skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

GORE zaczyna nową kampanię

2002.08.03
stoisko GORE (fot. J.Ciszak)
stoisko GORE (fot. J.Ciszak)
Wkrótce na całym świecie ruszy nowa kampania reklamowa firmy GORE - producenta znanych membran GORE-TEX i WINDSTOPPER.

Oficjalny początek kampanii GORE to oczywiście prezentacja stoiska na ISPO. Całą kampanię będzie można śledzić w naszych mediach już w jesieni.
Główne hasło reklamowe to "It´s a Great Day". Jej przekaz jest bardzo prosty - w każdych warunkach pogodowych można przeżyć wspaniały dzień na łonie natury. Oczywiście jeśli jest się wyposażonym w odpowiedni ubiór.

Przy okazji GORE zaprezentowało trzecią generację swojej słynnej membrany GORE-TEX PacLite. Jest ona teraz o wiele przyjemniejsza w dotyku, jeszcze bardziej oddychająca, a przede wszystkim o wiele tańsza! I ta ostatnia nowość najbardziej ucieszy odwiedzających sklepy. Podobno cena PacLite ma spaść "dramatycznie", cytując jednego z głównych menagerów GORE.

A już jutro wieczorem wielkie party z okazji 25-lecia GORE-TEX!
Nie mamy wyboru, musimy się tam wybrać... oczywiście służbowo.
Jacek Trzemżalski

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie