Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Cześć:)


ivitek

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

miło mi, że mogę dołączyć do Waszego zacnego grona. Mam nadzieję, że będę mogła skorzystać z Waszej wiedzy i zawartych na tym forum informacji. Jak również podzielić się w przyszłości swoimi doświadczeniami i wrażenia z pierwszych kroków na stoku, bo jestem totalnie "zielona" jeśli chodzi o jazdę na nartach.

Narty miałam na nogach, aż dwa razy i to 10 lat temu, przy okazji wyjazdu na Sylwestra na Słowację. Efekt- potrafiłam ześlizgnąć się po małym wzniesieniu, bez upadku :biggrin:

Wyjazd w góry z nauką jazdy odkładałam już 3 lata ale te ferie zimowe a przynajmniej tydzień z nich należy do mnie :smile:

Kierunek póki co to Austria ale zabieram się za czytanie forum i być może ostateczna decyzja będzie inna.

Pozdrawiam

ivitek

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo miłe przywitanie, dziękuję Panowie :smile:

MB nie ma nic lepszego niż damskie towarzystwo :biggrin:

marcinn, ROCH, johnny_narciarz oj na pewno będę pytać i pytać. Moja wiedza jest naprawdę zerowa. Ale widzę, że tu znajdę pomoc, mega dużo informacji, jak również "poznam" ludzi z wspaniałą pasją, którą mam nadzieję się zarazić.

A więc zaczynam...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ivitek,

ja też jestem na tym forum nowicjuszem ale czy naprawde musisz jechać w Alpy aby się uczyć jazdy ??? Do nauki polecam kilka stoków Słowackich na których też się uczyłem jeżdzić ale to było jakieś 20 lat temu a może i nawet 26 lat temu :P Do nauki bardzo polecam Kubinska Hole w Dolnym Kubinie . Przed sezonem można kupić fajne karnety na Słowackich gruponach a jeździć naprawde jest gdzie.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ivitek :)