Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

długość nart cross-turn


waldek71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

mam pytanie, bo już mi się zaczyna wszystko plątać. Dane: M 49, 174 cm, 71 kg, umiejętności 7, jeżdżę od 40 lat. Głównie przygotowane rasy, okazyjnie wypad poza trasę (ale niedaleko). 3-4 razy w roku 6-dniowy wyjazd w Alpy + jakieś weekendy w PL i Czechach. Zasadniczo jeżdżę na stosunkowo krótkich nartach: SL mam 160 cm (Fischer RC4 SC). Mam też all-mountainowe Nordiki FireArrow 80 pod butem 172 cm. Na tych długościach jeździ mi się dobrze, a teraz chce sobie kupić cross-turnową nartę (czy może crossową?) i myślę o Atomiku X9 WB. Może przesadzam z precyzją doboru długości, bo myślałem o 168 cm, ale potem naszły mnie wątpliwości, czy lepsza nie byłaby 175 cm. Pewnie, że muszę zdecydować sam, ale ciekaw jestem Waszych doświadczeń. Podejrzewam że zgodzicie się ze mną, że dylemat jest nieistotny, ale czy na pewno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, waldek71 napisał:

Witam wszystkich,

 

mam pytanie, bo już mi się zaczyna wszystko plątać. Dane: M 49, 174 cm, 71 kg, umiejętności 7, jeżdżę od 40 lat. Głównie przygotowane rasy, okazyjnie wypad poza trasę (ale niedaleko). 3-4 razy w roku 6-dniowy wyjazd w Alpy + jakieś weekendy w PL i Czechach. Zasadniczo jeżdżę na stosunkowo krótkich nartach: SL mam 160 cm (Fischer RC4 SC). Mam też all-mountainowe Nordiki FireArrow 80 pod butem 172 cm. Na tych długościach jeździ mi się dobrze, a teraz chce sobie kupić cross-turnową nartę (czy może crossową?) i myślę o Atomiku X9 WB. Może przesadzam z precyzją doboru długości, bo myślałem o 168 cm, ale potem naszły mnie wątpliwości, czy lepsza nie byłaby 175 cm. Pewnie, że muszę zdecydować sam, ale ciekaw jestem Waszych doświadczeń. Podejrzewam że zgodzicie się ze mną, że dylemat jest nieistotny, ale czy na pewno?

witaj Waldek - z takim stażem, doświadczeniem i umiejętnościami to raczej Ty możesz doradzać a nie Tobie.