skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

"ispo DuPont BrandNew" szykuje się do szóstej edycji konkursu

2002.08.03
Ice Americool (USA)  (fot. ispo)
Ice Americool (USA) (fot. ispo)
Zanim z okazji letniej edycji targów ispo 02 rozpocznie się szósta edycja konkursu ispo DuPont BrandNew, warto wrócić na chwilę do poprzedniej, piątej edycji. Tej zimy członkowie międzynarodowego jury mieli trudny orzech do zgryzienia, aby wyłonić z 102 zgłoszeń z 21 krajów świata głównego zwycięzcę i zwycięzców w poszczególnych kategoriach: "hardware", "sportswear", "sportswear accessoires", "style", "women", "performance" i "special". Poza ośmioma zwycięzcami do finału dotarły 32 innowacyjne firmy, które dzięki temu uzyskały też możliwość, prezentacji swoich pomysłów i produktów na największych na świecie targach branży sportowej.
Dla wielu uczestników zimowa edycja ispo 02 oznaczała pierwszą prezentację przed międzynarodową publicznością. Poppy Gall, manager i designer ISIS, zwyciężczyni w kategorii "women", była pod dużym wrażeniem. Zainteresowanie firm i prasy było większe niż oczekiwała, z czego pani Gall była bardzo zadowolona:

"Muszę przyznać, że jestem bardzo wdzięczna za doświadczenia, jakie miałam okazję zebrać na ispo. Konkurs BrandNew był przygotowany bardzo profesjonalnie- od początku do końca. Reklama, pokazy mody i lokalizacja stoisk nie pozostawiała nic do zarzucenia." I dalej: " BrandNew jest ogromnie pomocne przy pierwszym kontakcie z uczestnikami targów. Najpierw bowiem musimy rozpowszechnić markę ISIS, jako że w Europie nie jesteśmy jeszcze w ogóle znani."

Uczestnicy korzystają przede wszystkim na licznych występach przed duża publicznością i zebranymi mediami. Podczas kontaktów i rozmów biznesowych mogą być zawierane kontakty zarówno z prasą jak i handlowe. Do tego dochodzi wiele nowych doświadczeń, które mogą okazać się wartościowe dla rozwoju młodych firm. Szwajcarska firma Alprausch, zwycięzca w kategorii "style", w tym właśnie upatruje ogromny sukces swojego uczestnictwa w konkursie BrandNew. Andi Tanner, założyciel i designer firmy Alprausch: "Bez udziału w BrandNew i targach ispo nie nawiązalibyśmy tak szybko kontaktów z producentami i dystrybutorami z całego świata."

Nowa, przejrzysta koncepcja stoiska na powierzchni zarezerwowanej dla BrandNew w ramach board_ispo cieszyła się dużym zainteresowaniem. Projekt stoiska, centralnie położona kawiarenka w zestawieniu z nowoczesnymi rozwiązaniami świetlno- dźwiękowymi podkreślały innowacyjny charakter imprezy. Pokazy mody, które miały miejsce na wybiegu BrandNew, działały na odwiedzających jak magnes. Także BrandNew-Party połączona z rozdaniem nagród zwycięzcom konkursu, oprawa muzyczna zapewniana przez diskjokey’ów i ruch na scenie BrandNew ściągały uwagę wielu odwiedzających targi ispo jak również licznych wystawców z innych hal.

Poza tym wszyscy zwycięzcy mogą liczyć na duże zainteresowanie mediów.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.ispo-brandnew.com

ispo DuPont BrandNew is supported by the following DuPont brands:
Coolmax®, Cordura®, Delrin®, Hytrel®, Kevlar®, Lycra®, Tactel® and Thermolite®.

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie