Narty - skionline.pl
Jump to content

Micheł

Members
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Micheł last won the day on February 20 2019

Micheł had the most liked content!

Community Reputation

366 Excellent

About Micheł

Personal Information

  • Imię
    Michał
  • Miejscowość
    Jastrzębie-Zdrój

Ski equipment

  • Narty marka
    Stockli Laser SL
  • Buty marka
    Lange rs110
  • Gogle
    Scott LCG Compact

Skills

  • Poziom umiejętności
    7
  • Dni na nartach
    22

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, to znowu ja 😄 Zgodnie z obietnicą zrobiłem testy. Efekty są jakie są. Sami możecie wyciągnąć wnioski. 1. Test- ok 30 min mrożenia baterii w zamrażarce. Po czym montuje w kamerach w temp pokojowej. Efekt? H6 poziom baterii 3%, natomiast H9-100%. H6 nagrała na tych 3% uwaga 57 min po czym wyłączyła się. H9- nagrała 1h 10 min i zostało 34 % baterii. 2. Mrożenie przez ok 45 min kamer z bateriami. Po czym wyjmuję i odpalam nagrywanie. H6 wystartowała i od razu komunikat niski poziom baterii po czym zdechła na amen. H9? Poziom naładowania 100%, nagrywanie zostaje przerwane po
  2. @Ziemowit ja jestem takim człowiekiem. Tylko że ja większość swojego urlopu zaklepalem na grudzień z myślą o nartach.Mam w planach w końcu pierwszy raz ruszyć w Alpy-Austria. Czas pokaże, póki co średnio to wszystko wygląda.
  3. Ujeżdżam Stockli ale model Laser SL 160. Generalnie narta bardzo fajna, twarda. Prawdziwy pazur pokazuje na równym, zmrożonym, twardym stoku. Dostaje wtedy kopa, krawędzie trzymają bardzo dobrze- na lodzie jedzie jak po szynach nawet. Trzeba dobrze pilnować jej, pomimo, że pozwala na bardzo dużo, chwila nieuwagi i gleba gwarantowana. Ponadto dobrze skrętna, w mgnieniu oka przechodzi z krawędzi na krawędź jeśli użytkownik sobie zażyczy Na wiosenne warunki raczej nie polecam- nie ma tej frajdy. Zbyt dużych prędkości też nie lubi- zaczyna myszkować. Generalnie narta potrafi dać dużo frajdy,
  4. Mam nadzieję, że nikt nie będzie zły, za posty pod sobą. Myślę, że może się przydać to co napisze. A więc zrobiłem test baterii: Gopro H9 i H6 2.7k/60fps stabilizacja włączona, ekran przedni w H9 wyłączony, tylni wygasza się po 1 min. Efekty? 32 GB zapełnione przez Hero 6 i pozostało 8% baterii. Hero 9- 3 min do zapełnienia karty, alert o temperaturze, kamera się wyłączyła. pozostało 35% baterii. Kilka słów o Hero 9. Troszkę zaskoczyła mnie ta wysoka temperatura. Kamera bardzo zbugowana- tzn wyświetlacz nie reaguje tak jak należy, zdarzyły się podczas ładowania przez USB
  5. U mnie do zespołu dołączyła hero 9. Teraz będę miał porównanie z Hero 6. Oby z nią nie było takich problemów jeszcze czekam na max Lens.
  6. 359 dolców z roczną subskrypcją lub bez subskrypcji -450 $ + karta 32 GB. Specyfikacja jest już pewna, kilka bajerów, 5K. Soczewka na szczęście wymienna, powiększona bateria, dodany przedni ekran. Czekam na niesponsorowane testy, bo przymierzam się do zakupu Edit W Polsce dostępna od 21 września- cena 2 300
  7. Chyba coś nie tak na metalicznych ma większą siłę hamowania, zwłaszcza po rozgrzaniu no i trwałość na plus. Natomiast żywiczne bez rozgrzania już dobrze hamują. Tutaj nie ma co dyskutować. Nauczyć się hamować to podstawa. Zmiana tarcz i hebli.
  8. Powinieneś się cieszyć, że samego płynu nie zagotowałeś i kompletnie hamulce Ci nie padły. Hamulce zwłaszcza okładziny, już nie będą działać jak wcześniej. Tarcza ze zdjęcia raczej do kosza- straciła swoje właściwości. Przede wszystkim większe tarcze, hamulce z lepszej półki. Musisz się nauczyć hamować, bo inaczej nawet 203 mm tarcze usmażysz. Hamować pulsacyjne i nie trzymać cały czas hamulca.
  9. Co prawda to prawda. Ja akurat uszkodziłem kciuka na rowerze. Niestety nie obyło się bez operacji i rekonstrukcji więzadła.
  10. @Mitek moja wypowiedź nie była kierowana w twoja stronę, po za tym nie interesuje mnie twoje zdanie.
  11. @Sportego360 Może i ja się wypowiem bo trochę się tym interesuje. Generalnie fajnie pokazane ale np dla mnie nie jest to jakoś bardzo przydatne, dlaczego? A no dlatego,że nie pokazuje tej dynamiki- jakiekolwiek uślizgi, nierówności, półki, skarpy, jakim stylem jeździsz itp itd (mam nadzieję że rozumiesz o co chodzi). Natomiast pokazuje całokształt czyli trasa+widok czyli to co najważniejsze dla takiego "szarego człowieczka" który jedzie pierwszy raz, bądź po prostu jest ciekawy jak wyglądają trasy w danym regionie, nawet jeśli a) nie jeździ b) jeździ bo "jeździ" i interesują go ale trosz
  12. @Ziemowit oddaje do Spidersuspension. Rok temu ze względu na moje kontuzje byłem 2 razy w terenie. Reszta to tzw jazda po bułki. W sumie max 1000 km, nie oddałem bo stwierdziłem że nie ma sensu-lagi czyściłem, nie poci się wszystko gra. Co do ceny, nie ma sensu podawać- są na stronie cenniki, wszystko zależy od czynności serwisowy. Koledzy mają rację, nie szukaj na siłę wydatków. Czy przed każdym dniem na nartach, smarujesz je smarami w zależności od temperatury i ostrzysz ? Tak samo w rowerze kończysz jazdę- lagi brudne? Przecierasz. Napęd podobnie. Dostaniesz sprzecior wsiadaj i
  13. Można robić bezsensowne serwisy jak ktoś lubi kasę wydawać na bzdety, a jeleni nie brakuje. Amor warto serwisować takie jest moje zdanie, napęd wystarczy od czasu do czasu wyczyścić- benzynka ekstrakcyjną, szczoteczka, później oliwka. Ty wybrałeś sztywniaka odchodzi ci serwis dampera i wahacza. Podejrzewam że dla ciebie będzie to jazda rekreacyjna więc automatycznie pozostałe serwisy nie muszą być robione dokładnie i w takim interwale czasowym.
  14. To nie do końca tak jest. Wszystko zależy w jakim terenie pracuje sprzęt, jak często, czy jest katowany. Czy jeśli przejdziesz 100 km to wymienisz klocki hamulcowe mimo że zużycie jest znikome? Ja swojego serwisuje zimą- damper i amor wysyłam na serwis i robię to raz w roku bo unikam trudnych warunków zwłaszcza i nie jeżdżę tak często. Łożyska na wahaczu sprawdzam luzy, czyszczę smaruje. Napęd dość często staram się czyścić i smarować. Wszystko niestety kosztuje taki sport, a warto dbać o sprzęt
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2019
×
×
  • Create New...