SB Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Będąc ostatnio w Karyntii mój młody zgubił karnet... całosezonowy karnet:eek:, a w zasadzie go nie zgubił tylko wpadł mu w taką szafę w której był zabudowany komputer i żeby go wydostać to trzeba by to ustrojstwo porozkręcać. Stało się tak ponoć przeze mnie i przez Figo:D, bo młody słyszał naszą rozmowę przez tel. jak Figo chciał mój numer karnetu żeby w monitoringu sprawdzić czy się nie opier... znaczy czy jeżdżę intensywnie:D. No i poszedł do tego komputera wyjął karnet położył na monitorze, no i karnet sobie wpadł w tą skrzynię:eek: I co dalej... Kein problem, tylko przy zakupie karnetu należy pamiętać żeby zachować paragon i bez żadnego problemu na podstawie paragonu za 5 euro pani w kasie wystawi nowy, a tamten oczywiście w systemie dezaktywuje. Jeszcze muszę dodać że jeżeli to był karnet zakupiony w pakiecie(a tak było w naszym przypadku, do wystawienia takiego wtórnika należy okazać wszystkie pozostałe karnety. Tak że pamiętamy: ZACHOWAć KONIECZNIE DOWóD ZAKUPU(PARAGON) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jeery Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Kein problem, tylko przy zakupie karnetu należy pamiętać żeby zachować paragon i bez żadnego problemu na podstawie paragonu za 5 euro pani w kasie wystawi nowy, a tamten oczywiście w systemie dezaktywuje. QUOTE] No co ty, naprawdę ? Przecież takie rzeczy to tylko w "erze". a swoją drogą to co kraj to obyczaj. SB dzięki za info bo może się zawsze przydażyć taka przygoda. A tu już droga przetarta i wiemy co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramone Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Łoł, bardzo cenna informacja skąd inąd. Tata miał taki przypadek raz we Włoszech, żę znajoma zgubiła karnet, a on go znalazł następnego dnia przy drzwiach wyjściowych z hotelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Da się Dla nas to coś wyjątkowego, a tam w Alpach to normalna sprawa. Wystarczy mieć paragon lub ... numer karnetu, który każdy może sobie spisać - jest wydrukowany na skipassie. Wydrukowanie nowego kosztuje tyle, co kaucja! Sam to przerobiłem w Kaprun. Kupowaliśmy kilka skipassów i jeden zaginął :eek:. Poszliśmy do kasy i poprosiliśmy panią, aby wydała skipass. Na nieszczęście dla nas było to numer skrajny z kilku, które kupowaliśmy, ale ... Pani wyszukała nasze skipassy w komputerku, i znalazła skipass, bo: następny numer był moim numerem, a poprzedni był na dwa dni, a nie na sześć. Poprosiła o kaucję i wydała skipass z uśmiechem życząc przyjemnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hotrok Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Dla nas to coś wyjątkowego, a tam w Alpach to normalna sprawa. No tak, a w naszym pieknym kraju to czlowiekowi nawet punktow nie chca oddac niewykorzystanych a w takiej sytuacji pewnie by od czlowieka wyciagneli drugi raz kase:mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Przy zakupie karnetu Dollomiti Superski dostajesz papierowy wtórnik (coś jak paragon) z numerem karnetu i innymi fdanymi, które na nim są. Na tej podstawie można się ubiegać o duplikat przy zgubie - dostajesz to od Pani w kasie i ona Cię o tym informuje. To dość spory papierek wiec trudno go przeoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 4 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 4 Styczeń 2009 No tak, a w naszym pieknym kraju to czlowiekowi nawet punktow nie chca oddac niewykorzystanych a w takiej sytuacji pewnie by od czlowieka wyciagneli drugi raz kase:mad: A za zgubione karnety nie odpowiadają ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MB Napisano 4 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 4 Styczeń 2009 W Istebnej na Zagroniu info w kasie brzmi:Za niewykorzystane punkty gotówki nie zwracamy. Na koniec mojego nartowania chcąc zwrócić karty (3szt po 10 zł)zapytałem gościa z obsługi jak mogę to uczynić bez stania w kolejce. Powiedział,że innym razem kiedy nie będzie kolejki. Puściłem mu bajer,że ja tutaj z Australii na święta przyleciałem do starego kraju i nie wiem kiedy znowu będę w Polsce. Na nim jednak to nie zrobiło żadnego wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.