Narty - skionline.pl
Jump to content
Sign in to follow this  
Spider001

Dobór butów dla średniozaawansowanego

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Chciałbym zakupić buty do jazdy głównie rekreacyjnej gdyż stare mówiąc kolokwialnie zwyczajnie się rozsypują, jestem raczej typem "niedzielnego" narciarza. Jeżdżę od kilku lat (2-3 razy w sezonie), patrząc po skali, myślę że jestem średniozaawansowany (między 5 a 6), chciałbym jeszcze odrobinę "pchnąć" się do przodu, powiedzmy do max 7-7,5-8 ;) . 

Zdaję sobie sprawę że but muszę przymierzyć, chciałbym orientacyjnie dowiedzieć się czego mniej więcej mam szukać, niestety jestem bardzo "do tyłu" jeśli chodzi o znajomość tematu sprzętu.

Mój budżet to ok. 500 zł ale jeśli będzie duża różnica w bucie mogę spokojnie dołożyć kilkaset zł (maksymalnie powiedzmy do 800 zł).

Poniżej pozostałe dane wg listy:

1. Płeć - mężczyzna

2. Wiek - 31

3. Waga - 74

4. Wzrost - 174

5. Na nartach jeżdżę od kilku sezonów, ( max. 7 dni w sezonie)

6. Moje umiejętności określam na -średniozaawansowany - pomiędzy 5 a 6 w skali

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - stare Salomony

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Blizzard SeriesX

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych (i mniej przygotowanych) stokach, poza trasami, jestem początkujący) 

11. Mój budżet - 500-800 zł

Z góry dziękuję za wszelkie porady/propozycje!

Pozdrawiam.

Znajdź duży sklep z bogatym wyborem butów, pomierz 5-8 par o twardości 90-100 i wtedy zobaczysz jaki but Ciebie wybierze.

48 minut temu, Plywak napisał:

jak aspirujesz do 8, to raczej patrz na buty z flexem od 120 i zwiększ budżet dwukrotnie

Super rada. Dorzucisz się koledze? :)

W dniu 29.12.2019 o 14:28, Spider001 napisał:

Zdaję sobie sprawę że but muszę przymierzyć, chciałbym orientacyjnie dowiedzieć się czego mniej więcej mam szukać,