Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

kurs instruktora narciarstwa


Redmine

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Planuję jeszcze w tym roku zrobić kurs instruktora narciarstwa

zrobić to nie znaczy ODBĘBNIĆ, tylko po prostu chcę się jak najwięcej dowiedzieć

Polecicie mi gdzie znajdę jakiś porządny kurs, po którym nie będzie problemu z zatrudnieniem na stoku i wyjazdami zagranicę jako instruktor-wychowawca?

Jeżdżę od 4 roku życia na nartach, ostatnie trzy lata poświęciłem na snowboard, ale zaopatrzyłem się już w dobrej klasy sprzęt,

Dodam że jestem spod Krakowa,

dzięki za odpowiedzi ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod nosem masz uczelnie AWF KRAKÓW .... czy posiadasz wykszt. minimum średnie.... jazda od 4 roku zycia nie świadczy jeszcze o dobrej pozycji technice .. jazda w KLUBIE czy dobrej szkółce to co innego niz samouk .

AWf robi kurs w KLUSZKOWCACh a potem jeszcze teorie u siebie .. powodzenia

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,

a czy uprawnienia zdobyte podczas kursu prowadzonego przez AWF są respektowane?

Głównie patrzę pod tym kątem bo nie sztuka zapłacić 500zł za certyfikat, którym będzie można później podetrzeć sobie nie powiem co

Wolę już zapłacić 2 tysiące i mieć szansę na jakąkolwiek pracę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po ukończeniu tylko POMOCNIKA instruktora mogę samodzielnie uczyć grupy lub narciarzy na stoku?

Znalazłem taką wzmiankę:

Na dzień dzisiejszy w Polsce możesz uczyć nawet po kursie pielęgniarskim (nie żebym miał coś do pielęgniarek- tak mi się napisało) jest to zawód uwolniony ustawą deregulacyjną. Co innego za granicą. PI to dobra droga i wcale nie taka szybka i łatwa.

Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wiedzieć kilka rzeczy.

Po pierwsze, masz dwie możliwości: zrobić kurs na AWFie - droga łatwiejsza i tańsza lub zrobić kurs przez SITN.