe - zeszły rocznik), przejeździłem na nich z 7 czy 8 dni tylko ze smarowaniem żelazkiem (tak, wiem, trzeba ostrzyć codziennie a najlepiej co kilka zjazdów 🙂 ), ale po tygodniu w Alpach przyszedł czas dać je do ostrzenia. Stare narty kupione jako używane serwisowałem w Decathlonie bo szybko i wygodnie ale niby opinie różne. RC4-ki oddałem we Wrocławiu na Inowrocławską, doradzili na 87 stopni ostrzenie boku a dołu niby nie ruszać (chociaż nie wiem co tam robili bo nie stałem nad nimi). Teraz do rzeczy - po ostrzeniu zauważyłem, że narty na twardym (ale nie lód) stromym stoku (Jańskie Łaźnie, górna część pod kabiną - niby oznaczona jako czarna ale nic strasznego) przy dość dużej prędkości (wyższej niż typowy amator poruszający się po stoku - nie mówimy o jeździe zawodniczej 🙂 ) miewają nie znany mi wcześniej objaw, mianowicie w skręcie wpadają czasem w drgania, coś jakby krawędzie na przemian łapały i puszczały (tylko tak jestem w stanie to wytłumaczyć). Jadąc z dużą prędkością można się nieco przerazić bo nogi się telepać zaczynają 😉 Przy trochę mniejszym nachyleniu (np. dalsza część tej trasy, już oznaczona jako czerwona) problem raczej nie występuje. No i przed ostrzeniem na narcie prosto ze sklepu problem też nie występował. Czy to wyłącznie kwestia braków w technice (jestem amatorem jeżdżącym dla przyjemności i wiatru we włosach 😉 - nie jestem na pewno asem wycinania idealnie czystych łuków) czy coś nie tak poszło z tym ostrzeniem?
    • By Hanskloss
      Witam, w dniu wczorajszym po powrocie z jazdy zauważyłem uszkodzenie ślizgu narty przy samej krawędzi. Uszkodzenie na długości około 5-7 cm. Narty kupione w tym roku i trochę mi ich szkoda. Jak myślicie da radę uzupełnić ten ubytek, ewentualnie jak? Krawędź wygląda na nieuszkodzoną. 

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...