Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Droga na Kronplatz z Bielska


Marek.m77

Rekomendowane odpowiedzi

Wybieramy się 13 marca na tydzień na Kronplatz - nocleg mamy w miejscowości Rasun (10 km na wschód od Brunico). Jaką trasę polecacie?

Rozważamy dwa warianty:

1. Cieszyn - Brno - Znojmo - Salzburg - Innsbruck - przełęcz Brenner - Brunico - Rasun (zawsze wybierałem ten wariant)

2. Cieszyn - Brno - Mikulov - Wiedeń - Graz - Klagenfurt - Villach - Seboden - Rasun (zastanawiam się nad nim po ostatnich dyskusjach)

Możliwy jest jeszcze wariant z Wiednia na S6 - S36 - 96 do St. Michael i potem Seboden - Rasun.

Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja do Nassfeld jechałem ostatnio tak:

Cieszyn-Brno-Znojmo-Wiedeń, za Wiedniem na S6 w kierunku Leoben-St. Michael....

I jak bym jechał 2 raz to pojechał bym tą samą drogą i nie jechał bym przez Graz, chyba że by była ekstremalna zima.

Ty jedziesz kawałek dalej więc rozważ taką trasę.

Ps: Figo się wkur... że posyłam ludzi przez Brno-Znojmo:D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co Ty? Przecież to najlepsza droga. Ja tylko raz pojechałem przez Słowację i już mam dość eksperymentów :D

A ja mam klienta w Trencinie, więc śmigam sobie tam dość często i potem jak jadę na urlop to nie jadę tamtędy co by mi się z robotą nie kojarzyło:D

Ps: to co się robi Figo, to...to...tego nie można nazwać denerwowaniem się:eek:

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co Ty? Przecież to najlepsza droga. Ja tylko raz pojechałem przez Słowację i już mam dość eksperymentów :D

Mnie wystarczy,że wybrałem powrót przez Mikulov a nie jak człowiek przez Znojmo.

Do dzisiaj mam dreszcze,brrrrrrr.

co bysie mi to robiło jakbym jeszcze się wybrał przez Słowację?:eek:

=============================================================

A teraz w temacie.

Trasa nr 1 pewnie najlepszą jest.

Ale z powodu ryzyka korków w rejonie Kufstein jechałbym "dołem" tzn. A2 i S6

Edytowane przez MB
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale niestety dalej mam dylemat. Droga nr 1 najbardziej mi pasuje, bo znam ją powiedzmy bardzo dobrze. Pewnie decyzja zapadnie w ostatniej chwili.

Jeżeli by wybrać wariant 3, ale przez Znojmo to jak ominąć Wiedeń?

Jeszcze pytanie do JC - czy ten "włoski internet", o którym pisałeś niedawno wymagał tylko wylegitymowania się, czy trzeba było podpisywać jakieś papiery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale niestety dalej mam dylemat. Droga nr 1 najbardziej mi pasuje, bo znam ją powiedzmy bardzo dobrze. Pewnie decyzja zapadnie w ostatniej chwili.

Jeżeli by wybrać wariant 3, ale przez Znojmo to jak ominąć Wiedeń?

Jeszcze pytanie do JC - czy ten "włoski internet", o którym pisałeś niedawno wymagał tylko wylegitymowania się, czy trzeba było podpisywać jakieś papiery?

1. Wiednia nie ominiesz

2. Zapomnij o włoskim internecie - lepiej kupić w hotelu lub kawiarence

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wariant 1 najszybszy pod warunkiemnie trafienia na korek między Salsburgiem a Innsbruckiem, w marcu korki mniej prawdopodobne.

Wariant 2 jak dla mnie kiepski, autostrada do Gratzu jest kręta i ma masę ograniczeń do 100, tam się bardzo szybko nie da pojechać wiec trudno nadrobić dodatkowe kilometry, lepszy już wariant 3 i tu się zgadzam z SB, Wiedniem z racji otwartej już autostrady nie ma co się przejmować, mija sie go w 15 minut.

Jest jeszcze wariant - powiedzmy 4- najkrótszy nie omawiamy czyli przez Znojmo ( Figo - sorki:D) i Salzburg a za Salzburgiem skęcamy na Bad Raihenhall,Lofer, ST.Johan, Kitzbuhle, Mittersil,Martraii. Lienz, Silan,Brunico. To najbardziej widokowy wariant na Kronplatz, polecam przy dobrej pogodzie, krócej o jakieś 50 km niż autostradą.

Wszystkie warianty poza 1 mają na dziś istotną wadę, na drodze zaraz za Lienz ponad 2 tygodnie temu oberwała sie jakaś skała i zattamowała rzekę, ta rozlała sie i główna droga jeszcze w sobotę była nieprzejezdna (czyli grubsza sprawa bo ponad 10 dni nie dali temu rady) - jest objazd jakimś bocznymi wąskimi drogami po górach i należy doliczyć 30 min do 1 godziny bo jest tam jedna mijanka. Jeśli wyjazd na juz to radzę sie dowiedziec co z tym lub po prostu wybrać oklepany Wariant 1.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze wariant - powiedzmy 4- najkrótszy nie omawiamy czyli przez Znojmo ( Figo - sorki:D) i Salzburg a za Salzburgiem skęcamy na Bad Raihenhall,Lofer, ST.Johan, Kitzbuhle, Mittersil,Martraii. Lienz, Silan,Brunico

Należy dodać że te droga wiedzie przez płatny tunel, chyba z 10 e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomi jechali tą drogą w tą i w poprzednią sobotę i ta niespodzianka była zaraz za Lienz w stronę granicy włoskiej.

Na wariancie 4 jest płatny tunel pod Taurami - 10 Euro (ale autostrada przez Brenner + płatny włoski kawałek to nawet trochę więcej a i pozostałe warianty też łapią mniejsze dopłaty, można co prawda mijać płatne tunele np przez Katchberg ale to już wymaga nieco orientacji i wydłuża czas jazdy).

Wariant 3 na dziś przez Mikulov moim zdaniem bo już ta autostrada przed Wiedniem znacznie skraca czas.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BB-Kronplatz

Witam,

ostatni tydzień lutego byłem w Brixen, najczęściej jeździłem na Kronplatzu. Wyjechałem z Puław w sobotę rano o godz. 7.45 a pod hotelem w Brixen byłem ok. godz.23.30, jechałem Puławy-Radom-Tomaszów Maz.-BB-Cieszyn-Ołomuniec-Brno-Znojmo-Stockerau-Krems-Linz-Innsbruck-Brenner-Brixen, zero korków.

W drogę powrotną do domu przerobiłem wariant: Brixen-Lienz-Klagenfurt-Graz-Wiedeń-Mikulov-Brno-Ołomuniec-Cieszyn-BB-Kraków-Radom-Puławy; wyjazd godz. 10.55 w sobotę, przyjazd do Puław 2.40 rano w niedzielę. Po drodze jeszcze przed Brunico, a zaraz za Kiens, chyba miejscowość St.Lorenzen (zjazd na Alta Badia) roboty drogowe i mały korek i faktycznie gdzieś przed Lienz roboty drogowe i małe wahadło na światłach z powodu najprawdopodobniej oberwanej skały, potem 2 zwężenia na A2 po kilka kilometrów i jazda jednym pasem.

Musisz uważać na patrole drogówki austryjackiej, mijałem ich kilka, pierwszy jeszcze przed A2, wszystkie na ograniczeniach prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...