Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Nowy Kasprowy


Misal

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dzisiaj na Górze Kasprowej. Nowa Kolejka jest bardzo fajna. Jedzie rzeczywiście szybko. Do dopracowania pozostaje kilka szczegółów (brak stojaków na sprzęt na górnej stacji). Dyskusyjne jest dla mnie przebudowanie i zmiana aranżacji górnej stacji, ale to może kwestia przyzwyczajenia (jeżdżę tam od 45 lat). Natomiast to co pozostało nie zmienione to chamstwo przepychających się w kolejce do kolejki. PKL nie przyjmował rezerwacji na ten weekend. Staliśmy z synem grzecznie od 9:40. Kolejka miała ruszyć dla normalnych ludzi o 11. Wcześniej woziła gości PKL-u i loklanych VIP-ów. Niech tam. Przed 11 grupa osób które dopiero co przyjechały do Kuźnic zaczęła się przepychać w kierunku kas, pod hasłem "My tam mamy zajętą kolejkę". Zbyt dobrze znam te mechanizmy, aby dać się nabrać na takie teksty. PKL wynajął ochronę (4 dobrze zbudowanych) ale oni nie reagowali. Na moje pytanie "Co tutaj robią ? " odpowiadali, że nie są od pilnowania porządku w kolejce.

Z narciarskim pozdrowieniem z Tatr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje o pierwszych wrażeniach-czekałem na taki post. Ludzie, jak to u nas... w weekend trzeba być przygotowanym na spotkanie z paroma troglodytami.

Napisz proszę ile stałeś od momentu uruchomienia tj od 11tej do wejścia do wagonu - czy ta nowa kolej zmieni coś w czasie oczekiwania i w zakresie długości kolejki?

A warunki u góry jakie, bo pogoda kiepska w Zakopcu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach