 | pokaz kolekcji Columbia lato 2003 (fot. J.Ciszak) |
|
Kilka istotnych nowości dotarło do nas z obecnego na ISPO stoiska firmy Columbia. Ten jeden z liderów światowego rynku outdoor jest już na stałe obecny w Polsce, dzięki czemu obieg informacji i kontakty z mediami rozwijają się znakomicie.
Wielka w tym zasługa agencji PR - Rowland Company, która zresztą niedawno otrzymała nagrodę dla najlepszej tego typu agencji w Polsce. Gratulujemy
Informacja, która dotarła do nas wczoraj z pewnością zaskoczy wielu znawców rynku. Otóż Columbia przed wieloma laty była jedny z największych partnerów Gore w USA. Po burzliwych przejściach, drogi obu koncernów rozeszły się i Columbia zaczęła lansować i sprzedawać swoje membrany. Wydawało się, że nie ma powrotu do GORE-TEXu.
Jednak zarząd Columbii znów wykazał się elastycznością i po negocjacjach wiadomo już, że amerykański producent znów będzie szył kurtki i buty z membranami Gore. Pierwsze produktu odnowionego mariażu trafią na polski rynek w zimie 2002/03.
Jacek Trzemżalski
|