Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Zakup rowerka


Przemek_JG

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w planach zakup rowerka, ale niestety nie znam się na osprzęcie. Zakładam, że będę mógł pojeździć tylko w weekendy (sobota i niedziela). Tras w moim regionie jest dużo (szlaki górskie, leśne itp.).

Według mnie przedni amortyzator obowiązkowy.

Jakby ktoś znalazł chwilę czasu to proszę o napisanie w jaki rower celować, ewentualnie na co zwrócić uwagę przy zakupie. Jestem dośc wysoki (194 cm / 105 kg). Chciałbym się zmieścić w 1,5-2,5k +- 200, wybierze sie cos w tym przedziale?

Wiadomo, że nie jestem żaden pr0 i wszelkie wodotryski mi niepotrzebne. Chcę po prostu 2x w tygodniu się rozerwać i tyle.

Wygląd ramy nie ma znaczenia, liczy sie osprzęt.

P.S.

Jeździłem dzisiaj na tym:

www.scott.pl/product.php?id_cat=394&id_prod=2036

Warty tej ceny? Jaki osprzęt jest w nim badziewny?

Może lepiej dołożyć parę stówek i kupić coś z tego:

www.scott.pl/product.php?id_cat=394&id_prod=2035

www.scott.pl/product.php?id_cat=394&id_prod=2034

www.scott.pl/product.php?id_cat=394&id_prod=2033

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd ramy nie ma znaczenia, liczy sie osprzęt.

Wydaje mi się , że było już o tym :D , ale ten osprzęt to nie takie najważniejsze.

Z amorem masz całkowitą rację - dziś to podstawa.

Z Twoją wagą ( sam lekki nie jestem ) polecam amora powietrznego - trudno go dobić.

Oczywiście jeśli kasa nie jest problemem, szukaj amora na sprężynie - praca liniowa , ale też i cena "lepsza" ( czyt. wyższa ) od powietrznego, czy elastomerowego .

Jeśli nie zamierzasz się ścigać , tylko uprawiać spokojne, rekreacyjne XC , to osprzęt na poziomie Alivio ( dobrze wyregulowany !! ) i będzie dobrze.

No i pełna grupa , a nie część elementów z niskiej półki , a część z wysokiej.

Rama nie mniejsza niż 19 ".