Narty - skionline.pl
Jump to content

logos

Members
  • Posts

    185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by logos

  1. W ubiegłym roku kupiłem w Polsce do Szwajcari karte Virgin. Koszt 1 min. do Polski chyba 0,54 zł.
  2. Był tam talerzyk ok. 300 maetrów. Jescze w 1995 roku na nim jezdzilem Pozdr WK
  3. Byłem ze 3 lata temu na początku kwietnia. Nie bedzie problemu ze sniegiem, do ok. 12.00 - 13.00 twardo, potem moze sie robic miekko. Zależy od pogody. Na sam dol dla bezpieczeństwa zjeżdzałem kolejką chociaż na upartego mozna było zjechać na nartach. Generalnie fajna miejscowka.
  4. Panowie i Panie ! Nie nakręcajcie sie. Zaraz załozyciel watku napisze, ze wlasnie znalazl wspaniała firmę / tu padnie nazwa i kontakt/ ktora z troska i zaangażowaniem "załatwila" mu "wspaniałe odszkodowanie" / tu moze padnie nazwa firmy ubezpieczeniowej / :-)))
  5. Gondola jest dwuodcinkowa. Pierwszy odcinek zastapil krzesło, drugi orczyk. Gondola wjeżdza na przelęcz. Widok w zalaczniku. Niestety nie widac Madonny i Pinzolo poniewaz znajduja sie za widoczna w oddali grania. Piechurów wjeżdza duzo.
  6. Snowcard tirol nie obowiazuje w SanktAnton ;-(
  7. Ja Hochkonig stawiam o klasę wyżej od przereklamowanego i tlocznego Falachau/Wagarain,
  8. Tydzień temu jechałem przez Niemcy, Austrię do Włoch i na trasie GaPa-Insbruck-Brenner nie było żadnego śladu jakielkowiek kontroli.
  9. Na lodowcu Presena od tego sezonu działa nowa gondola. Wróciłem z Tonale tydzien temu. Śniegu malo. Alpina zamknieta na Paradiso duzo kamienia. O freeride poza trasa zapomnij.
  10. Tydzień temu wróciłem z Tonale. Ogólnie śniegu b. mało. Na trasach w zasadzie O.K. chociaż w wielu miejscach są przetarcia. Na granicy DE/AUT/IT żadnego śladu kontroli. jechałem z Monachium przez Ga-Pa
  11. Mam dwa wolne miejsca w samochodzie / Citren C5 kombi/ do Ponte di Legno/Tonale. Wyjazd 23.01.16 / sobota/ z Bydgoszczy przez Poznań, powrót 30.01.16 . Trasa przez Monachium/Insbruck. Koszt w dwie strony 400 zl/osoba. Szczegoły na PW Pozdr Wojtek
  12. www.dolomitisuperski.com lub dla leniwych ;-) ww.dolomity.com.pl Pozdr Wojtek
  13. Jest polączenie. Podobne jak z Les Arcs do La Plagne ;-) http://www.g-link.at/de
  14. Byłem dwa tygodnie temu. Było polaczenie do Alenmarkt ale warunki slabe mało mokrego sniegu. Temperatura +5 i deszcz - wyżej ze sniegiem. Da się jezdzić.
  15. Uzywam Iskitrackera dwa lata. Nie wiem czy to ta sama aplikacja. Moja była bezpłatna. Nieraz ma problemy z lokalizacją GPS ale w trakcie kilkudziesieciu zarejestrowanych dniach najwyzsza prędkość to 71km/h. Wolno nie jeżdże raczej rzadko mnie ktoś wyprzedza na stoku. Średnie najwyższe prędkości z dnia to ok. 45- 60 km/h. Plus jest taki, ze nie korzysta z transferu danych podczas rejestracji. Pozdr Wojtek
  16. Twarze na zdjeciach jakby znajome ;-) Dzisiaj wieczorem wyjazd do Zilletal a do Ischgl za dwa tygodnie. Juz się cieszę. Pozdr Wojtek
  17. Bez najmniejszego problemu. Popatrz na mapkę. Pozdr Wojtek
  18. Mam " zrobione" oba kolana. jedno 14 a drugie 10 lat temu. Po drugiej operacji jak byłem już "mądry" zaczłem normalnie funkcjonować po 3 tygodniach. W/g mnie najważniejsza jest natychmiastowa rehabilitacja wzmacniajaca przede wszystkim mieśnie wokół kolana tak aby mogły częsciowo przejąć rolę wiązadeł i trzymać całość w kupie. Najbardziej po zabiegu pomogły mi masaże wodne oraz rower. Poczytaj też o kolagenie ale nie o takim z reklam z TV. Moja zona w tym roku w sierpniu miała rekonstrukcję kolana i pomimo właściwej rehabilitacji po pierwszym dniu nart swiątecznych jazdę sobie odpuściła. Musi się wszystko wygoić i wzmocnić - samo się nie naprawi. Zyczę szybkiego powrotu do pełni sił Pozdr Wojtek
  19. Trasa nr 2 bedzie "tańsza" - nie płacisza za A2. Na pewno nie jedz przez Kufstain tylko przez Monachium/Garmisch/Fernpass. Pozdr Wojtek
  20. Planuje wyjazd z Bydgoszczy ew. przez Poznań/Wrocław. Mam 2 -3 wolne miejsca w aucie / C5 II kombi/. Info na PW. Pozdr Wojtek
  21. Jadąc przez Monachium- Garmisch- Fernpass też nie musisz kupować winiety AT i jest szybciej niż przez Kufstein. Raz jechałem przez pomyłkę podaną przez Ciebie trasą z powrotem do Polski. Nie ma sensu nadrabiać kilometrów
  22. W Ischgl mogę Tobie polecić Pension Kristall/ mozna wygooglować/ Mają apartamenty i pokoje. Byłem tam dwa razy przed sezonem, 200 m od gondoli / mozesz do niej zjechać na nartach/ i z trasy tez zjedziesz pod pensjonat. Śniadania i 3 sauny w cenie. Tydzień kosztował mnie coś ponad 300 EUR. Warto., Pozdr Wojtek
  23. A ja mam specjalny pokrowiec lotniczy z kólkami Salomona na co najmniej 3 pary nart. Wejdzie tam jeszcze pare innych rzeczy Pozdr Wojtek
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Create New...