LITE 68 TI to doskonałe narty zjazdowe dla sportowych narciarek, które cenią sobie wydajność i precyzję. Model LITE 68 TI został opracowany z nową konstrukcją dostosowaną do krótkich i średnich promieni. Oferuje idealne połączenie stabilności, przyczepności i sportowego charakteru oraz zapewnia ekscytujące wrażenia na stoku.
LITE 68 TI posiada zaawansowaną konstrukcję ścian bocznych typu sandwich, która zapewnia wyjątkowe trzymanie krawędzi i stabilność oraz wzbudza zaufanie w każdym skręcie. Technologia Carbon Tech poprawia responsywność i elastyczność narty oraz zapewnia łatwą manewrowość i kontrolę. Rdzeń z drewna topoli zapewnia żywą i dynamiczną jazdę oraz gwarantuje płynną i mocną wydajność, która nadąża za sportowym stylem jazdy. Model LITE 68 TI został opracowany z myślą o wszystkich warunkach na stoku i jest idealną nartą do łatwego opanowania krótkich i średnich promieni skrętu. Niezależnie od tego, czy chcesz rzeźbić w świeżym puchu, czy poruszać się po przygotowanych stokach, ta narta oferuje idealne połączenie precyzji i zwinności.
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 142, 149, 156, 163 Promień: 14.5 m Taliowanie: 116-68-105
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Odpornych na skręcanie włókna węglowe stosowane w konstrukcji nart. Sprawiają, że narty są sztywne poprzecznie, lecz elastyczne wzdłużnie.
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.