GORE zaczyna nową kampanię | 2002.08.03 |
 | stoisko GORE (fot. J.Ciszak) |
|
Wkrótce na całym świecie ruszy nowa kampania reklamowa firmy GORE - producenta znanych membran GORE-TEX i WINDSTOPPER.
Oficjalny początek kampanii GORE to oczywiście prezentacja stoiska na ISPO. Całą kampanię będzie można śledzić w naszych mediach już w jesieni.
Główne hasło reklamowe to "It´s a Great Day". Jej przekaz jest bardzo prosty - w każdych warunkach pogodowych można przeżyć wspaniały dzień na łonie natury. Oczywiście jeśli jest się wyposażonym w odpowiedni ubiór.
Przy okazji GORE zaprezentowało trzecią generację swojej słynnej membrany GORE-TEX PacLite. Jest ona teraz o wiele przyjemniejsza w dotyku, jeszcze bardziej oddychająca, a przede wszystkim o wiele tańsza! I ta ostatnia nowość najbardziej ucieszy odwiedzających sklepy. Podobno cena PacLite ma spaść "dramatycznie", cytując jednego z głównych menagerów GORE.
A już jutro wieczorem wielkie party z okazji 25-lecia GORE-TEX! Nie mamy wyboru, musimy się tam wybrać... oczywiście służbowo. Jacek Trzemżalski
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Relacja
|