"Na nartach jak chcesz i gdzie chcesz". Tak reklamują się nowe SX:9. Mają w sobie wszystko, co potrzebne by pokonać lód, muldy, zbity śnieg, a nawet poszaleć w puchu.
Konstrukcja BETA 4 – najmniejszy szczegół zarówno wewnętrzny jak i zewnętrzny zaprojektowano z największą dla osiągnięcia najlepszych właściwości. WEWNĄTRZ
0) POWER CHANNELS Optymalne umieszczenie POWER CHANNELS. - Bliżej krawędzi narty = niezawodne trzymanie krawędzi
1) PROFIL BETA Nowy, bardziej ukształtowany profil wkoło Power Channels. - Większa stabilność = więcej mocy
NA ZEWNĄTRZ - CHASSIS Element wiązania nazwany chassis przekazuje moc z narty na śnieg.
2) OŚ STEROWANIA Centrum sterowania zawarte jest w profilu Beta. - Przekaz mocy na profil bez utraty energii. - Bezpośrednia transmisja sterowania w podłużnej osi narty. = precyzyjne skręty i doskonałe krawędziowanie.
3) MOSTEK - BRIDGE Połączenie osi sterowania z Power Channels. - FULLFLEX – niezakłócony przekaz mocy przy skrętach. = najwyższa technologia wykonania
4) OSŁONA Ochrona osi sterowania i mostka.
Aerospeed
Technologia zaczerpnięta z golfa. Powierzchnia piłek golfowych jest charakterystycznie żłobiona, co powoduje, że szybują one dalej i precyzyjniej. Podobne żłobienia zastosowano w wierzchniej warstwie nart Atomic’a zwiększając tym samym ich opływowość i eliminując zawirowania powietrza przy dużych prędkościach. Różnica widoczna przy pomiarze czasu, gdy zwyciężasz o ułamek sekundy.
Power Channels Carbon
Kanały Power Channels rozkładają siły działające na nartę w taki sposób, aby ułatwić użytkownikowi jazdę. Power Channels Carbon to proste i lekkie prowadzenie nart oraz skręty z minimalnym wysiłkiem.
Beta Puls
Dziś krótkie, szerokie i mocno taliowane narty to już standard. Narty nowej generacji muszą być sztywniejsze, bo masa rozkłada się na mniejszej długości, a równocześnie przy tak dużej szerokości muszą być odporne na skręcanie wzdłużne. Z drugiej strony, powinny być na tyle miękkie, by łatwo inicjować skręt i trzymać krawędź