Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Tadeusz T

Użytkownik forum
  • Liczba zawartości

    455
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana Tadeusz T w dniu 25 Październik 2015

Użytkownicy przyznają Tadeusz T punkty reputacji!

O Tadeusz T

  • Urodziny 25.10.1953

Informacje osobiste

  • Imię
    Tadek
  • Miejscowość
    Łódź
  • O mnie
    zainteresowania: narty, żagle, góry...

Sprzęt narciarski

  • Narty marka
    Felki speedwell SL, Dynastar CR 74 Pro, Head isl (żwirówki), Dynastar Legend 4800
  • Buty marka
    Head
  • Gogle
    2 razy uvex

Umiejętności

  • Styl jazdy
    zróżnicowany ;)
  • Poziom umiejętności
    7
  • Dni na nartach
    0

Tadeusz T's Achievements

Średnio zaawansowany

Średnio zaawansowany (3/6)

283

Reputacja

  1. Tadeusz T

    Polska - nowe inwestycje

    Nie żałuj. W tej dyskusji wypowiadałeś się merytorycznie, a nie politycznie. I tym razem w pełni się z Tobą zgadzam... :smile: Co nie wyklucza sytuacji, że "zagubienie" dokumentów TMRu jest "twórczym", ideologicznym wkładem obecnej władzy do panującego burdelu. Tadek
  2. Skoro masz kurtkę narciarską z JMP, to ona jest ocieplana, czyli nie powinieneś jeździć w polarze. 3 warstwy w Twoim ubiorze to 1-bielizna termo, 2-ocieplenie kurtki i 3-membrana z tkaniną kurtki. Nie ma takiej membrany, która odparuje pot osoby ubranej za ciepło i jeszcze jak piszesz raczej sporo się pocącej. Nawet doskonały dermizax nie da rady. To jest fizycznie niemożliwe. Czyli nie jest winny polar. On jest mokry, bo odebrał wodę z bielizny, a membrana nie jest w stanie odprowadzić takiej ilości potu i woda "czeka" w polarze. Polar pod kurtkę zakładaj dopiero jak temperatura spadnie poniżej powiedzmy -10 może nawet -15 stopni. Jak nie ma bardzo silnego wiatru jeździj z otwartymi wywietrznikami pod pachami!!!! Nawet przy silnym mrozie. Tadek
  3. Tadeusz T

    WorldSkitest

    Tia, wszyscy się fotografują, a narty leżą odłogiem... :biggrin: Tadek
  4. Tadeusz T

    WorldSkitest

    Przy tych proporcjach ilościowych (18 do 3), prawdziwymi, najjaśniej świecącymi gwiazdami tej imprezy, będzie nasz trójka amatorów! :smile: Tadek
  5. Tadeusz T

    Jasna Chopok

    Cześć. Od poniedziałku do czwartku będę jeździł na Chopoku. Zapraszam serdecznie do wspólnej jazdy. Info na PW Tadek
  6. Tadeusz T

    WZF na CHOPOKU

    Planuję być na Chopoku w tygodniu poświątecznym i od 11 do 15 kwietnia. Co z planów zostanie to dopiero się okaże, ale jak by w tym czasie był WZF i moich planów diabli by nie wzięli, to oczywiście się stawię... :smile: Tadek.
  7. Niestety w tym roku nie dam rady. Mam ostry deficyt czasu, pieniędzy i słabo wykorzystaną sezonówkę na Chopok, SP i TŁ. Tadek PS. Poza tym jestem obrażony na Zakopane a Zakopiańczyków w szczególności... :wink:
  8. Marcin, dzwoniłeś do nich? Kilka razy próbowałem tam spać, ale pod koniec marca i w kwietniu już nie funkcjonowali... Tadek PS. Świetnych warunków na trasach i ciekawego Apre-ski dla wszystkich... :smile:
  9. Tadeusz T

    Jasna Chopok

    Jesteś pewien? Nie miałem wtedy klinometru i na nosa oceniałem go na jakieś maks 35 stopni. W pamięci miałem "kosmiczną" dla mnie stromiznę Żlebu Zawratowego czyli około 40 stopni. Ale Zawrat był dosłownie wieki temu (1986 rok) :smile: , a FM całkiem niedawno. To pokazuje jak nie można ufać pamięci. :smile: Tadek
  10. Tadeusz T

    Jasna Chopok

    Wspaniale, że się przygotowujesz, to na pewno bardzo ważne, ale jednak nie jeździj już sam... Wiem, czasami trudno kogoś znaleźć, tylko chyba nie warto aż tak ryzykować. No dobra, już nie marudzę... :smile: Tadek PS. Zmieniając temat - Francuska Mulda to nieutrzymywana trasa, czy łatwy freeride? Pytam, bo jeśli to łatwy freeride to można o mnie napisać: przyganiał kocioł garnkowi! :biggrin:
  11. Tadeusz T

    Jasna Chopok

    Tomek, szacun, zjazdy niesamowite. Tylko kurka wodna, dlaczego pchasz się w tak sakramencko strome żleby w pojedynkę???? Tadek PS. Pozdrowienia dla żony :smile:
  12. No właśnie. Bo nie ma lepszego połączenia niż seks na narciarskich wyjazdach albo na żaglach. :smile::smile: Tadek
  13. Nie tytanowe tylko titanalowe. Kluczem w tej nazwie - titanal - są te dwie literki al. Titanal to stop aluminium z kilkoma innymi metalami (do 8%) czyli dural. Titanal to dural o najwyższych parametrach, ale tytanu w nim jest około 1% (słownie: jednen procent :biggrin:). Oczywiście w wypocinach działów marketingu titanal często zmienia się w tytan. Ale to tylko ignorancja pracowników tych działów albo bezczelne kłamstwo... Tadek
  14. Rooki. Z Twojego opisu wynika, że jeździsz lepiej lub gorzej śmigiem (nie mi oceniać jak dobrze, bo nie wiem jak inni, ale np. ja nigdy Ciebie na stoku nie widziałem. Chociaż z postów wynika, że ktoś Cię jednak widział... :wink:). Do rzeczy: Prawidłowo dobrane narty GS powinny być przynajmniej takie jak wzrost. Dlatego tak jak już sugerowali poprzednicy, albo SL 165 cm, albo XT 170 cm. Tadek
  15. Czyli zgadzamy się prawie we wszystkim, z wyjątkiem tego, czy pierwsze sklepowe slalomki są podobne, czy mocno się różnią. :smile: Nie wiem, może akurat te na których tego dnia jeździłem były przez przypadek bardzo podobne? Może, gdyby testy w których brałeś udział, były na stromej oblodzonej trasie, Twoje odczucia byłyby inne? Może ja po prostu za słabo jeżdżę, żeby te różnice wychwycić??? Nie wiem. Z drugiej strony, tego samego dnia jeździłem na 3 różnych drugich slalomkach. Różnica pomiędzy obiema grupami baaaardzo duża. Zaskakująco duża. Chodzi o trzymanie na stromym, oblodzonym stoku. O dynamikę skrętów. Czyli wszystkie pierwsze slalomki doskonałe, dwie drugie mocno średnie, jedna dobra. Ale jeśli ktoś, by porównywał narty z obu grup na płaskiej trasie, na miękkim śniegu, w odstępie np. miesiąca, to możliwa jest odwrotna ocena... :biggrin: :eek: :eek: Przy okazji, dwie drugie slalomki były bardzo podobne, ale jedna odstawała in plus, choć nie w skali trzymania na twardym. Nawet nie bardzo potrafię opisać dlaczego. Chyba chodziło o płynność skrętów. To było 3 lata temu... nie bardzo pamiętam :eek:, choć chyba zaraz po jeździe też nie potrafiłem dokładnie sprecyzować różnice pomiędzy nartami Stoeckli Laser SC a pozostałymi dwiema drugimi slalomkami. Co do ostatniego Twojego zdania to mam oczywiście sprzeczne odczucia... :smile:: Jeśli chodzi o wybór grupy, to naprawdę warto jeździć na różnych typach nart przed wyborem tych dla siebie. Próbowanie konkretnych nart, a nawet grupy może skutkować odrzuceniem doskonałych, bo wymagających długiej adaptacji, albo poprawienia techniki. Jest duża szansa, że nie zdecydował bym się na Dynastary CR 74 pro po godzinie jazdy na twardym i szybkim śniegu. Na zakończenie uwaga ogólna już oczywiście nie do Ciebie... Jeśli ktoś myśli, że może porównać narty na których jeździł w odstępie 2 tygodni, przy innym śniegu i innym stoku to jest w błędzie. Co nie oznacza, że nie należy jeździć na jak największej ilości nart. Należy! Przy każdej okazji trzeba się zamieniać, pożyczać itd. Tadek
www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...