The C-Line. Dzięki zastosowaniu splotu włókna węglowego 12K sztywność skrętna narty jest praktycznie nieograniczona, a przez to stabilność w skręcie nie ma sobie równych. Dzięki progresywnemu taliowaniu narty możliwe było zastosowanie technoligii Kickdown, by osiągnąć jeszcze lepszą wydajność jazdy.
17 m promienia skrętu tej wersji zawodniczej narty jest idalne dla miłośników wysokich osiągów. Krótkie i długie skręty możliwe są do osiągnięcia dzięki jej konstrukcji i taliowaniu. Ta narta to prawdziwy allrounder!
Automatyczna adaptacja do różnych warunków i prędkości. Im większe siły i prędkości, tym bardziej sztywna i sportowa narta!
Tuned Carbon Metal to wzmocnienie konstrukcji narty. W rezultacie osiągnięta najwyższej klasy sztywność skrętna i niska waga przekładają się na najlepszą stabilność i wydajność narty!
Długość i wysokość rockera: 200/1-2 Dedykowane wiązanie: T10116 Płyta: RACETRACK Konstrukcja / Technologie: SW-Sidewall, Tuned Carbon Metal 0.8, Kickdown
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Full Carbon Jacket
Konstrukcja Full Carbon Jacket umożliwia najwyższą precyzję podczas jazdy na nartach. Nowa karbonowa struktura zapewnia nartom jeszcze większą wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Powłoka ta pozwala na zmniejszenie wagi o 10% i poprawę sztywności całej konstrukcji.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.
Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie zintegrowane już na etapie projektowania poprzez wykorzystanie technologii inmould (technologii wtrysku).