Narty - skionline.pl
Jump to content

Micheł

Members
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Micheł last won the day on February 20 2019

Micheł had the most liked content!

Community Reputation

346 Excellent

About Micheł

  • Rank
    Średnio zaawansowany
  • Birthday 10/05/1996

Personal Information

  • Imię
    Michał
  • Miejscowość
    Jastrzębie-Zdrój

Ski equipment

  • Narty marka
    Stockli Laser SL
  • Buty marka
    Lange rs110
  • Gogle
    Scott LCG Compact

Skills

  • Poziom umiejętności
    7
  • Dni na nartach
    22

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Mitek moja wypowiedź nie była kierowana w twoja stronę, po za tym nie interesuje mnie twoje zdanie.
  2. @Sportego360 Może i ja się wypowiem bo trochę się tym interesuje. Generalnie fajnie pokazane ale np dla mnie nie jest to jakoś bardzo przydatne, dlaczego? A no dlatego,że nie pokazuje tej dynamiki- jakiekolwiek uślizgi, nierówności, półki, skarpy, jakim stylem jeździsz itp itd (mam nadzieję że rozumiesz o co chodzi). Natomiast pokazuje całokształt czyli trasa+widok czyli to co najważniejsze dla takiego "szarego człowieczka" który jedzie pierwszy raz, bądź po prostu jest ciekawy jak wyglądają trasy w danym regionie, nawet jeśli a) nie jeździ b) jeździ bo "jeździ" i interesują go ale troszkę co innego- czy trasa jest długa/krótka, szeroka, jak duże jest nachylenie tego typu sprawy. Dlatego uważam, że takie filmy są potrzebne, ale celem autora było chyba skierowanie właśnie do takiej grupy odbiorców. Bo podejrzewam, że dla wielu na tym forum takie filmy dużo nie wniosą, ale mogą pomóc tym początkującym, ewentualnie niezdecydowanym dla których jak już się powtórzę nie liczą się te "szczegóły" na trasach.
  3. @Ziemowit oddaje do Spidersuspension. Rok temu ze względu na moje kontuzje byłem 2 razy w terenie. Reszta to tzw jazda po bułki. W sumie max 1000 km, nie oddałem bo stwierdziłem że nie ma sensu-lagi czyściłem, nie poci się wszystko gra. Co do ceny, nie ma sensu podawać- są na stronie cenniki, wszystko zależy od czynności serwisowy. Koledzy mają rację, nie szukaj na siłę wydatków. Czy przed każdym dniem na nartach, smarujesz je smarami w zależności od temperatury i ostrzysz ? Tak samo w rowerze kończysz jazdę- lagi brudne? Przecierasz. Napęd podobnie. Dostaniesz sprzecior wsiadaj i ciesz się
  4. Można robić bezsensowne serwisy jak ktoś lubi kasę wydawać na bzdety, a jeleni nie brakuje. Amor warto serwisować takie jest moje zdanie, napęd wystarczy od czasu do czasu wyczyścić- benzynka ekstrakcyjną, szczoteczka, później oliwka. Ty wybrałeś sztywniaka odchodzi ci serwis dampera i wahacza. Podejrzewam że dla ciebie będzie to jazda rekreacyjna więc automatycznie pozostałe serwisy nie muszą być robione dokładnie i w takim interwale czasowym.
  5. To nie do końca tak jest. Wszystko zależy w jakim terenie pracuje sprzęt, jak często, czy jest katowany. Czy jeśli przejdziesz 100 km to wymienisz klocki hamulcowe mimo że zużycie jest znikome? Ja swojego serwisuje zimą- damper i amor wysyłam na serwis i robię to raz w roku bo unikam trudnych warunków zwłaszcza i nie jeżdżę tak często. Łożyska na wahaczu sprawdzam luzy, czyszczę smaruje. Napęd dość często staram się czyścić i smarować. Wszystko niestety kosztuje taki sport, a warto dbać o sprzęt
  6. Oczywiście nie mam zamiaru porównywać, chciałem tylko podkreślić problem Generalnie temat rzeka. Koniecznie musi być to nówka? Czasami znajdą się używki już na dobrych komponentach, ale jednak jest pewne ryzyko. Musisz też pamiętać o serwisach bo to podstawa by rower utrzymać w dobrej kondycji. Jest też możliwość by kupić rower na solidnej ramie, amorku i przyoszczedzic na innych gadżetach i w miarę zużycia wymienić. Pytanie czy będzie ci się chciało dłubać i będzie to opłacalne dla ciebie
  7. W moim posiadam starego, topornego i ciężkiego marcoca 66 rc z 2005, tył manitou 4way swinger- wszystkie sprężynówki. Ważę 75 kg i jazda jest zacna. 100 Kg nie ma tragedii, w starszych typach pomaga wymiana sprężyny na twardszą. W nowszych przeważnie stosuje się sprężynę powietrzną jak i sprężyny z asystą powietrzną w zależności od zastosowania- mówię tu o amortyzatorach nie damperach ! Dh rzecz jasna sprężyny, tutaj chyba nie ma o czym mówić
  8. Na twoim miejscu dołożyłbym kilka groszy, lepiej kupić coś sensownego niż kupić "coś" na marnym osprzęcie. Nawet jeśli nie zamierzasz katować, to i tak bym dołożył kilka groszy. Amor, napęd na tym na pewno bym nie oszczędził
  9. Nie jeżdżę na szosie, więc nie mam porównania. Do czasu kradzieży śmigałem mtb i to dużo, strome zjazdy podjazdy, jazda po płaskim. Jedyne porównanie mam ze moja obecną zjazdówką. Każdemu polecam- zwłaszcza na podjazdach. Idealny trening
  10. Tyle dobrze, że nie pracuje zdalnie bo bym strasznie przytył. Pozdrawiam
  11. @Sariensis wiem, bo kiedyś sam śmigałem, ale to było kiedyś, teraz średnio mi się uśmiecha na zjazdówce jeździć, wolę zapakować rower do auta i jechać na jakieś trasy w górach
  12. Ciekawych rzeczy się dowiaduję Sam mieszkam w Jastrzębiu i jakoś nie słyszałem by ktoś do pracy w Czechach dojeżdżał na rowerze
  13. A to świntuszek, niegrzeczny Trump 😄
  14. Tego jeszcze nie było, jeszcze Porno na tym forum brakuje. Weź dziecko zastanów się nad sobą i ogarnij.
  15. Raczej już wszystko jest lub będzie zamknięte do poniedziałku 😑
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...