Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
pajelo

Dobór nart oraz butów

Recommended Posts

Po wielu latach używania sprzętu, przyszedł czas na jego wymianę. Proszę więc o porady co do wyboru nart

1. Płeć: M

2. Wiek 27

3. Waga 93 kg

4. Wzrost 187 cm

5. Na nartach jeżdżę od 19 sezonów (od 2000 roku). Rocznie jest to tygodniowy wyjazd plus kilka weekendów. W sumię myślę, że nie więcej niż 14 dni.

6. Moje umiejętności określam na mocne 7, w kierunku 8.

7. Moje aktualne buty to Atomic B Tech B 70 - z kolekcji 06/07. Kupowane jeszcze jak byłem dzieckiem.

8. Aktualnie jeżdżę na Rossignolach Radical R8X Oversize - z kolekcji 06/07

9. Preferuję jazdę raczej długimi skrętami po przygotowanych stokach. Wiadmo jednak jak w Polsce (jeżdzę w zasadzie tylko w kraju) stoki wyglądają w godzinach popułdniowych lub wieczornych. Chciałbym więc aby narty radziły sobie względnie dobrze na wyjeżdżonym i zmuldzonym stoku.

10. Nie mam upatrzonego modelu. Myślałem o pozostaniu na Rossignolach, gdyż przyjemnie mi się jeździ na obecnych, ale jestem otwarty na wszelkiego rodzaju propozycje

11. Mój budżet na narty oraz buty to myślę, że w okolicach 3000 złotych.

Buty dowolne flex 110 w górę. Kup sobie Rossignol master ok 185cm, a braki w jakości śniegu nadrobisz swoimi umiejętnościami.

Stare narty zostaw sobie na naprawdę kijowe warunki.

On 11.03.2019 at 09:13, Kubis said:

Buty dowolne flex 110 w górę. Kup sobie Rossignol master ok 185cm, a braki w jakości śniegu nadrobisz swoimi umiejętnościami.

Stare narty zostaw sobie na naprawdę kijowe warunki.

O który konkretnie model chodzi tych Rossignolów?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.