Bezdyskusyjna królowa świeżego śniegu. Dzięki zastosowaniu rdzenia z krzyżujących się włókien narty są lekkie i bardzo zwinne. Ujemne taliowanie zapewnia dodatkowo dużą wszechstronność, co sprawia, że jazda po trasie sprawia równie dużą przyjemność jak po świeżym śniegu.
Technologia polegająca na zastosowaniu w nartach K 2 dodatkowego, elastomerowego, absorbującego drgania rdzenia, niezależnie od drewnianego rdzenia głównego .
Drugi rdzeń skutecznie amortyzuje i tłumi drgania, nie ograniczając przy tym elastyczności rdzenia głównego na całej długości narty.
Jak pokazały testy, dzięki technologii MOD, skutecznie wyeliminowano drgania i wibracje oraz stworzono narty, które pozostają pod kontrolą na każdym etapie jazdy, są wszechstronne i łatwe w prowadzeniu.
Zastosowanie Technologii MOD skutkuje również lepszą przyczepnością i trzymaniem krawędzi na całej długości nart. W efekcie udało się zredukować drgania i "odbicia" podczas jazdy na twardych, oblodzonych trasach, zapewniając doskonałe trzymanie krawędzi i pewną, płynną jazdę.
Triaxial Braiding™
Triaxial Braiding™ to obecnie najlepszy system umożliwiajacy nakładanie włókna szklanego na drewniany rdzeń nart. Proces polega na umieszczeniu w specjalnej maszynie zwanej Triaxial Braiding, zmielonego drewnianego rdzenia, który jest następnie owijany zachodzącymi na siebie włóknami szklanymi. Dzięki zastosowaniu technologii Triaxial Braiding™ powstają wytrzymałe i stabilne narty.
Progressive Sidecut
Dzięki Progressive sidecut, narty o szerszej talii nabierają cech uniwersalnych desek, które sprawdzą się w każdych warunkach. Zastosowanie tej technologii sprawia, że szersze narty są bardziej agresywne. Teoria dotycząca sposobu taliowania nart mówi, że narta podążając za linią skrętu powinna zakreślić pełne koło. I faktycznie, taki pogląd sprawdza się idealnie w przypadku nart o wąskiej talii. Gorzej jest w przypadku szerokich nart, które w zróżnicowanych warunkach dostają zbyt dużo energii. Progressive sidecut to specyficzne taliowanie polegające na nadaniu narcie różnej krzywizny w różnych miejscach. Począwszy od tyłów ku dziobom, narta zwęża się coraz bardziej. Efekt jest taki, że na twardym śniegu narta bardzo szybko inicjuje skręt od czubka po talię, natomiast w puchu i na nierównej trasie zachowuje się bardziej łagodnie - inicjacja skrętu następuje pod butem i dalej, poprzez tylną część narty. To pewnie kolejny "wynalazek" K2, który przejdzie do historii narciarstwa.