Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Jaworzyna Krynicka - trwa budowa krzesła oraz nowej trasy!!


fanatyk

Rekomendowane odpowiedzi

Ze strony JK:

"Na Jaworzynie Krynickiej trwają prace w terenie związane z budową nowoczesnej 4-os kolei krzesełkowej wraz z 1100m trasą narciarską nr VI. Nowa kolej będzie czynna w najbliższym sezonie zimowym. To druga kolej krzesełkowa w naszej stacji narciarskiej. Do dyspozycji narciarzy jest jeszcze 6-os kolej gondolowa i 9 wyciągów orczykowych.

Stacja dolna nowego krzesełka będzie zlokalizowana obok stacji dolnej kolei gondolowej, natomiast stacja górna umiejscowiona będzie przy końcu trasy nr IV oraz V (obok przecięcia trasy nr I z trasą kolei gondolowej). Nowa trasa będzie sztucznie naśnieżania i oświetlona. Trasa będzie miała kolor czerwony i będzie kolejną rodzinną trasą na Jaworzynie Krynickiej.

Nowoczesna 4-os kolej krzesełkowa będzie wyposażona w ruchomy chodnik ułatwiający wsiadanie. W ciągu godziny będzie mogła wywieść na górę 2400 osób/h z prędkością 2,6 m/sek."

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

No to teraz Jaworzyna i długo, długo nic!!!

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze w tej inwestycji jest to, że powstanie nowa trasa, która w znacznym stopniu zluzuje dolny i najlepszy odcinek głównego stoku. W chwili obecnej w momentach natężonego ruchu trasa stawała się bardzo niebezpieczna. Po przygotowaniu w końcu będzie alternatywny dojazd do dolnej stacji kolejki gondolowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cieszę się z każdej inwestycji narciarskiej.

Ale dalej mam wrażenie, że za te sprawy zabierają się ludzie którzy nie jeżdżą na nartach lub jeżdżą zbyt mało. A na pewno mają bardzo mało wyobraźni!

Bo co to za trasa ze słupami na środku.:eek:

To tak jak z samochodami.

Pięknie wyglądają, mają mocne silniki i „mnóstwo” schowków na różne przedmioty ale jak chcesz położyć telefon komórkowy bezpiecznie lub przykręcić uchwyt na telefon to miejsca nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cieszę się z każdej inwestycji narciarskiej.

Ale dalej mam wrażenie, że za te sprawy zabierają się ludzie którzy nie jeżdżą na nartach lub jeżdżą zbyt mało. A na pewno mają bardzo mało wyobraźni!

Bo co to za trasa ze słupami na środku.:eek:

To tak jak z samochodami.

Pięknie wyglądają, mają mocne silniki i „mnóstwo” schowków na różne przedmioty ale jak chcesz położyć telefon komórkowy bezpiecznie lub przykręcić uchwyt na telefon to miejsca nie ma.

Podzielam zdanie. Ale może jakis mało podkręcony slalom? Może klub gondola niema już kasy na tyczki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Bo co to za trasa ze słupami na środku.:eek:

(...)

Podejrzewam, że sprawa jest prozaiczna: takie rozwiązanie które wybrali, w praktyce oznacza tylko poszerzenie już istniejącej przecinki pod gondolą, czyli mniej drzew do wycięcia. Każde drzewo to przecież koszty (opłaty) + ekolog ...czasem przykuty ;)

...coś jak dziecko + zapałki :)

...czyli drzewo + ekolog = kłopoty, z czego łatwo można obliczyć jak zrobić ekologa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety faktycznie zapowiada się zatłoczenie tras a szczególnie końcowego odcinka przy gondoli, gdzie zupełnie nie zwiększyła się szerokość trasy... :( dobrze ze jeszcze ktoś nie wpadł na pomysl zeby forsować 6-os. kolej która była w planach.... ale fakt faktem, że wyjdzie na to, że przejazd gondolą znacznie dłuższej trasy będzie krótszy niż krzesłem nie całej połowy.

Jednak niezależnie, w przypadku Jaworzyny ciągle zdecydowanym plusem pozostaje zróżnicowane nachylenie tras przez co ta stacja jest jedną z najlepszych w kraju. Szkoda, że realizowane w zeszłym roku prace nad rozbudową naśnieżania nie przyniosly właściwie żadnej poprawy i ciągle w tej kwestii jest...średnio na jeża...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak niezależnie, w przypadku Jaworzyny ciągle zdecydowanym plusem pozostaje zróżnicowane nachylenie tras przez co ta stacja jest jedną z najlepszych w kraju. Szkoda, że realizowane w zeszłym roku prace nad rozbudową naśnieżania nie przyniosly właściwie żadnej poprawy i ciągle w tej kwestii jest...średnio na jeża...

Tak ,tylko do góra 10 rano :rolleyes: potem można iść do domu, a i nie zawsze chce im się przygotować porządnie stok , a trasa 5 ,to tak jak by jej nie było.:mad:

Edytowane przez JC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa na oko jest szeroka. Na pewno szersza niż przeciętnie w naszym kraju. Co wy koledzy chcecie od tej górki. Nowy wyciąg będzie dowozić ludzi do IV, V i IIA. Na 100% wpłynie na pewne zmniejszenie kolejek do gondoli w godzinach szczytu. Ale cudów niema, Jaworzyna jak na Polskie warunki to wyróżniający się ośrodek i za mały na taki ruch jak przed Sylwestra. To już pewnie jedna z ostatnich dużych inwestycji na tej górze. Jeszcze tylko trasa nr VII i chyba koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa na oko jest szeroka. Na pewno szersza niż przeciętnie w naszym kraju. Co wy koledzy chcecie od tej górki. Nowy wyciąg będzie dowozić ludzi do IV, V i IIA. Na 100% wpłynie na pewne zmniejszenie kolejek do gondoli w godzinach szczytu. Ale cudów niema, Jaworzyna jak na Polskie warunki to wyróżniający się ośrodek i za mały na taki ruch jak przed Sylwestra. To już pewnie jedna z ostatnich dużych inwestycji na tej górze. Jeszcze tylko trasa nr VII i chyba koniec.

A inwestycja pod lodowisko:confused: Ma przygotowaną♪ decyzję środowiskową, a nawet zrealizowana wycinkę drzew. Tylko projekt oraz pozwolenie na budowę i oczywiście grosz...ale czy oni chcą to jeszcze wybudować:confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te słupy na tej trasie to jak ostatni hit naszych drogowców, murowane wysepki ze znakami na środku drogi.:eek:

Niby miało być bezpieczniej a tak naprawdę to katastrofa dla kierowcy jak jedzie podczas deszczu lub mgły.:mad:

Ja tam czułbym się bezpieczniej na tej trasie gdyby te słupy stały z boku i były oddzielone od trasy siatką zabezpieczającą!:cool:

A tak miedzy tymi słupami mamy zwężenie i będą tam się działy cuda na nartach.

Zwykła kumulacja wieeeluuu „stylów” narciarskich.:eek:

Obawiam się, że kask i ochraniacz na plecy mogą okazać się zbyt małym zabezpieczeniem narciarza!:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrealizowali najtańszy wariant, na dodanie kolejnej trasy i odciążenie gondoli.

Jak dla mnie to nie jest alternatywa dla obecnej trasy. Mimo, że szeroko, to tam będzie za stromo dla wielu amatorów zimowych sportów. Przydała by się trasa po lewej stronie (patrząc z dołu) starej trasy - łagodna i szeroka. Tylko, że koszta ogromne, bo sporo drzew poszło by do wycięcia i jeszcze więcej ziemi do zniwelowania. No ale może kiedyś.

Ta góra i okolica ma spory potencjał, nie podzielam zdania, że jest to ostatnia z większych inwestycji w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...