Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Mam GS9 - na co zmienić?


Mini-mal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, gdyż jestem nowy na forum i to pierwszy mój temat:)

Mam do Was pytanko, posiadam obecnie drugi sezon nartki Atomic GS9 160cm. Ogólnie na nartach poruszam się dobrze i nie ukrywam, że jest do dobra narta, nabiera dobrych prędkości i przy dobrze przygotowanym stoku - coś wspaniałego. Jednakże głownie jeżdżę w Polsce i na dobre warunki żeby trafić, każdy wie jak jest. Narta jest dosyć twarda i ciężka i przy gorszych warunkach, muldach nie ma już takiej przyjemności jazdy...a wręcz męka.. Szybko traci się równowagę. Możecie mi polecić jakąś slalomówkę, różnie to jest rozumiane, ja w słownictwie narciarskim jestem raczej laikiem, ale chciałbym coś na czym mogę dosyć szybko jeździć i zbierać zarówno większe jak i mniejsze skręty, gs9 troszke mnie ograniczał, czasami przy nabraniu prędkości i trafieniu na muldy potrafiło mnie ładnie ponieść:) Fajnie jakby deska była trochę miększa żebym mógł spokojnie przebijać się przez te polskie warunki :) Mam 179, 73kg. Szukam używaki do 500-650zł, będę wdzięczny za poradę!

Edytowane przez Mini-mal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 179 i jeździsz na GS-ce która ma 160? Niemam pytań... Zmień gs9 160 na gs9 182 (chyba taka jest długość). Ja jeszcze raz na czas na gs9 śmigam i ich nie sprzedam, ale ja jeżdże na długości gigantowej a nie pseudoslalomowej... Jak można zrobić jej coś takiego, PROFANACJA! ;P Z opisu narty wynika wyraźnie, że to narta na przygotowane trasy by sie scigac wiec nie zdziw sie jak w muldach Cie będzie siepać. Może atomic sx10?

Ski 4 life

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, gdyż jestem nowy na forum i to pierwszy mój temat:)